• Ogłoszenie:

dobry program do mixowania rocka :d

Miejsce dla miłośników każdego rodzaju muzyki. Koncerty, zespoły, wokaliści, recenzje płyt.

Dobry program do mixowania rocka :D

Postprzez sienio29 02 Lip 2008, 13:22

reklama
Witam! To mój pierwszy post na tym forum. Będę starał się nie robić wam dużo problemów ;P;P Jestem fanem muzyki rockowej i ostatnio w mojej głowie zrodził się fantastyczny pomysł na zmixowanie kilku kawałków. A że naprawdę kocham rock'a, metal i wszystko co związane z gitarą, zrealizuję swój pomysł :D
Sprawa przedstawia się tak: z mixowaniem nigdy w życiu nie miałem do czynienia, ale jako istota wyposażona w umysł, pewnie ogarnę wszystko bardzo szybko. Skoro już mam chęci i pomysł, zostaje ostateczna kwestia - program. Otóż zwracam się do szanownych forumowiczów o wymienienie kilku programów przeznaczonych do mixowania muzyki rockowej. Jeśli jest jakiś program do mixowania techno i zawiera pakiet niezłych efektów - też jest mile widziany, w końcu mam zamiar tworzyć :D Czekam na odpowiedzi i mam nadzieję, że nie zawróciłem wam za bardzo głowy :P

Pozdrawiam Sienio29 :D
cenzura-spam drugs & rock'n'roll :D:D
sienio29
~user
 
Posty: 8
Dołączenie: 02 Lip 2008, 13:11
Pochwały: 1



Postprzez Fire_ 02 Lip 2008, 13:30

Do wyboru do koloru :)

:arrow: http://www.programosy.pl/kategoria,obrobka_konwersja_audio,1,1.html

Ten jest najlepszy:

Traktor DJ Studio 3.0.1
:arrow: http://www.programosy.pl/program,traktor-dj-studio.html
"(...)Gdybym mówił językami wszystkich ludzi, a miłości bym nie miał, nikim bym nie był, stałbym się jak miedź brzęcząca i jak kamień brzmiący(...)"
Autor: Nieznany
Image
Awatar użytkownika
Fire_
 
Posty: 325
Dołączenie: 28 Cze 2008, 23:09
Miejscowość: 20°08'E 51°58'N
Pochwały: 15



Postprzez Magik 02 Lip 2008, 14:04

Magix Music Maker :arrow: mozna wstawiac riffy gitarowe itd

Cubase SL
Image Image
Awatar użytkownika
Magik
~user
 
Posty: 7956
Dołączenie: 08 Maj 2004, 09:17
Miejscowość: Głogów
Pochwały: 886