Dołączę się do tematu ponieważ mam identyczny problem.
Poniżej logi, bardzo proszę o pomoc i podpowiedzi.
Z góry wielkie dzięki!
OTL: http://wklej.org/id/1751286/
Extras: http://wklej.org/id/1751289/
ToServeAndProtect napisał(a):Instalacją firefoxa, flasha i kodeków do filmów na bank nie naprawisz dźwięku.
Najpierw odepnij komputer od internetu (po to by nie było aktualizacji żadnych automatycznych), odinstaluj CONEXANT SmartAudio HD (prawym klik na tym i odinstaluj), odinstaluj wszelkie oprogramowanie od AUDIO -> Conexant HD Audio (z dodaj usuń programy), wyłącz komputer. Podłącz kabel sieciowy i włącz komputer.
Jak nie zadziała to skorzystaj z oprogramowania TOSHIBA bo widzę, że masz go w cholerę i zrób aktualizację oprogramowania.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości