listopad 2011 ( światowa data premiery )
listopad 2011 ( data wydania w Polsce )
listopad 2011 ( data premiery w USA )
Gameplay z dema 1 :
The Elder Scrolls V: Skyrim - Demo Part 1
Gameplay z dema 2 :
The Elder Scrolls V: Skyrim - Demo Part 2
Gameplay z dema 3 :
The Elder Scrolls V: Skyrim - Demo Part 3
Bardzo podoba mi się nowy usprawiony i zbudowany od nowa silnik, który Bethesda nazwała Creation.
Ekipa odpowiedzialna za Skyrima to ludzie od Obliviona i Fallouta 3.
Fajnie wyglądają czary i ich łączenie, a okrzyki takie jak czar/krzyk na błyskawicę - nagle całe niebo robi się zachmurzone, leje deszcz i taka pogoda się utrzymuje do końca bitwy. jest wręcz rewelacyjna.
Widać również poprawiony model z widoku TPP co cieszy, choć i tak we wszystkie gry z serii grałem z widoku FPP. Świat jest ogromny i może być tylko lepiej, ohh taki crapp na 9.5 xD
Kolekcjonerka :
wielkość figurki :
Ma kosztować 150$, więc jest to dość sporo, ale za to prezentuje się zacnie.
Info :
Dochodzi brak niszczenia się broni, moim zdaniem dobrze, bo system był żle zaimplementowany w Oblivionie, gdzie trzeba bylo co chwila chodzić do kowala i wydawać fortune na naprawę, co troche irytowało i zamiast dawać jakiś realizm z rozgrywki to go niszczyło (no sry, miecz który po walce z 4 gościami niszczy się maksymalnie ), w Falloucie było to już trochę lepiej rozwiązane, ale też przegięte bo zamiast chodzenia trzeba było nosić setkę tych samych pukawek.
Nie było to nic, co wnosiłoby coś do gameplayu. A teraz? Zamieniono to na coś, co do gameplayu będzie co nieco wnosić. Bronie nie będą się nisczyły, ale za to będzie można je modyfikować, co jest z całą pewnością jakiś miliard razy ciekawsze.
Zbroje będą jednoczęściowe, Bethesda tłumaczy to, że chcą mieć bardziej spójne i ciekawsze wizualnie wdzianka, a łatwiej im bedzie to osiagnac projektujac gotowe zestawy.
- ok jeśli będzie tych zestawów sporo to nie ma problemu
Screeny :
Wygląd ras Skyrim vs Oblivion