• Ogłoszenie:

Bitdefender opinie

Bezpieczeństwo systemów, usuwanie wirusów, dobieranie programów antywirusowych. Obowiązkowe logi w tym dziale: trzy z FRST + Gmer.

Bitdefender opinie

Postprzez pikel22 16 Sie 2016, 08:59

reklama
Co sądzicie o tym antywirusie? Warto zainwestować 150 zł w licencję?
pikel22
~user
 
Posty: 32
Dołączenie: 30 Maj 2008, 11:15
Miejscowość: Grabów



Bitdefender opinie

Postprzez olabola 21 Sie 2016, 17:38

Podbijam pytanie. Cena mnie nie odstrasza, więc zainteresowałam się tym programem, jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o wirusy. Ich wylęgarnią na moim komputerze są na pewno strony z darmowymi książkami, wrzucanymi przez różne "dzikie" strony, wiecie - po kliknięciu poza pobraną rzeczą wyskakuje milion innych stron. Mój brat ma ten program jest zadowolony, ale on chyba nie syfi komputera tak bardzo jak ja.... Da ten program radę?
olabola
~user
 
Posty: 1
Dołączenie: 21 Sie 2016, 17:34



Bitdefender opinie

Postprzez Garu 26 Sie 2016, 12:08

Mój brat ma ten program jest zadowolony, ale on chyba nie syfi komputera tak bardzo jak ja.... Da ten program radę?

Nie. Nie ma takiego antywirusa, który wygrałby z bezmyślnością użytkownika. Fakt, że programami można zablokować wszystko, ale z neta nie da się korzystać.

Zacznij od adguarda. Już Ci przypilnuje wszystko szkodliwe na pomazanych stronach.
Co robi Adguard AdBlocker:
1. Blokuje wszystkie reklamy, w tym:
- reklamy wideo (między innymi reklamy YouTube)
- bogate reklamy multimedialne takie jak reklamy wideo, pełnoekranowe i pływające
- niepożądane wyskakujące okna
- banery i reklamy tekstowe (w tym reklamy na Facebooku)
2. Przyspiesza ładowanie stron i oszczędza przepustowość, gdyż reklamy i wyskakujące okna nie są wyświetlane
3. Blokuje oprogramowanie szpiegujące, reklamowe (adware) i instalatory dialerów (opcjonalnie)
4. Chroni twoją prywatność poprzez blokowanie najpopularniejszych systemów śledzenia firm trzecich (opcjonalnie)