• Ogłoszenie:

Brak dźwięku - znika dźwięk

Bezpieczeństwo systemów, usuwanie wirusów, dobieranie programów antywirusowych. Obowiązkowe logi w tym dziale: trzy z FRST + Gmer.

Brak dźwięku - znika dźwięk

Postprzez Pink Freud 04 Maj 2014, 16:38

reklama
Witam,

jestem trochę zdesperowana, bo sama nie potrafię zająć się dolegliwością mojego komputera. Od jakiegoś czasu mam problem z dźwiękiem. Wydaje mi się, że dzieje się to w całkiem przypadkowych momentach. Mianowicie dźwięk z głośników w moim laptopie znika. Dzieje się to wtedy, kiedy np. oglądam coś w playerze czy też słucham muzyki. Przynajmniej wtedy to zauważam. I zdaje się, że wg mojego laptopa dźwięk się wydobywa. Sprawdzałam w mikserze głośności czy nic przypadkiem się nie wycisza i tam wszystko jest w jak najlepszym porządku. Sprawdzałam w panelu sterowania - również nie zauważyłam, żeby tam tkwił problem. Oczywiście nie jestem żadnym ekspertem. W każdym razie dźwięku brak. Również sprawdziłam czy dźwięku nie ma w ogóle, czy jest to problem w przypadku głośników i okazuje się, że po podłączeniu słuchawek dźwięk jest. I co się okazało, zaraz po wyciągnięciu wtyczki jack z gniazda, dźwięk wydobywa się z głośników, jak gdyby nigdy nic. Trudno mi określić częstotliwość występowania tego problemu. Czasami dzieje się to dosłownie co chwilę, a czasami (tak jak np. teraz, w momencie pisania tego posta) dźwięk nie zanika.
Nie wiem, co jeszcze mogłabym napisać, aby zobrazować sytuację. Mogę ewentualnie dodać, że próbowałam również instalacji sterowników audio. Mimo to, problem nadal się pojawia. Być może źle szukałam, ale google też mi nie pomógł. Radziłam się kolegów, którzy są ode mnie mądrzejsi, ale oni też nie mieli już pomysłów, poza tym, że mogłabym napisać tutaj i poczekać na odzew.

Nie wiem czy to jest konieczne, czy też nie, wstawiam dane odnośnie moje lapka.

Toshiba Satellite L750D - 15M
System Operacyjny
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
AMD A6-3400M 55 °C
Technologia Llano 32nm
RAM
4,00GB DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Płyta Główna
AMD Torpedo (Socket FS1) 54 °C
Grafika
Generic PnP Monitor (1366x768@60Hz)
ATI AMD Radeon HD 6520G (Toshiba) 54 °C
Nośniki
465GB Hitachi HTS547550A9E384 ATA Device (SATA) 33 °C
Napędy Optyczne
TSSTcorp CDDVDW TS-L633F ATA Device
Audio
Conexant SmartAudio HD

No i oczywiście w załącznikach 3 logi.

Z góry dziękuję za odzew :)
Załączniki
OTL.Txt
(126.79 KiB) Ściągnięto 99 razy
gmer.txt
(19.35 KiB) Ściągnięto 68 razy
Extras.Txt
(70.47 KiB) Ściągnięto 57 razy
Pink Freud
~user
 
Posty: 14
Dołączenie: 04 Maj 2014, 16:07



Brak dźwięku.

Postprzez NieWiem 05 Maj 2014, 09:56

Przepraszam za opóźnienie, weekend majowy mi wypadł z życiorysu ;)

Z panelu sterowania proszę odinstalować:
IePluginService
wprotectmanager

Następnie

Pobierz FRST w wersji zgodnej z Twoim systemem - 64bit.
Zapisz na pulpicie, uruchom, kliknij scan.
Wygeneruje dwa logi. Obydwa proszę załączyć na forum.
1. Pomocy udzielam wyłącznie na licencji beerware!
2. Jeśli nie odpowiadam od razu w temacie, to znaczy że mam życie poza internetem. Uszanuj mój dobrowolnie poświęcony czas i nie oczekuj wszystkiego natychmiast. Jeśli nie odpowiadam przez 48 godzin, przyślij PW.

STOP ++> trollom, dzieciom neostrady, emo, Forestom, kotożercom i nienawiści [ nie dotyczy wymienionych wcześniej ]
Image
Awatar użytkownika
NieWiem
~user
 
Posty: 2183
Dołączenie: 19 Cze 2009, 17:01
Miejscowość: Okolice Okolic
Pochwały: 171



Brak dźwięku.

Postprzez Pink Freud 05 Maj 2014, 20:36

Nie ma sprawy, to w końcu majówka, spodziewałam się, że ludzie spędzają wolny czas trochę bardziej aktywnie niż przed komputerem :)

No to sprawa wygląda tak: w panelu sterowania niestety nie mam tych plików, które wymieniłeś. Za to odnalazłam je w lokalizacji, która jest podana w logach (ProgramData). I teraz pytanie: czy mam to po prostu ręcznie usunąć?
Pink Freud
~user
 
Posty: 14
Dołączenie: 04 Maj 2014, 16:07



Odp: Brak dźwięku.

Postprzez NieWiem 05 Maj 2014, 21:32

Nie, zamiast tego wygeneruj raporty z FRST.
1. Pomocy udzielam wyłącznie na licencji beerware!
2. Jeśli nie odpowiadam od razu w temacie, to znaczy że mam życie poza internetem. Uszanuj mój dobrowolnie poświęcony czas i nie oczekuj wszystkiego natychmiast. Jeśli nie odpowiadam przez 48 godzin, przyślij PW.

STOP ++> trollom, dzieciom neostrady, emo, Forestom, kotożercom i nienawiści [ nie dotyczy wymienionych wcześniej ]
Image
Awatar użytkownika
NieWiem
~user
 
Posty: 2183
Dołączenie: 19 Cze 2009, 17:01
Miejscowość: Okolice Okolic
Pochwały: 171



Brak dźwięku.

Postprzez Pink Freud 05 Maj 2014, 22:14

Oto raporty.
Załączniki
FRST.txt
(45.88 KiB) Ściągnięto 424 razy
Addition.txt
(51.17 KiB) Ściągnięto 75 razy
Pink Freud
~user
 
Posty: 14
Dołączenie: 04 Maj 2014, 16:07



Brak dźwięku.

Postprzez NieWiem 05 Maj 2014, 23:15

Chryste Panie, tutaj jest roboty w !@#$%^&* :1:

Po pierwsze primo, do deinstalacji jeden z AV, albo najlepiej obydwa. Sa McAfee i Avast.

Musisz wyłączyć program AV na czas trwania tego skanowania.
Pobierz ZOEK.
Uruchom jako administrator.
W oknie programu wklej następujący skrypt:
Kod: Zaznacz wszystko
BS Player ControlBar Toolbar for IE;u
BS.Player FREE;u
WPM17.8.0.3442;u
C:\Users\Neesia\AppData\Local\Conduit;fs
C:\ProgramData\WPM;fs
C:\ProgramData\IePluginService;fs
C:\PROGRA~2\SupTab;fs
{fed66dc5-1b74-4a04-8f5c-15c5ace2b9a5};c
{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86};c
{7A53C6E2-1564-4D92-82D9-6D2C7AE3E312};c
{EE932B49-D5C0-4D19-A3DA-CE0849258DE6};c
autoclean;
process;
systemspecs;
startupall;
filescrm;
firefoxlook;
chromelook;
skipfix-iedefaults;
installedprogs;
uninstall-list;
installer-list;

Upewnij się, że opcja Scan All Users jest zaznaczona.
Wciśnij Run Script i poczekaj na wynikowy raport. Przeklej go.
1. Pomocy udzielam wyłącznie na licencji beerware!
2. Jeśli nie odpowiadam od razu w temacie, to znaczy że mam życie poza internetem. Uszanuj mój dobrowolnie poświęcony czas i nie oczekuj wszystkiego natychmiast. Jeśli nie odpowiadam przez 48 godzin, przyślij PW.

STOP ++> trollom, dzieciom neostrady, emo, Forestom, kotożercom i nienawiści [ nie dotyczy wymienionych wcześniej ]
Image
Awatar użytkownika
NieWiem
~user
 
Posty: 2183
Dołączenie: 19 Cze 2009, 17:01
Miejscowość: Okolice Okolic
Pochwały: 171



Brak dźwięku.

Postprzez Pink Freud 06 Maj 2014, 00:40

No to tak, raport wykonany.
Kiedy program zakończył skan nastąpił restart systemu, po ponownym uruchomieniu komputera pojawił się komunikat (screen w załączniku). Nie wiem czy ma to znaczenie, jednak wolę się upewnić...

Kwestia AV. Generalnie McAfee jest programem, który mam od razu na starcie wraz z oprogramowaniem lapka. Jest to wersja 30-dniowa, więc odinstalowałam go. A przynajmniej myślałam, że to zrobiłam. Nie trudno odgadnąć, że korzystam z Avasta tylko dlatego, że jest darmowy (wiem, że dobrze by było zainwestować w coś lepszego). Od razu sprawdziłam gdzie ten nieszczęsny McAfee się znajduje i z panelu sterowania nie za bardzo mam możliwość go usunąć. Zwyczajnie go tam nie ma. Czy to możliwe, że jest on na partycji recovery i dlatego pokazuje, że są 2 AV na komputerze?

I co więcej, zastanawiam się jak mi się ten cały syf zrobił. Tego notebooka mam od 2 lat i do tej pory nic się nie działo. Czy to możliwe, że robiąc przywrócenie do ustawień fabrycznych z partycji recovery mogłam coś "popsuć"? Fakt faktem, że robiłam to... bo ja wiem... no już jakiś czas temu, a problemy pojawiły się może z tydzień temu. Mimo wszystko, jest taka możliwość?
Załączniki
zoek-results.txt
(108.46 KiB) Ściągnięto 58 razy
scr.jpg
Pink Freud
~user
 
Posty: 14
Dołączenie: 04 Maj 2014, 16:07



Brak dźwięku.

Postprzez NieWiem 06 Maj 2014, 01:04

Odinstaluj z Panelu Sterowania:
BS Player ControlBar Toolbar for IE
BS.Player FREE

Musisz wyłączyć program AV na czas trwania tego skanowania.
Uruchom ZOEK jako administrator.
W oknie programu wklej następujący skrypt:
Kod: Zaznacz wszystko
BS Player ControlBar Toolbar for IE;u
BS.Player FREE;u
WPM17.8.0.3442;u
C:\ProgramData\IePluginService;fs
C:\ProgramData\WPM;fs
C:\Users\Neesia\AppData\Local\Conduit;fs
[HKEY_USERS\S-1-5-21-2049674453-1901637777-2446640840-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"BackgroundContainer"=-;r
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"BackgroundContainer"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
"AppInit_DLLs"="";r
c:\progra~2\suptab;fs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
"AppInit_DLLs"="";r64
autoclean;
process;
systemspecs;
startupall;
filescrm;
firefoxlook;
chromelook;
skipfix-iedefaults;
installedprogs;
uninstall-list;


Upewnij się, że opcja Scan All Users jest zaznaczona.
Wciśnij Run Script i poczekaj na wynikowy raport. Przeklej go.
1. Pomocy udzielam wyłącznie na licencji beerware!
2. Jeśli nie odpowiadam od razu w temacie, to znaczy że mam życie poza internetem. Uszanuj mój dobrowolnie poświęcony czas i nie oczekuj wszystkiego natychmiast. Jeśli nie odpowiadam przez 48 godzin, przyślij PW.

STOP ++> trollom, dzieciom neostrady, emo, Forestom, kotożercom i nienawiści [ nie dotyczy wymienionych wcześniej ]
Image
Awatar użytkownika
NieWiem
~user
 
Posty: 2183
Dołączenie: 19 Cze 2009, 17:01
Miejscowość: Okolice Okolic
Pochwały: 171



Brak dźwięku.

Postprzez Pink Freud 06 Maj 2014, 01:14

Teraz szybkie pytanie (wiem, że mam ich dużo i doceniam cierpliwość).

Jak to się dzieje, że praktycznie wszystko, co powinnam usunąć jest dla mnie w panelu sterowania nieosiągalne? Wspomniany BS.Player nie widnieje na liście programów. To jest dość dziwne, bo mogę go wyszukać po kliknięciu w START. Mogę kliknąć Unistall tam, ale co do toolbara to niestety nie wiem, co począć.
Pink Freud
~user
 
Posty: 14
Dołączenie: 04 Maj 2014, 16:07



Brak dźwięku.

Postprzez NieWiem 06 Maj 2014, 01:34

:) Pytaj śmiało, w zasadzie przepraszam że nie odpowiedziałem na te z poprzedniego posta, ale obiecuję się ustosunkować do nich juro, bo dzisiaj już mi się oczka kleją, a na 7 rano idę do pracy.

Jeśli nie udało się ich odinstalować, omiń to na razie. Puść skrypt. Potem będziemy myśleć :)
1. Pomocy udzielam wyłącznie na licencji beerware!
2. Jeśli nie odpowiadam od razu w temacie, to znaczy że mam życie poza internetem. Uszanuj mój dobrowolnie poświęcony czas i nie oczekuj wszystkiego natychmiast. Jeśli nie odpowiadam przez 48 godzin, przyślij PW.

STOP ++> trollom, dzieciom neostrady, emo, Forestom, kotożercom i nienawiści [ nie dotyczy wymienionych wcześniej ]
Image
Awatar użytkownika
NieWiem
~user
 
Posty: 2183
Dołączenie: 19 Cze 2009, 17:01
Miejscowość: Okolice Okolic
Pochwały: 171



Brak dźwięku.

Postprzez Pink Freud 06 Maj 2014, 01:40

W porządku, całkowicie rozumiem. Pora rzeczywiście nie sprzyja. Zatem wrócimy do tego, kiedy będziesz mieć czas.

W takim razie zostawię oba programy. Ja też już trochę wymiękam, toteż wrzucę raport jutro.

Dzięki za dotychczasową pomoc. Dobranoc :D
Pink Freud
~user
 
Posty: 14
Dołączenie: 04 Maj 2014, 16:07



Brak dźwięku.

Postprzez NieWiem 06 Maj 2014, 16:40

Jakoś mało czasu dzisiaj w ciągu dnia miałem, przepraszam za to. Spróbuję odpowiedzieć na Twoje pytania :)

Kiedy program zakończył skan nastąpił restart systemu, po ponownym uruchomieniu komputera pojawił się komunikat (screen w załączniku). Nie wiem czy ma to znaczenie, jednak wolę się upewnić..

Komunikat świadczy o tym, że wpis z rejestru chce uruchomić program, ale nie może go znaleźć bo już się do niego dobraliśmy. Po następnych działaniach komunikat powinien zniknąć.

Kwestia AV. Generalnie McAfee jest programem, który mam od razu na starcie wraz z oprogramowaniem lapka. Jest to wersja 30-dniowa, więc odinstalowałam go. A przynajmniej myślałam, że to zrobiłam. Nie trudno odgadnąć, że korzystam z Avasta tylko dlatego, że jest darmowy (wiem, że dobrze by było zainwestować w coś lepszego). Od razu sprawdziłam gdzie ten nieszczęsny McAfee się znajduje i z panelu sterowania nie za bardzo mam możliwość go usunąć. Zwyczajnie go tam nie ma. Czy to możliwe, że jest on na partycji recovery i dlatego pokazuje, że są 2 AV na komputerze?

Jest możliwe, że instalator McAfee jest na partycji systemowej, ale na pewno nie jest już zainstalowany tam. Stamtąd się instaluje, ale nic nie może stamtąd na zainstalowany system startować. Jeśli nie ma McAfee, ukręcimy mu łeb w inny sposób ;)

I co więcej, zastanawiam się jak mi się ten cały syf zrobił. Tego notebooka mam od 2 lat i do tej pory nic się nie działo. Czy to możliwe, że robiąc przywrócenie do ustawień fabrycznych z partycji recovery mogłam coś "popsuć"? Fakt faktem, że robiłam to... bo ja wiem... no już jakiś czas temu, a problemy pojawiły się może z tydzień temu. Mimo wszystko, jest taka możliwość?

Nie sądzę. Na Recovery nie da się nic doinstalować, więc jeśli nie dłubałaś w niej (a to raczej byłoby trudne), to w cuda nie uwierzę :P później popatrzę w raporty początkowe (przypomnij mi pod koniec tematu) to Ci powiem jak się ten cały towar pojawił.

Jak to się dzieje, że praktycznie wszystko, co powinnam usunąć jest dla mnie w panelu sterowania nieosiągalne? Wspomniany BS.Player nie widnieje na liście programów. To jest dość dziwne, bo mogę go wyszukać po kliknięciu w START. Mogę kliknąć Unistall tam, ale co do toolbara to niestety nie wiem, co począć.

Widzisz, badziewia lubią się ukrywać :) Ale nie martw się, ja mam dobry sprzęt i sporo niespodzianek jeszcze dla nich przygotowanych ;)

Czekam na najnowszy raport :)
1. Pomocy udzielam wyłącznie na licencji beerware!
2. Jeśli nie odpowiadam od razu w temacie, to znaczy że mam życie poza internetem. Uszanuj mój dobrowolnie poświęcony czas i nie oczekuj wszystkiego natychmiast. Jeśli nie odpowiadam przez 48 godzin, przyślij PW.

STOP ++> trollom, dzieciom neostrady, emo, Forestom, kotożercom i nienawiści [ nie dotyczy wymienionych wcześniej ]
Image
Awatar użytkownika
NieWiem
~user
 
Posty: 2183
Dołączenie: 19 Cze 2009, 17:01
Miejscowość: Okolice Okolic
Pochwały: 171



Brak dźwięku.

Postprzez Pink Freud 06 Maj 2014, 17:55

Komunikat świadczy o tym, że wpis z rejestru chce uruchomić program, ale nie może go znaleźć bo już się do niego dobraliśmy. Po następnych działaniach komunikat powinien zniknąć.


Komunikat chyba już nie będzie wyskakiwał :D

Dziękuję za odpowiedzi.

No to tak, kolejny prezencik w załączniku :)
Załączniki
zoek-results1.txt
(60.85 KiB) Ściągnięto 69 razy
Pink Freud
~user
 
Posty: 14
Dołączenie: 04 Maj 2014, 16:07



Brak dźwięku - znika dźwięk

Postprzez NieWiem 07 Maj 2014, 00:19

Bardzo dobrze i chyba powoli zmierzamy ku końcowi :)

Pobierz i zainstaluj Malwarebytes' Anti-Malware.
Podczas instalacji odznacz opcję "free pro-version trial" czy jakoś tak.
Uaktualnij i przeprowadź skanowanie.
Załącz wynikowy raport.
1. Pomocy udzielam wyłącznie na licencji beerware!
2. Jeśli nie odpowiadam od razu w temacie, to znaczy że mam życie poza internetem. Uszanuj mój dobrowolnie poświęcony czas i nie oczekuj wszystkiego natychmiast. Jeśli nie odpowiadam przez 48 godzin, przyślij PW.

STOP ++> trollom, dzieciom neostrady, emo, Forestom, kotożercom i nienawiści [ nie dotyczy wymienionych wcześniej ]
Image
Awatar użytkownika
NieWiem
~user
 
Posty: 2183
Dołączenie: 19 Cze 2009, 17:01
Miejscowość: Okolice Okolic
Pochwały: 171



Brak dźwięku - znika dźwięk

Postprzez Pink Freud 07 Maj 2014, 01:17

Zadanie wykonane. Program wygenerował 2 logi w formacie .xml, dlatego muszę tak wkleić. Prawdopodobnie ten pierwszy log jest nieistotny, jednak wklejam - tak dla pewności.

Kod: Zaznacz wszystko
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

-<logs>

<record toVersion="2014.3.27.1" name="Rootkit Database" last_modified_tag="30ac0f9d-e4db-49ac-b05a-3111b1599fa0" fromVersion="2014.2.20.1" systemname="NEESIA-TOSH" username="SYSTEM" type="Update" source="Manual" datetime="2014-05-07T00:38:01.997676+02:00" LoggingEventType="1" severity="debug"/>

<record toVersion="2014.5.6.10" name="Malware Database" last_modified_tag="41db94f8-45a8-49b8-b672-de6cd62f47bb" fromVersion="2014.3.4.9" systemname="NEESIA-TOSH" username="SYSTEM" type="Update" source="Manual" datetime="2014-05-07T00:38:07.709002+02:00" LoggingEventType="1" severity="debug"/>

</logs>


Kod: Zaznacz wszystko
<?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?>

-<mbam-log>


-<header>

<date>2014/05/07 00:59:24 +0200</date>

<log>mbam-log-2014-05-07 (00-38-15).xml</log>

<isadmin>yes</isadmin>

</header>


-<engine>

<version>2.00.1.1004</version>

<rules-database>v2014.05.06.10</rules-database>

<swissarmy-database>v2014.03.27.01</swissarmy-database>

<license>free</license>

<file-protection>disabled</file-protection>

<web-protection>disabled</web-protection>

<self-protection>disabled</self-protection>

</engine>


-<system>

<osversion>Windows 7 Service Pack 1</osversion>

<arch>x64</arch>

<username>Neesia</username>

<filesys>NTFS</filesys>

</system>


-<summary>

<type>threat</type>

<result>completed</result>

<objects>263996</objects>

<time>1267</time>

<processes>0</processes>

<modules>0</modules>

<keys>1</keys>

<values>1</values>

<datas>2</datas>

<folders>0</folders>

<files>2</files>

<sectors>0</sectors>

</summary>


-<options>

<memory>enabled</memory>

<startup>enabled</startup>

<filesystem>enabled</filesystem>

<archives>enabled</archives>

<rootkits>disabled</rootkits>

<deeprootkit>disabled</deeprootkit>

<shuriken>enabled</shuriken>

<pup>enabled</pup>

<pum>enabled</pum>

</options>


-<items>


-<key>

<path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\qone8Software</path>

<vendor>PUP.Optional.Qone8.A</vendor>

<action>success</action>

<hash>71c1044ac7b495a1e41f4a66f70cec14</hash>

</key>


-<value>

<path>HKU\S-1-5-21-2049674453-1901637777-2446640840-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\RUN</path>

<valuename>LiveSupport</valuename>

<vendor>PUP.Optional.LiveSupport</vendor>

<action>success</action>

<valuedata>"C:\Program Files (x86)\LiveSupport\LiveSupport.exe" /noshow /log</valuedata>

<hash>939f1c32295281b5fdc46918a959f808</hash>

</value>


-<data>

<path>HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCHSCOPES</path>

<valuename>DefaultScope</valuename>

<vendor>PUP.Optional.Qone8</vendor>

<action>replaced</action>

<valuedata>{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}</valuedata>

<baddata>{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}</baddata>

<gooddata>{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}</gooddata>

<hash>f53dbf8f5823b284d39d6ece887cba46</hash>

</data>


-<data>

<path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCHSCOPES</path>

<valuename>DefaultScope</valuename>

<vendor>PUP.Optional.Qone8</vendor>

<action>replaced</action>

<valuedata>{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}</valuedata>

<baddata>{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}</baddata>

<gooddata>{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}</gooddata>

<hash>ed45024c44377fb799d7a6966e96827e</hash>

</data>


-<file>

<path>C:\Users\Neesia\Downloads\bsplayer266_1075.exe</path>

<vendor>PUP.Optional.Conduit</vendor>

<action>success</action>

<hash>082a2925324936008b315b0a0cf806fa</hash>

</file>


-<file>

<path>C:\Users\Neesia\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences</path>

<vendor>PUP.Optional.Qone8.A</vendor>

<action>replaced</action>

<baddata> "startup_urls": [ "http://start.qone8.com/?type=hp&ts=1396143425&from=smt&uid=HitachiXHTS547550A9E384_110916J2350050CZP7PDX" ],</baddata>

<gooddata/>

<hash>c46ec6883843fe38d446f07945bf01ff</hash>

</file>

</items>

</mbam-log>
Pink Freud
~user
 
Posty: 14
Dołączenie: 04 Maj 2014, 16:07



Brak dźwięku - znika dźwięk

Postprzez NieWiem 07 Maj 2014, 07:56

Co znalazł MBAM - usunąć proszę :)

Na sam koniec poproszę Cię o nowe raprty z FRST i mam nadzieję, że będziemy sprawę zamykać :)
1. Pomocy udzielam wyłącznie na licencji beerware!
2. Jeśli nie odpowiadam od razu w temacie, to znaczy że mam życie poza internetem. Uszanuj mój dobrowolnie poświęcony czas i nie oczekuj wszystkiego natychmiast. Jeśli nie odpowiadam przez 48 godzin, przyślij PW.

STOP ++> trollom, dzieciom neostrady, emo, Forestom, kotożercom i nienawiści [ nie dotyczy wymienionych wcześniej ]
Image
Awatar użytkownika
NieWiem
~user
 
Posty: 2183
Dołączenie: 19 Cze 2009, 17:01
Miejscowość: Okolice Okolic
Pochwały: 171



Brak dźwięku - znika dźwięk

Postprzez Pink Freud 07 Maj 2014, 15:55

Raporty w załączniku. Na tym etapie nadal mogę powiedzieć, że dźwięk zanika :(

Oczywiście to, co MalwareBytes wykrył usunęłam.
Załączniki
Addition1.txt
(50.04 KiB) Ściągnięto 49 razy
FRST2.txt
(45.48 KiB) Ściągnięto 51 razy
Pink Freud
~user
 
Posty: 14
Dołączenie: 04 Maj 2014, 16:07



Brak dźwięku - znika dźwięk

Postprzez NieWiem 07 Maj 2014, 17:07

Coś tu jeszcze pousuwam, ale to są szczątkowe sprawy. Nie potrafię natomast znaleźć tutaj nic co może mieć związek z zanikaniem dźwięku.

Zróbmy jeszcze coś takiego:

Uruchom ponownie OTL jako administrator.
Upewnij się, że wszystkie sekcje są zaznaczone na Użyj filtrowania.
(oprócz Rejestr - skan dodatkowy).
W oknie na dole wklej:
Kod: Zaznacz wszystko
baseservices
drivers32
/md5start
wdmaud.drv
/md5stop


Wciśnij Skanuj
Wygenerowany raport przeklej.
1. Pomocy udzielam wyłącznie na licencji beerware!
2. Jeśli nie odpowiadam od razu w temacie, to znaczy że mam życie poza internetem. Uszanuj mój dobrowolnie poświęcony czas i nie oczekuj wszystkiego natychmiast. Jeśli nie odpowiadam przez 48 godzin, przyślij PW.

STOP ++> trollom, dzieciom neostrady, emo, Forestom, kotożercom i nienawiści [ nie dotyczy wymienionych wcześniej ]
Image
Awatar użytkownika
NieWiem
~user
 
Posty: 2183
Dołączenie: 19 Cze 2009, 17:01
Miejscowość: Okolice Okolic
Pochwały: 171



Brak dźwięku - znika dźwięk

Postprzez Pink Freud 07 Maj 2014, 19:25

Ech, jest możliwe, że ten problem jest taki... typowo techniczny? :(

No i raporcik.
Załączniki
OTL1.Txt
(142.31 KiB) Ściągnięto 68 razy
Pink Freud
~user
 
Posty: 14
Dołączenie: 04 Maj 2014, 16:07



Brak dźwięku - znika dźwięk

Postprzez NieWiem 07 Maj 2014, 19:39

Musisz wyłączyć program AV na czas trwania tego skanowania.
Uruchom ZOEK jako administrator.
W oknie programu wklej następujący skrypt:
Kod: Zaznacz wszystko
wdmaud;z
C:\Windows\SysNative\wdmaud.drv;i
C:\Windows\SysWOW64\wdmaud.drv;i
sndvol*;z

Upewnij się, że opcja Scan All Users jest zaznaczona.
Wciśnij Run Script i poczekaj na wynikowy raport. Przeklej go.
1. Pomocy udzielam wyłącznie na licencji beerware!
2. Jeśli nie odpowiadam od razu w temacie, to znaczy że mam życie poza internetem. Uszanuj mój dobrowolnie poświęcony czas i nie oczekuj wszystkiego natychmiast. Jeśli nie odpowiadam przez 48 godzin, przyślij PW.

STOP ++> trollom, dzieciom neostrady, emo, Forestom, kotożercom i nienawiści [ nie dotyczy wymienionych wcześniej ]
Image
Awatar użytkownika
NieWiem
~user
 
Posty: 2183
Dołączenie: 19 Cze 2009, 17:01
Miejscowość: Okolice Okolic
Pochwały: 171



Następna

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości