• Ogłoszenie:

Gwarancja razer deathadder

Dyskusje na tematy związane z problemami sprzętowymi - komputery, podzespoły, akcesoria... oraz sprzęt RTV

Gwarancja razer deathadder

Postprzez LUBER 30 Sie 2010, 22:10

reklama
Witam,

Potrzebuje skanu jednej strony gwarancji albo informacji na temat postępowania w razie awarii sprzętu od Razera, ponieważ gdy myszkę reklamowałem za 1 razem to razem z nową nie otrzymałem niestety gwarancji ... nie znam maila ani telefon do konsultanta, no nic ... w internecie nie ma wzaimek na ten temat, nie licząc tego, że nie tylko mi gwarancji nie odesłali :(

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
LUBER
~user
 
Posty: 644
Dołączenie: 13 Lis 2005, 22:06
Miejscowość: Kluczbork
Pochwały: 11



Gwarancja razer deathadder

Postprzez MUTOPOMPKA 30 Sie 2010, 22:16

Gwarancja zaczyna się na nowo po dostarczeniu nowego urządzenia.
PS. A gdzie kupowałeś sprzęt?

PS1. Kluczbork ->mam tam rodzinkę (i to dużą) :)
Ubuntu user (Lucid - 10.04)
Awatar użytkownika
MUTOPOMPKA
^zasłużony
 
Posty: 9184
Dołączenie: 17 Lis 2004, 21:38
Miejscowość: Głogów
Pochwały: 787



Gwarancja razer deathadder

Postprzez LUBER 30 Sie 2010, 22:27

Kupowałem przez internet więc niestety reklamacja w sklepie odpada.

Z tego co pamiętam jak jeszcze taką kartę miałem, było tam zaznaczone, że gwarancja nie ulega przedłużeniu ... niestety, ale jestem pewien, że jest jeszcze ważna, dlatego potrzebuje choć maila do pomocy technicznej razera :)

Miło, że ktoś z forum wie gdzie leży Kluczbork :P
Awatar użytkownika
LUBER
~user
 
Posty: 644
Dołączenie: 13 Lis 2005, 22:06
Miejscowość: Kluczbork
Pochwały: 11



Gwarancja razer deathadder

Postprzez MUTOPOMPKA 30 Sie 2010, 22:31

Zapoznaj się z tym: http://warranty.razerzone.com/ oraz http://board-razerzone.ovh.org/
Ostatnio edytowany przez MUTOPOMPKA 30 Sie 2010, 22:38, edytowano w sumie 2 razy
Ubuntu user (Lucid - 10.04)
Awatar użytkownika
MUTOPOMPKA
^zasłużony
 
Posty: 9184
Dołączenie: 17 Lis 2004, 21:38
Miejscowość: Głogów
Pochwały: 787



Gwarancja razer deathadder

Postprzez LUBER 30 Sie 2010, 22:37

Jeden link nie działa (Wydaje mi się, że chwilowo), a jeżeli chodzi o pierwszy to tak znam oficjalna strone Razera, niestety nie znajde tam kontaktu do Polskiego serwisu :(
Awatar użytkownika
LUBER
~user
 
Posty: 644
Dołączenie: 13 Lis 2005, 22:06
Miejscowość: Kluczbork
Pochwały: 11



Gwarancja razer deathadder

Postprzez MUTOPOMPKA 30 Sie 2010, 22:42

Nawet jak kupowałeś przez internet w sklepie X towar oddajesz do sklepu X i za przeproszeniem "cenzura Ciebie obchodzi" co sklep X będzie dalej robił z towarem (ma 14 do 28dni roboczych) na usunięcie usterki/wymianę na produkt bez wad.

Tak stanowi prawo polskie dot. gwarancji. Możesz jeszcze uderzyć do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta z zapytaniem o poradę: Rzecznik Praw Konsumenta w Kluczborku

PS. W Kluczborku na ul. Norwida, Jagiellońskiej oraz Ossowskiego mam rodzinkę, także co nieco w Klu (tak nazywam Wasze miasto), tu właśnie urodził się mój ojciec a w Wołczynie mieszkał (zresztą tam też mam rodzinkę).


PS1. http://www2.razerzone.com/resellers/user/region/1/Europe.php -> tu są sklepy oferujące sprzęt Razera, uderz do któregoś z nich
Ubuntu user (Lucid - 10.04)
Awatar użytkownika
MUTOPOMPKA
^zasłużony
 
Posty: 9184
Dołączenie: 17 Lis 2004, 21:38
Miejscowość: Głogów
Pochwały: 787



Gwarancja razer deathadder

Postprzez LUBER 30 Sie 2010, 22:48

Szkoda zachodu z rzecznikiem praw konsumenta, mam fakture vat, niestety tego sklepu nie ma na liscie Razera a nawet jak znajde go na allegro to mogą się wylać bo Razer nie odesłał mi karty gwarancyjnej. Pomóc może mi tylko mail który jest podany na tej karcie, a nie wierze, że nikt z użytkowników nie ma niczego z Razera :)


To faktycznie spora rodzinka :D Zawsze mi się wydawało, że najlepszym skrótem jest Klb :D Wołczyn też niedaleko jest, jakieś 13-15km od Kluuuu :)
Awatar użytkownika
LUBER
~user
 
Posty: 644
Dołączenie: 13 Lis 2005, 22:06
Miejscowość: Kluczbork
Pochwały: 11



Gwarancja razer deathadder

Postprzez MUTOPOMPKA 30 Sie 2010, 22:55

LUBER napisał(a):Szkoda zachodu z rzecznikiem praw konsumenta, mam fakture vat,
A Właśnie, że nie szkoda! I bardzo dobrze, że masz FV. Nie Twoja wina, że producent nie dołączył karty gwarancyjnej, tak samo sklep. Powinien wystawić (to obowiązek, a nie przywilej). Więc na Twoim miejscu wybrałbym się do Rzecznika Praw Konsumenta i po prostu opisał całą sytuację. Naprawdę pomogą i doradzą, a nawet mogą "pogonić sprawę" do przodu. I co za tym idzie porada prawna/zajęcie się problemem jest darmowe.

Autor postu otrzymał pochwałę
Ubuntu user (Lucid - 10.04)
Awatar użytkownika
MUTOPOMPKA
^zasłużony
 
Posty: 9184
Dołączenie: 17 Lis 2004, 21:38
Miejscowość: Głogów
Pochwały: 787



Gwarancja razer deathadder

Postprzez LUBER 31 Sie 2010, 12:43

Naprawdę by mi wystarczył mail do konsultanta\pomocy techniczniej :-) Ale chyba jako jedyny mam produkt Razera albo reszcie nie chce się wyszukiwać karty gwarancyjnej żeby mi ten adres przepisać :) No nic, dzięki MUTOPOMPKA za czas poświęcony na pisanie postów :-)
Awatar użytkownika
LUBER
~user
 
Posty: 644
Dołączenie: 13 Lis 2005, 22:06
Miejscowość: Kluczbork
Pochwały: 11



Gwarancja razer deathadder

Postprzez Lucky17 31 Sie 2010, 14:04

Wymieniałem mojego Razer Diamondbacka 2 razy. Za pierwszym razem "nie znalazlem" karty gwarancyjnej. Mozliwe ,że zgubilem. Byc może nie wydał mi jej sklep. Nie wiem bo nie pamiętam. Zwróciłem się z awarią do sklepu a ten powiedział ,że mam to załatwiać prosto z razerem. Niestety za naprawe (czyt. wymiane na nową myszkę) zapłaciłem 60zł zamiast 140zł. Razem z nowym pudlekiem dostałem rachunek z serwisu.
Po roku Diamondback znów się zepsuł tym razem na samym rachunku serwisowym bez problemu wymienili mi myszkę na nową. Za drugim razem dostałem rachunek oraz zieloną kartę gwarancyjną niestety niepodbitą pieczątką. Dodzwonilem się tam i okazało się ,że wystarczy sam rachunek i nie mam się czym martwić.
Nie mam skanera ale wszelkie info mogę Ci podać.
mail: pomoc@mmv.pl
tel: (0 22)338 90 30 , faks (0 22)338 90 19
infolinia: 0 801 080 221
http://www.mmv.pl

Za każdym razem robiłem tak: wypełniałem internetowo wniosek -> dzwoniłem do serwisu -> wysyłałem paczkę.
Powodzenia.
Masz jakieś pytania to odpowiem.
Awatar użytkownika
Lucky17
~user
 
Posty: 503
Dołączenie: 14 Lis 2005, 20:59
Pochwały: 9



Gwarancja razer deathadder

Postprzez LUBER 31 Sie 2010, 14:51

Wniosek na stronie MMV (formularz zgłoszenia reklamacji) ? Z tego co pamietam to aby wysłać paczkę wypełniało się formularz na stronie DHL który zabierał paczke na koszt MMV :) ?
Awatar użytkownika
LUBER
~user
 
Posty: 644
Dołączenie: 13 Lis 2005, 22:06
Miejscowość: Kluczbork
Pochwały: 11



Gwarancja razer deathadder

Postprzez Lucky17 31 Sie 2010, 18:03

Wypełniałem oba. Najpierw zgłoszenie reklamacji a potem kontaktujesz sie z kurierem.

Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
Lucky17
~user
 
Posty: 503
Dołączenie: 14 Lis 2005, 20:59
Pochwały: 9



Gwarancja razer deathadder

Postprzez LUBER 31 Sie 2010, 22:18

Jak będę miał troche czasu to podzwonie\napisze gdzie trzeba :) Dzięki wielkie! :lol:
Awatar użytkownika
LUBER
~user
 
Posty: 644
Dołączenie: 13 Lis 2005, 22:06
Miejscowość: Kluczbork
Pochwały: 11




Powróć do Hardware

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości