Dla mnie jest zupełnie trudniejsze, realistyczniejsze od Pes 2008.
PS: Gra bez zadnej zwiechy 1440x990 HIGH 16:9
a to mój komp Athlon 3000+ 64 bit
GF 6600 256mb/128 bit
512 ram
80 gb
dla mnie to jest szok , gra wymiata . Premiera juz 16 października
gera6 napisał(a):elo a mi bedzie chodzilo? amd athlon +2500 GF 7600gs 256mb 1,5gb ramu 80gb z góry fenks
Widzę, że CD-A zapałał uczuciem do PES. Już w zeszłym roku wersja finalna PES 2008 otrzymała ocenę 9. To dużo jak na tytuł powiedzmy sobie szczerze niedopracowany. Jednak panowie z redakcji ocenili nie to, że grze brakowało licencji, bramkarze zachowywali się jakby byli niepełnosprawni, lecz to, co od zarania dziejów stanowiło o wyjątkowości tej serii - grywalność. Uważam, że PES 2008 grywalność miał ogromną, po rozegraniu pełnego sezonu w 5 ligach (patch of kors:) mówię to z pełnym przekonaniem. Po cichu liczyłem, że tegoroczna odsłona pozostanie w tych klimatach z zeszłego roku i nie zawiodłem się. Demko wymiata!!! Panowie z Konami poprawili wszystko, co spaprali w 2008-ce. Zapomnijcie o strzeleniu w środek bramki, licząc na to, że bramkarzowi połamią się palce, czy też będzie próbował złapać piłkę widmo, właśnie rozegrałem meczyk barca vs man u, oczywiście na top playerze (co jest truizmem, wybór innego poziomu byłby profanacją piłki nożnej:) 15 minut, wynik 2:1 !!!! w 2008-ce byłby hokejowy. Powiecie: "nieumiejętność konstruowania akcji", bynajmniej, nic z tych rzeczy. Dobry bramkarz nareszcie ma szansę stać się podporą drużyny niczym Borubar w Celticu jak i w reprezentacji. W Pes 2009 gol będzię nareszcie miał jakąś wymierną wartość, a same strzały - poezja, apel do wszystkich graczy oceniający ten aspekt przez pryzmat 2008-ki, gdzie strzelić można było z każdej pozycji pod warukiem, że nie mieliśmy na plecach obrońcy, choć i takie bramki wpadały przy odrobinie szczęścia. Teraz zarówno jakość i skuteczność strzału, zależeć będą od warunków, jakie stworzymy sobie przy danej sytuacji strzeleckiej, dlatego też takim Eto’o, którego strzały wyprzedzały kamerzystę i powodowały palpitację serca wszystkich bramkarzy przechodzą do historii. Można uderzyć mocno, naturalnie statystyki do tego upoważniają i wręcz zobowiązują, lecz nie zdarza się to już tak często jak kiedyś. Ciężko mi jest się do czegoś przyczepić, naprawdę. Animacje są nieprawdopodobne, swoista rewolucja w porównaniu z 2008 i mówię tu o wrażeniach po grze na lapku 3.2 Ghz, 3Gb Ramu ze zintegrowaną kartą 224 MB Ram. Wyobrażam sobie, co dzieje się na mocniejszych sprzętach, pewnie kosmos. Jeżeli chodzi o samą rozgrywkę, no to czapki z głów i pokłony przed KONAMI. Mecze przypominają transmisje telewizyjne, nie ma już tego nieustannego parcia na bramkę, bez chwili na odpoczynek jak w 2008, teraz akcje konstruowane są z głową, nie na żywioł, jest więcej czasu na przemyślenie wielu wariantów rozegrania akcji, a same kontry z cudownie dopracowanymi prostopadłymi podaniami sprawiają tyle satysfakcji, że po prostu nie da się tego opisaćsmile.gif Podobnie sprawa ma się z grą obronną. Teraz gra w destrukcji osiągnęła wymiar profesjonalny. Nie doświadczymy już tej traumy kiedy to po udanych 3-5 kosach komputer i tak w końcu dopadał do piłki, a nasi obrońcy na leżąco przyglądali się straconej bramce, otóż teraz po udanym wślizgu możemy przejść błyskawicznie do kontry. W wersji 2008 powinni dodawać do zestawu gratis cepa do poganiania defensorów, bo wyglądało to jakby mieli chore korzonki lub wyskoczył im akurat dysk i podnoszenie się z murawy nastręczało im wielu trudności. Kolejne zmiany na PLUS to sterowanie, o tak intuicja górą. Koniec ze skrótami rodem z Mortal Kombat <-+->+-<+L1, R2 puść i R1:) oczywiście z lekką dozą sarkazmu, nie było tak źle z tymi skrótami, lecz teraz nasz zawodnik zachowa się adekwatnie do ruchu lewym analogiem czy też krzyżakiem, jak kto woli, ruletka nic trudnego wystarczy zrobić kółeczko, flip flap - diagonal left, diagonal right, czyli ukośnie w lewo i ukośnie w prawo, zakładanie siatki, 2 razy do tyłu po czym szybko do przodu, przecież to jest oczywiste i tak naruralne jak wykonywanie tego na boisku. Dodając do tego śliczną grafikę, jeszcze większą indywidualizację zawodników (nowość no look pass, czy też ten klasyczny rozkrok przy wolnych by C. Ronaldo:) jestem spokojny o wersje finalną produktu
Summary:
+ Animacje tzn. Mecz żywcem przeniesiony z EUROSPORT HD:) niepotrzebne skreślićsmile.gif (60 FPS przy zintegrowanej grafie !!!)
+ Tempo meczu (to my o nim decydujemy i vice versa, oponent nie gra cały czas pressingiem, uff! całe szczęście w 2008 tempo meczu przypominało gonitwe chartów.
+ Obrona - udany wślizg = przejęcie piłki, ustawienie formacji przekłada sie na zachowanie obrońców - brak opustoszałych stref boiska rodem z 2008-ki
+Bramkarz - zawodnik odpowiedzialny za przeciwdziałanie zdobyciu gola przez drużynę przeciwnąsmile.gif
+Podania - miodzio, szczególnie prostopadłe. +Koniec Ery Usainów Boltów:) 20-30 metrów i bez podania tracimy piłke nawet gdy jest to Eto'o
+dośrodkowania - bez zmian doskonałe
+podania manualne - lepsza kontrola kierunku i siły
+nareszcie można dojść do piłki, która np. po rykoszecie zbliża się do linii autowej, w 2008 zawsze brakowało paru cm i cały wysiłek był na marne. +lepsza kontrola nad rotacją piłki przy stałych fragmentach gry
+dokładniejsze przydzielanie pozycji i lokalizacji zawodnika w przedmeczowych ustawieniach formacjii.
+fizyka lotu piłki, przerzuty na drugie skrzydło - poezja.
+żółte kartki adekwatne do przewinienia podobnie jak czerwone, no i nie sypią się już tak często jak np. wyzwiska posłów na Wiejskiej:) +nowe ujęcia kamer ( so they say:), zobaczymy ale 9 kątów nachylenia to sporo, no i piękne ujęcia rzutów karnych
+konstruowanie akcji, brak gry na pałe i koniec ze schematami, no może do czasu smile.gif
Oczywiście oceniam tylko to co jest dostępne w wersji demo, na pewno dużym + będą tryby Become A Legend (świetne dla wszystkich niespełnionych piłkarzy like me:) no i w pełni licencjonowana Champions League.
-strzały z 10 metrów 5 metrów nad bramką, dla rasowego napastnika – blamaż
-schematyczne rzuty karne - znowu.
-brak ustawień goalkeepera
Jak widzicie minusy wyszukane na siłe. PES 2009 będzie rewolucyjne i nie mówię tu o Next Genie i tym podobnych walorach estetycznych, ale o tym, że jest to powrót do korzeni do najlepszych lat serii - PES 5. KONAMI zaprezentowało prawdziwy Symulator Piłki Nożnej, można by powiedzieć Company Of Heroes na boisku i tym stwierdzeniem w zasadzie bym zakończył, bo gra naprawdę poziomem trudności przypomina najlepsze RTS-y i niekiedy wygranie meczu jest tożsame z przejściem misji w pamiętnym megatrudnym Commandos 2. Odliczam dni do premiery:)
darthrevans napisał(a):Ja już Wam Moge powiedzieć Zakochałem sie w Nowym Pesie!!:D
Mały22222 napisał(a):Zwoli,
a dlaczego nie jestes za tą grą?? uzasadnij
darthrevans napisał(a):Zwoli prosisz o uzasadnienie . Kto Prosi ten Dostaje. Grałem w każdego Pesa od 3 do 2008 i w demo 2009 . Dla mnie 2009 od 2008 różni sie na pod względem grywalności . Gram na padzie Xboxa 360 i mówie Ci to jest inny świat.Precyzyjne Podania górne na dobieg jak Zawodnik dobrze wybiega to Poezja. Cała otoczka o wiele ładniejsza. Jak sie zawodnicy cieszą Powtóki bramek są zrobione idealnie. Strzały są trudniejsze ale przez to bardziej realistyczne . w PES 2008 można było ukuć z każdej pozycji . fizyka lotu piłki szczególnie przy crossie.Miodzio!! Sterowanie o wiele łatwiejsze intuicyjne . Pes 2009 jest o wiele lepszy wnioskuje to na podstawie dema.A co powiedzieć Pełna .jeszcze czekają tryby orginalna Champions League i Become A Legend Wiec O Mamo:D
Ps. Grałem właśnie w demko z kumplem i jesteśmy obaj przekonani że tytuł najlepszej gry o piłce zostaje zdecydowanie W fIrmie KoNami!!
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości