• Ogłoszenie:

z nagraniem krążka dvd+r

Kosz, czyli miejsce gdzie wrzucamy wszystkie beznadziejne i nic nie wnoszące tematy.

Z nagraniem krążka DVD+R

Postprzez xman004 15 Maj 2006, 10:23

witam wszystkich

Od niedawna mam nagrywarke więc w tym temacie jestem zielony i proszę o wyrozumiałość :)

Jest to LG - GSA-4167

Chciałbym nagrać na płytkę DVD + R ( firmy extreme ) kilka różnych plików np film, program itp ( nie są to obrazy )

Próbowałem w nero ultra edition 6.0.0.9

Za pierwszym razem wyłączył się monitor i przestało się nagrywać, a za 2 zawieszka w postaci zielonego paska u góry ekranu i to samo

płytki cd 700 czy 800 mb nagrywa bez problemu

Może trzeba spróbować nowszą wersją nero ? Jeśli tak to może ktoś napisać jaką wersją, najlepiej jak najniższą gdyż najnowsza waży coś kolo 130 mb. Albo tez innym programem ?

czekam na jakieś podpowiedzi

ps. nie znalazłem na forum podobnego tematu
xman004
~user
 
Posty: 33
Dołączenie: 02 Paź 2005, 15:24



Postprzez Trane 15 Maj 2006, 10:28

Ja proponowałbym Nero 6, zawierającą Nero Start Smart + Nero Burning ROM i Nero Express. Jest według mnie najlepszą wersją NERO, ale nie sprawdzałem jeszcze Nero 7. Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Trane
~user
 
Posty: 891
Dołączenie: 19 Mar 2006, 10:24
Pochwały: 17



Postprzez bobza 15 Maj 2006, 10:34

Trane napisał(a):Ja proponowałbym Nero 6,

uder napisal:
xman004 napisał(a):Próbowałem w nero ultra edition 6.0.0.9

moim zdaniem problem to:
xman004 napisał(a):nagrać na płytkę DVD + R ( firmy extreme

spróbuj jakiegos markowego produktu...

Nemo surdior est quam is qui non audiet
Awatar użytkownika
bobza
~user
 
Posty: 1375
Dołączenie: 04 Sty 2006, 15:14
Miejscowość: Wrocław
Pochwały: 107



Postprzez Trane 15 Maj 2006, 10:37

Ja mam również nagrywarę LG i nie raz nagrywałem te płytki Extreme. Wina więc może leżeć po stronie nagrywarki. LG to do siebie właśnie mają...
Awatar użytkownika
Trane
~user
 
Posty: 891
Dołączenie: 19 Mar 2006, 10:24
Pochwały: 17