O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
1.Wyłącz Przywracanie Systemu (Mój komputer->Panel sterowania->System->zakładka Przywracanie Systemu i zaptaszkuj).
2.Uruchom komputer w trybie awaryjnym (F8 lub F5 podczas uruchamiania komputera).
3.Usuń podane wpisy w HiJack'u naciskając
FIX CHECKED.
4.Usuń ręcznie pogrubiony plik (zrób tak --> Mój komputer->Narzędzia->Opcje folderów->zakładka Widok-> Pokaż ukryte pliki i foldery).
5.Przeskanuj kompa skanerami on-line.
6.Pokaż nowy log

O23 - Service: Performance True Type Font (PerfFont) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\perfont.exe
O23 - Service: Win32Sr - Unknown owner - C:\WINDOWS\win32ssr.exe
Start -> Uruchom -> services.msc -> zatrzymaj i wyłącz
Performance True Type Font i usługę powiązaną w
win32ssr.exe (PPM na usługę i
Właściwości) - nie znam nazwy. Potem pogrubione pliki usuń ręcznie z dysku.
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
Usuń wpis w Hijack'u, a potem zrób tak :
Panel sterowania -> System -> Zaawansowne -> Uruchamianie i odzyskiwanie
Klikasz
Ustawienia i w sekcji
Zapisywanie informacji o debugowaniu ustaw opcję
Brak.
-------------------------------------------------------------------
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{D6CD6D19-ED8B-41E3-B49E-D641A0E3490E}: NameServer = 10.1.1.1,194.204.159.1
To twój DNS
