• Ogłoszenie:

Windows 10 bsod memory_managment

Wszystko odnośnie systemów z rodziny Microsoft

Windows 10 bsod memory_managment

Postprzez razdwarazdwa 08 Sty 2017, 14:54

reklama
Witam,

od 3 dni walczę z blue screenem "memory_managment", problem występuje randomowo, czasami po 10 minutach, a czasami po 12 godzinach, nie ma specyficznego programu/ gry przy którym problem się pojawia.

Próbowałem rozwiązań problemu ogólnodostępnych w sieci(skanowania scannow/ diagnotic tool, zmiana miejsca ramu na płycie, najnowsze sterowniki etc), ale niestety nie widzę poprawy, czy zna ktoś z was rozwiązanie problemu?

Z góry dziękuję za pomoc

Dodano 10.01.2017 21:41:41:
Zainstalowałem system na czysto, niestety dalej mam ten sam problem, może ktoś "kumaty" potrafi stwierdzić co jest przyczyną na podstawie: https://postimg.org/image/4jlcqj29j/
System Operacyjny: Windows 10 Home 64-bit
Monitor: BenQ XL2411Z (1920x1080@144Hz)
CPU: Intel Core i7 2600K
RAM: 24,0GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Płyta Główna: ASRock Z68 Pro3 Gen3 (CPUSocket)
Grafika: Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce 2 OC 6GB
Nośniki: 465GB Samsung SSD 750 EVO 500GB (SSD); 111GB OCZ-VERTEX3 (SSD); 465GB Western Digital WDC WD5000AAKX-001CA0 (SATA)
razdwarazdwa
~user
 
Posty: 153
Dołączenie: 22 Kwi 2006, 12:22
Pochwały: 2



Windows 10 bsod memory_managment

Postprzez Mike 16 Sty 2017, 23:01

Wykonaj test pamięci ram aplikacją Memtest86+ - zostaw scan na całą noc.
Rano w pozycji Error (po prawej stronie tabeli) musi być wartość: 0. Jeżeli będzie inna niż 0 (zero) można przypuszczać, że jest uszkodzony ram - ale o tym ew. później - najpierw wykonaj skan.


Wrzuć tu screena SMARTu dysku twardego >> CrystalDiskInfo Portable

Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
Mike
*mod
 
Posty: 10264
Dołączenie: 16 Gru 2005, 13:30
Pochwały: 989



Windows 10 bsod memory_managment

Postprzez razdwarazdwa 30 Sie 2017, 21:10

Mike napisał(a):Wykonaj test pamięci ram aplikacją Memtest86+ - zostaw scan na całą noc.
Rano w pozycji Error (po prawej stronie tabeli) musi być wartość: 0. Jeżeli będzie inna niż 0 (zero) można przypuszczać, że jest uszkodzony ram - ale o tym ew. później - najpierw wykonaj skan.


Wrzuć tu screena SMARTu dysku twardego >> CrystalDiskInfo Portable


Dokładnie tak, ram był przyczyną, dziękuję za pomoc.
System Operacyjny: Windows 10 Home 64-bit
Monitor: BenQ XL2411Z (1920x1080@144Hz)
CPU: Intel Core i7 2600K
RAM: 24,0GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Płyta Główna: ASRock Z68 Pro3 Gen3 (CPUSocket)
Grafika: Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce 2 OC 6GB
Nośniki: 465GB Samsung SSD 750 EVO 500GB (SSD); 111GB OCZ-VERTEX3 (SSD); 465GB Western Digital WDC WD5000AAKX-001CA0 (SATA)
razdwarazdwa
~user
 
Posty: 153
Dołączenie: 22 Kwi 2006, 12:22
Pochwały: 2




Powróć do System Windows

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: seo services oraz 16 gości