• Ogłoszenie:

Nuesearch virus -cd

Bezpieczeństwo systemów, usuwanie wirusów, dobieranie programów antywirusowych. Obowiązkowe logi w tym dziale: trzy z FRST + Gmer.

Nuesearch virus -cd

Postprzez txk 20 Wrz 2016, 18:23

reklama
Niestety wczoraj rano przy włączaniu komputera pojawił się komunikat: "Your computer was unable to start" w wyniku czego cofnęło mnie do czasu posiadania wirusa? Chrome nie chciał się uruchomić, wyskoczyło mi wiele reklam. Nie mam pewności czy nadal mam wirusa, czy tak wygląda świat bez adblocka. :( Będę bardzo wdzięczna za rzucenie okiem czy wszytko jest w porządku. W załączniku skany.
Załączniki
Shortcut.txt
(54.83 KiB) Ściągnięto 51 razy
FRST.txt
(23.17 KiB) Ściągnięto 50 razy
Addition.txt
(40.46 KiB) Ściągnięto 49 razy
txk
~user
 
Posty: 19
Dołączenie: 25 Gru 2015, 20:51



Nuesearch virus -cd

Postprzez ordynat 20 Wrz 2016, 20:41

Nie widzę tu żadnej infekcji.

Otwórz Notatnik i wklej w nim:
C:\Users\Public\Documents\temp.dat
C:\Users\Public\Documents\report1.dat
C:\Users\Public\Documents\report.dat
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).
.
ordynat
~user
 
Posty: 4765
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:18
Pochwały: 866



Nuesearch virus -cd

Postprzez txk 20 Wrz 2016, 22:01

Dziękuję za odpowiedź! Wszystko wykonałam, dodatkowo przeinstalowałam chrome, ale nadal wygląda to "dziwnie". A w załączniku-co mnie dziwi.
Załączniki
niestety.jpg
txk
~user
 
Posty: 19
Dołączenie: 25 Gru 2015, 20:51



Nuesearch virus -cd

Postprzez krystian3w 21 Wrz 2016, 13:12

Spróbuj deinstalować chrome po przez Revo http://www.programosy.pl/program,revo-uninstaller.html (klikasz w przycisk Image)
Najlepiej z opcją zaawansowanego czyszczenia pozostałości po aplikacji.

Potem zainstaluj Chrome zgodne z architekturą systemu:
https://www.google.pl/chrome/browser/desktop/index.html
Awatar użytkownika
krystian3w
~user
 
Posty: 230
Dołączenie: 25 Sie 2015, 12:27
Miejscowość: Śląskie
Pochwały: 11



Nuesearch virus -cd

Postprzez txk 22 Wrz 2016, 20:15

Po raz kolejny serdecznie dziękuję!!! Podziałało. Wszystko śmiga jak powinno! :)
txk
~user
 
Posty: 19
Dołączenie: 25 Gru 2015, 20:51




Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości