
kajtekjr napisał(a):Odpuść sobie proline.pl bo będzie płacz jak przyjdzie oddać sprzęt na gwarancje....
Witam wszystkich Forumowiczów
Jako sklep internetowy dbamy o wysokie standardy naszych usług. Każdego dnia generujemy wysoką sprzedaż i każdy klient jest dla nas bardzo ważny. Mamy wielu zadowolonych klientów, jednak czasami zdarzy sie jakaś pomyłka. Jeżeli coś jest nie tak, jak być powinno musimy o tym wiedzieć aby podjąć odpowiednie kroki.
Informacja dla Kajtekjr, nie posądzam Autora wypowiedzi za zabieranie głosu w imieniu konkurencji dlatego proszę napisać do mnie wiadomość i naświetlić problem, z jakim sie spotkał sie Autor wypowiedzi robiąc zakupy z sklepie ProLine. Postaramy się naprawić wszelkie niedociągnięcia i zaniedbania, ponieważ żaden klient nie jest nam obojętny.
Pozdrawiam
Weronika Danielecka
spec.ds.marketingu
http://www.proline.pl/