• Ogłoszenie:

Zakup nowego telewizora do 2000zł

Chcesz ulepszyć bądź złożyć nowy komputer, pytaj tylko tutaj

Zakup nowego telewizora do 2000zł

Postprzez Starkiler17 02 Sty 2019, 10:11

reklama
Witam. Jak w nazwie tematu telewizor do 2000zł może być ze sklepu internetowego. Będzie używany no wiadomo telewizja i do konsoli Xbox One. Nie znam się na współczesnych telewizorach ich parametrach i technologiach więc proszę was o pomoc. Chciałbym też żeby miał wbudowany dekoder telewizji naziemnej. Panowie wypatrzyłem coś takiego sklep w którym brałem już laptopa i pozytywne opinie o TV Samsung.Wielkość TV maksymalnie 43 cale gdyż większy po prostu mi się nie zmieści. Proszę o opinię z góry dziękuję.Byłbym zapomniał od razu bym poprosił o jakiś dobry solidny uchwyt ścienny.
Starkiler17
~user
 
Posty: 9
Dołączenie: 17 Lis 2018, 00:49



Zakup nowego telewizora do 2000zł

Postprzez Mig 03 Sty 2019, 12:36

Kupowałem parę miesięcy temu Samsung UE55NU7172UXXH - 2100 i nie mam zastrzeżeń. Z tego co się orientowałem, to lepsze matryce chodzą po 3.5k, ale nie zależało mi tak bardzo. Obraz jest baardzo dobry, zwłaszcza dla kogoś kto się przesiada ze starego telewizora/monitora. Więc postanowiłem dać mało i wymienić za 5 lat niż teraz płacić 2x tyle za parametry.

Także polecam znaleźc jakiś model samsunga w odpowiednim rozmiarze.

Do tego musisz liczyć soundbar, bo dźwięk w nowych telewizorach jest mizerny, ja kupiłem również jakiś pierwszy lepszy samsunga za 700zł i jest bardzo przyzwoity.

Uchwyt kupiłem Fiber Novelty - L600, ale tutaj wazny jest rozstaw osi telewizora (zależy od cali).
Mig
~user
 
Posty: 18
Dołączenie: 11 Cze 2006, 15:13



Zakup nowego telewizora do 2000zł

Postprzez Starkiler17 05 Sty 2019, 09:42