
Przypuszczam ze troche za duzo chce...
Czego potrzebuje:
- chce zeskanowac dokumenty (z tym niema problemu)
- miec opcje wyszukiwania pod zawartosci dokumentu (JPG -> jakis program OCR)
- tak przygotowany dokument wrzucic do jakiejs bazy i stworzyc powiazania
i teraz powiedzmy ze mam 50 pracownikow, wybieram jednego z nich i moge sobie przegladac wszystko z nim zwiazane (jakas karta przyjecia do pracy, dane osobowe, dokumenty ktore podpisal itp). albo klikam na jednostke administracyjna i mam spis pracownikow, jakie umowy/zarzadzenia/dokumenty ich dotycza...
Myslalem o jakiejs bazie danych typu Access - kiedys robilem tam proste bazy danych... ale nie wyobrazam sobie wrzucenia tam JPGa albo JPGa przerobionego juz do DOCa albo czegos tekstowego przy zachowaniu jakiegokolwiek formatowania.
Druga opcja nad ktora myslalem, to jakas "strona www" - czysty html... ale tam pojawia sie problem z automatyzacja pracy... w Access mozna zrobic powiazania przy pomocy paru klikniec myszki - tutaj musialbym zmieniac po kolei strony...
macie pomysl jakiego programu mozna by do czegos takiego uzyc?
z gory dzieki
pozdrawiam