przez B©N 30 Kwi 2007, 04:38
Jst jeszcze druga opcja. Ale wiąże się ona z pewnymi niedogodnościami. Chodzi o zerwanie umowy z winy tepsy. Najprostszy sposób to wykonać migrację w górę (zwiększenie opcji) do opcji, która nie będzie działać na bank. Po zwiększeniu, jak pojawią się problemy, dzwonisz na infolinię techniczną i zgłaszasz problem. Zazwyczaj po pewnym czasie zostanie umówiony technik, który stwierdzi, że taka opcja nie będzie działać. i wtedy tepsa daje Ci 2 możliwości. Jedna to migracja powrotna do poprzedniej prędkości a druga to zerwanie umowy z wimy TP (z powodu braku możliwości technicznych). Wybierasz tą drugą opcje i piszesz wniosek o zerwanie umowy z winy TP (bo nie ma możliwości technicznych). I nie płacisz nic, bo to nie Twoja wina, że usługa nie działa. Zaznaczam, że ten sposób jest czasochłonny, bo zgłoszenie o problemie w najgorszym przypadku musi przejść przez kilka komórek tepsy, ale działa.
W razie problemów z neo pm. Postaram się sprawdzić, o co chodzi.