Minimalne wymagania sprzętowe:
System operacyjny: Windows 7 (64-bit), Windows 8.1 (64-bit)
Procesor: Intel Core i5 2500K 3,3 GHz lub AMD Phenom II X4 940
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7870
Pamięć: 6 GB RAM
Dysk twardy: 40 GB
DirectX 11
Zalecane wymaganie sprzętowe:
System operacyjny: Windows 7 (64-bit), Windows 8.1 (64-bit)
Procesor: Intel Core i7 3770 3,4 GHz lub AMD FX-8350 4 GHz
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 770 lub AMD Radeon R9 290
Pamięć: 8 GB RAM
Dysk twardy: 40 GB
DirectX 11
Przedstawiciele CD Projekt RED coraz to chętniej wypowiadają się na temat swojej produkcji. Aktualnie cały zespół skupia się na upiększeniu pozycji i wyeliminowaniu bugów, ale od czasu do czasu otrzymujemy sporo informacji na temat gry. Tym razem na pytania fanów odpowiedział starszy projektant pozycji – Damien Monnier.
Sympatycy uniwersum Wiedźmina mieli okazję zapytać pracownika CD Projekt RED o szczegóły z Wiedźmin 3: Dziki Gon. Twórca nie omijał trudnych tematów i odpowiadał na wszystkie najciekawsze pytania.
Z tego powodu otrzymaliśmy sporo informacji na temat wersji – gra na konsolach wygląda identycznie, jedyną różnicą jest rozdzielczość. Ponadto twórca porównał pozycję na PC-tach (wysokie ustawienia) do gry na PlayStation 4.
Tak prezentują się wypowiedzi:
Będzie można przenosić tatuaże z Wiedźmina 2 do Wiedźmina 3 (PC).
Sapkowski był zaangażowany w tworzenie produkcji na początku, ale akcja Wiedźmina 3 jest umiejscowiona po wydarzeniach z książek.
W grze znajdują się akty, ale gracze nie zobaczą przejść pomiędzy rozdziałami. Jest to raczej informacja dla twórców.
Dodatki będą za darmo, ale autorzy nie chcą nam dać wyłącznie małych fatałaszków. Możemy się również przygotować na nowe „wcale nie małe” zadania.
Najtrudniejszym elementem w przypadku technologii było przygotowanie wielkiej ilości unikalnych NPC, którzy są jednocześnie wyświetlani na ekranie. W wielu przypadkach bohaterowie robią coś innego.
Można zmieniać ustawienia kamery (m.in. przybliżanie).
Zbroje mają pięć poziomów, pojawiają się różne sety.
Włosy oraz broda będą rosnąć.
W trakcie pływania łodzią możemy zostać zaatakowani przez wodne stworzenia, z którymi trzeba będzie walczyć. Musimy uważać na łódź, która może zostać zniszczona – nawet przez skały.
Gra nie zostanie zmieniona na rynku niemieckim.
Ciri jest szybsza, ale słabsza od Geralta. Ma również swoje unikalne umiejętności.
Twórcy przygotowali opowieść w taki sposób, aby była bardzo przystępna nawet dla graczy, którzy nie zapoznali się ze wcześniejszymi przygodami Wiedźmina. Nawet odbyły się specjalne testy, aby to potwierdzić.
Umiejętności Wiedźmina będzie można wykorzystywać nawet w trakcie jazdy koniem.
Na grę trzeba będzie przeznaczyć ponad 200 godzin (dla 100% ukończenia).
Pogoda będzie miała wpływ na postacie niezależnie (noc/dzień/deszcz).
W przyszłym tygodniu otrzymamy sporo informacji na temat systemu alchemii.
Twórcy po sugestii jednego z graczy zerkną na możliwość dodania do gry Trybu Zdjęć (konsole).
Styczniowy bulid (widzieliśmy z niego materiały wideo) jest bardzo stary. Nowy ma m.in. nowy system zachowania wody.
Jeden z graczy zapytał wprost – czy pojawi się pogorszenie grafiki na PlayStation 4 ze względu na kontrakt z Microsoftem? Ale nie powinniśmy się o to obawiać. Twórcy nie będą pogarszać grafiki.
Lepiej grać na PC (minimalne ustawienia) czy na Xboksie One? Zdecydowanie na konsoli Microsoftu.
Grę na PlayStation 4 można porównać do pozycji na PC z wysokimi ustawieniami.
Pozycja na Xboksie One wygląda naprawdę dobrze – różnicą w przypadku konsol jest tylko rozdzielczość (900 vs. 1080p), ale „Gry są takie same”.
Twórcy aktualnie nie planują odpicowania dwóch poprzednich Wiedźminów.
Tytuł na konsoli Microsoftu działa bardzo dobrze.
Wiedźmin będzie korzystał z wielu pasywnych umiejętności (wszystko zależy od tego, w którą stronę pójdziemy w drzewku umiejętności).
Przejście Wiedźmin 3: Dziki Gon na 100% zajmie ponad 200 godzin
Pora na kilka świeżych nowinek dotyczących Wiedźmin 3: Dziki Gon. Głos zabrał tym razem na Twitterze główny game designer w zespole CDP RED.
Damien Monnier, który pełni funkcję game designera w Wiedźmin 3: Dziki Gon, udzielił odpowiedzi na pytania graczy na swoim profilu Twitter. Deweloper podkreślił, że przejście Dzikiego Gonu na 100% zajmie nam "ponad 200 godzin".
Monnier zdradził, że najtrudniejszym wyzwaniem dla deweloperów było zapewnienie płynności animacji przy "wyświetlaniu bardzo dużej ilości unikalnych NPC-ów". Twórca napisał również, że Dark Souls było dla całego zespołu "bardzo dużą inspiracją". Deweloper zapowiedział, że żeglowanie może czasem okazać się niebezpieczne. Śmiałek z Rivii musi uważać nie tylko na wodne potwory, ale również na sztormy oraz mielizny. Łajba Geralta ulega zniszczeniu i może się zatopić.
zrodlo - ppe.pl
Serca z Kamienia oraz Krew i Wino - dwa olbrzymie dodatki do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
Serca z Kamienia to nowe, kilkunastogodzinne przygody, które zabiorą graczy do Ziem Niczyich oraz Oxenfurtu, gdzie wciągnięty w mroczną intrygę Geralt spotka tajemniczego Pana Lusterko.
Krew i Wino to ponad dwudziestogodzinna historia osadzona w zupełnie nowym regionie świata Wiedźmina - Toussaint. W krainie nietkniętej wojną, gdzie atmosfera beztroski i hulanek jest jedynie przykrywką dla krwawego sekretu, Geraltowi przyjdzie stawić czoła złu, które jest w stanie zwalczyć tylko wiedźmin.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości