Kiedyś już pomogłeś mi przy podobnym problemie, a w tej chwili znowu dostałem laptopa z podobnymi objawami, ale zamiast typowych ekranów Ukash-a, po zalogowaniu się na konto użytkownika zamiast pulpitu mam tylko jasno szary ekran (mogę wejść tylko do menedżera urządzeń). W trybie awaryjnym z kolei tylko czarny ekran.
Próbowałem iść krok po kroku tamtym starym tematem, czyli startować z płytki ratunkowej OTLPE, którą zachowałem z tamtego razu, w celu stworzenia log-a, ale niestety po załadowaniu się paska tej płytki dostaję bluescreena.
Zauważyłem, że OTLPE jest już nierozwijane, czy mógłbyś zaproponować jakąś inną strategię w tym wypadku?
Spróbować FRST?
EDIT: Poleciałem FRST poprzez WinRE wystartowanym z płyty instalacyjnej Win7.
Myślałem, że już nie pójdzie, bo z pół godziny dumał, zanim wyświetlił Opcje odzyskiwania systemu, ale udało się