Problem jest już na tyle beznadziejny że nikt nie wie co zrobić. Otóż jest sieć wewnętrzna, do niej podpiętych 4 komputery, z czego jeden komputer ma podpiętą drukarkę OKI 3320 elite. Drukarka jest udostępniana przez komputer do którego jest podpięta. Opornie, ale instaluje się przez sieć na pozostałych komputerach, i co jakiś czas traci połączenie. Tylko nie jest to na zasadzie, traci połączenie na minutę, dwie, pięć, a dopiero restart komputera na którym jest podpięta pomaga, niekiedy na krótko, a niekiedy na dłużej.
Niby wszystko ok, a ni stąd ni zowąd "Nie można nawiązać połączenia". Drukarka była już zmieniana, na nową/używaną, ale problem identyczny. Sama w sobie jest cały czas widoczna i dostępna dla komputera pod który jest podpięta, tutaj nie ma żadnych problemów, gorzej z pozostałymi komputerami, które łączą się przez sieć.
Może ktoś wie co zrobić? Na każdym komputerze Windows XP SP3
PS. drukarka była reinstalowana kilka razy, bez efektu.