Od kilku miesięcy korzystam z zegarka sportowego firmy Suunto oraz programu moveslink2.
Niestety kilka tygodni temu, zupełnie bez powodu, przy próbie korzystania z programu pojawia się komunikat:
Niezależnie od tego jaką opcję wybiorę, czeka na mnie kolejny komunikat:
Po chwili wszystko się zacina i tyle z korzystania. Support Suunto nie wiele pomaga, ponieważ ich sugestie nic nie dają, a po drugie potrzebują kilku dobrych dni na odpowiedź.
Do tej pory bezskuteczne okazały się:
- Kod: Zaznacz wszystko
I suggest to turn off Internet Explorer's smart screen filter. Below are the steps:
Go to Internet Explorer>Internet Options>Advanced tab> Disable SmartScreen Filter in the list> Enable SSL and TLS> Apply the settings>Hit OK for any security warning.
- Kod: Zaznacz wszystko
1. Go to Internet Explorer->Internet Options->Security->Internet-> Set leverage to low->Press on Custom Level ->Enable mixed content->Disable Smart Screen and Pop-up Blocker
2. Go to Internet Explorer->Internet Options->Security->Trusted Sites-> Set leverage to low->Press on Custom Level ->Enable mixed content->Disable Smart Screen and Pop-up Blocker
Czy ktokolwiek z was ma pomysł co może być powodem takich problemów? Nigdzie w sieci nie potrafię znaleźć podobnego problemu.
PS. reinstal aplikacji nie pomaga.
PS2. sprawdziłem sprzęt na innym laptopie - problem jest identyczny.
Z góry dziękuję za zaangażowanie.
Pozdrawiam, Maciek