Adasiek74 napisał(a):Oddałem karte na gwarancje prawie 2 tygodnie temu. Złożyłem podanie o zwrot pieniędzy więc zobaczymy jak to będzie (2 reklamacja). Maja 2 tygodnie na rozpatrzenie więc max w poniedziałek muszą podjąć decyzje
1 Gwarancję (która jest dobrowolnym oświadczeniem woli) daje producent
2 Podania, to sobie możesz
3 Jakie 2 tygodnie ??????????? Skąd wziąłeś ten termin ???????
bladi1492 napisał(a):Co do terminu 2 tyg, to fakt mają na naprawę dwa tyg od momentu przyjęcia zlecenia ale warto pamiętać jeszcze taką kwestię że jeżeli po 2 tyg nie dostaniesz informacji pisemnej o tym co się dzieje z kartą, czyli ani emaliowej ani pocztą , a będzie to trwało dłużej niż dwa tyg to również masz prawo domagać się o nowy, zamieniony sprzęt lub zwrot pieniędzy.
Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz w którym kościele
Poczytaj sobie o różnicy między
GWARANCJĄa
RĘKOJMIĄbo bez urazy, ale mylisz obydwa pojęcia.
Lektura do poduszki (na szybko znalezione w necie) :
http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/gwarancja/92990,Naprawa-gwarancyjna.html
http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/gwarancja/278696,Rekojmia-niezgodnosc-towaru-z-umowa-a-gwarancja-jakosci.html
https://magazyn.allegro.pl/4315-czym-rozni-sie-gwarancja-od-rekojmi-za-wady
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
Resztę sami sobie możecie poszukać