• Ogłoszenie:

Zerwanie umowy, brak możliwości ponownego podłączenia

Wszystko odnośnie szerokiej tematyki Internet, oraz sieci komputerowe

Zerwanie umowy, brak możliwości ponownego podłączenia

Postprzez ziooMuś 01 Lut 2011, 19:31

reklama
Sprawa wygląda następująco - niecaly miesiąc temu wziąłem Livebox'a z TP na próbę, bo modem nie wyrabiał, a opcja z TV też była ciekawa. Niestety, zbyt duża odległość PC od TV skutecznie uniemożliwiła mi korzystanie z tego cudu natury. Mój "przedstawiciel" pojechal do TP aby oddać to dziadostwo, no i parafować umowę na sam internet - stało się jednak inaczej - pani z TP ma chyba problemy z rozumieniem słowa słuchanego, gdyż podsunęła do podpisania umowę o zerwaniu wszystkich świadczeń (bardzo ciekawe, jeden podpis i nie ma niczego, internet, tv i nic, dobrze, że telefonu nie odłączyli...) no i taka sytuacja nastąpiła. Gdy zorientowałem się co i jak chciałem powrócić do TP na atrakcyjniejszych warunkach, no bo poszlo to wszystko do przodu i zamiast płacić 60 zł za 1mb/s mógłbym gdzieś mieć 6mb/s w tej cenie, jednak... z mojego gapiostwa skutecznie ktoś skorzystał, gdyż przywłaszczył sobie port, a nie ma innego wolnego. Co robić w takiej sytuacji? TPSA każe "czekać", przez 30 dni mam internet bezprzewodowy od nich, jednak za tydzień muszę go oddać... Każe też zapłacić SIEDEMDZIESIĄT złoty za aktywacje (czyli pewnie jakby sie dalo troche gotówki to i port by się znalazł...) oraz jakieś tam rachunki - czy to nie jest nienormalne? Pomóżcie, bo naprawdę jestem bezradny...
Grafika to moja pasja :)
Awatar użytkownika
ziooMuś
~user
 
Posty: 659
Dołączenie: 06 Maj 2007, 17:04
Miejscowość: Płock
Pochwały: 20



Zerwanie umowy, brak możliwości ponownego podłączenia

Postprzez jarski185 01 Lut 2011, 22:11

No ale na co masz czekać? Pismo reklamacyjne złożyłeś czy co?
Awatar użytkownika
jarski185
~user
 
Posty: 4459
Dołączenie: 10 Lut 2008, 18:49
Pochwały: 285



Zerwanie umowy, brak możliwości ponownego podłączenia

Postprzez ziooMuś 01 Lut 2011, 23:38

No tak, pismo reklamacyjne złożone będzie jutro w punkcie, ale zanim to rozpatrzą itp., to trochę minie. Dali mi tego bezprzewodowego na 30-dni twierdząc, iż umowa na 6mb/s jest gotowa i za 30 dni na pewno będzie port, no ale tak to jest ze słownością tych ludzi.
Grafika to moja pasja :)
Awatar użytkownika
ziooMuś
~user
 
Posty: 659
Dołączenie: 06 Maj 2007, 17:04
Miejscowość: Płock
Pochwały: 20



Zerwanie umowy, brak możliwości ponownego podłączenia

Postprzez jarski185 01 Lut 2011, 23:58

No wiem właśnie. Tu nic innego nie da się zrobić jak tylko poczekać. Potem jak już przygotują Ci jakoś usługę patrzeć na ręce, dokładnie czytać umowę, dopytywać żeby znów coś nie zostało zj.......
ps. http://www.youtube.com/watch?v=XugIw1yTFWg
Awatar użytkownika
jarski185
~user
 
Posty: 4459
Dołączenie: 10 Lut 2008, 18:49
Pochwały: 285



Zerwanie umowy, brak możliwości ponownego podłączenia

Postprzez jackman 02 Lut 2011, 00:04

Zależy do tego gdzie mieszkasz, ja mieszkam w małej miejscowości i mój kumpel na wolny port czeka od października. Składanie pism nic nie da bo odpowiedź będzie taka, że kiedy będzię wolny port to będzie net.

ziooMuś napisał(a):niecaly miesiąc temu wziąłem Livebox'a z TP na próbę


nawet jak się bierze na próbę to potem trzeba coś w rodzaju "umowy" zerwać, a wina wcale nie musi leżeć po stronie pani z TP tylko nieporozumienia z "przedstawicielem"
Zrodzeni z bólu i nienawisci
Stworzeni przez ogien i strach
Dziewieciu jezdzców ciemnosci
Awatar użytkownika
jackman
 
Posty: 794
Dołączenie: 04 Kwi 2006, 16:54
Miejscowość: nie ważne :P
Pochwały: 7



Zerwanie umowy, brak możliwości ponownego podłączenia

Postprzez ziooMuś 02 Lut 2011, 00:10

Tzn. na próbę to nie było, normalne parafowanie umowy, internet w tej samej cenie, Livebox za złotówkę i TV w jakiejś tam promocji, no ale to nie wypaliło. Miejscowość nie jest jakąś wioską zabitą deskami, wręcz miejscowość gminna, spora liczba mieszkańców jak na wieś, więc trochę ta sytuacja mnie dziwi...
Grafika to moja pasja :)
Awatar użytkownika
ziooMuś
~user
 
Posty: 659
Dołączenie: 06 Maj 2007, 17:04
Miejscowość: Płock
Pochwały: 20



Zerwanie umowy, brak możliwości ponownego podłączenia

Postprzez jackman 02 Lut 2011, 09:14

Ta sama sytuacja u mnie miejscowość gminna ale wszystkie linie stare i nic nigdy nie modernizowane
Zrodzeni z bólu i nienawisci
Stworzeni przez ogien i strach
Dziewieciu jezdzców ciemnosci
Awatar użytkownika
jackman
 
Posty: 794
Dołączenie: 04 Kwi 2006, 16:54
Miejscowość: nie ważne :P
Pochwały: 7




Powróć do Internet & Sieci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości