![:-/ :/](./images/smilies/icon_rambo.gif)
Pewnie nikt nie będzie wiedział co zrobić, ale spróbuje...Jeśli nikt nie odpisze w ciągu tygodnia to temat zamknijcie i usuńcie
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
eMaNeTeWu napisał(a):po jakichś 30 sek spada z obrotów
eMaNeTeWu napisał:
po jakichś 30 sek spada z obrotów
zawsze tak jest?
eMaNeTeWu napisał(a):dodam żę mz'a pali bardzo dużo, około 7 litrów!
eMaNeTeWu napisał(a):tylko motor nie ma dobrej kompresji w cylindrze. A to dlatego, ze cylinder jest w trochę słabym stanie,
eMaNeTeWu napisał(a):Pierścienie zmieniałem z miesiąc temu, po ich zmianie było widać spory przybytek mocy
150 nie mają magneta,ale to tak na marginesie.pozdejmuj magneto
czybit16 napisał(a):Również polecałbym sprawdzić bezpieczniki.
Możliwe, że silnik jest za mocno spasowany.
Mike013 napisał(a):to by w ogóle nie chodziła
możesz mi zmierzyć średnicę połączenia gaźnika z cylindrem ?
Odpal etkę przejedz się kawałek (ok 10 min jazdy) i wykręć świecę i napisz jak wygląda elektroda
- jest czysta (nie od oleju) taka ładna sucha i szara (wypalona)
- elektroda nie jest przypadkiem nadtopiona![]()
Również polecałbym sprawdzić bezpieczniki.
A i jeszcze jedno czy silnik był rozbierany przed tym jak ci się mz-tka popsuła.
zalezy czy cięzko się kopie
Zacznijmy od pomiaru cylindra...Bierzesz śrube mikrometryczna i mierzysz cylinder-wachniecie we wskazaniu trza szlifu nic nie poradzisz
eMaNeTeWu napisał(a):Nie rozumiem o co chodzi...
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości