przez MaRiJuAnA 22 Sty 2007, 23:36
Zdrap z Telekarty pasek kryjący tajny 14- lub 16-cyfrowy Telekod lub przygotuj telekartę pochodzącą z terminalu.
Zadzwoń pod numer 0-22 607 55 55 i postępuj dokładnie według nagranych wskazówek.
Pamiętaj: gdy zadzwonisz pierwszy raz pod numer 0-22 607 55 55 , usłyszysz wiadomość powitalną, a następnie zostaniesz poproszony o wybór języka.
Pytanie o wybór języka zostanie zadane tylko podczas pierwszego połączenia z numerem 0-22 607 55 55 .Od tego momentu przy każdej próbie zasilenia konta Simplus wszelkie instrukcje będą odtwarzane w wybranym na początku języku.
Jeśli chcesz dokonać jakichkolwiek zmian, musisz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 2601 z telefonu komórkowego sieci Plus lub 0 601 102 601
z innego telefonu.
Jeśli nie będziesz postępować zgodnie z instrukcjami lub nie wprowadzisz prawidłowego numeru, po trzech próbach połączenie zostanie przerwane.
W przypadku problemów z zasileniem prosimy o kontakt pod numerem 2601 codziennie w godzinach 7-23 lub pod dodatkowym numerem 0 601 102 555 (opłata jak za połączenie krajowe).
Aby sprawdzić aktualny limit na koncie Simplus, po zakończeniu procedury zasilania konta i otrzymaniu wiadomości tekstowej wyłącz i ponownie włacz telefon.
Jeśli z jakiegoś powodu procedura zasilania nie zakończy się powodzeniem i otrzymasz SMS-a: "Zdalna aktualizacja Simplus: NIEUDANA. Zadzwoń do Biura Obsługi ", powinieneś zadzwonić do Biura Obsługi Klienta Simplus i podać konsultantowi cały tekst otrzymanej krótkiej wiadomości tekstowej.