przez razdwarazdwa 04 Wrz 2016, 18:20
Witam,
Każdorazowo przy uruchomieniu systemu pojawia mi się blue screen z kodem błędu 0x0000102. Problem zaczął występować nagle, nie instalowałem kompletnie nic nowego na komputerze. Proszę o szybką pomoc w miarę możliwości bez formatu HDD.
System Operacyjny: Windows 10 Home 64-bit
Monitor: BenQ XL2411Z (1920x1080@144Hz)
CPU: Intel Core i7 2600K
RAM: 24,0GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Płyta Główna: ASRock Z68 Pro3 Gen3 (CPUSocket)
Grafika: Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce 2 OC 6GB
Nośniki: 465GB Samsung SSD 750 EVO 500GB (SSD); 111GB OCZ-VERTEX3 (SSD); 465GB Western Digital WDC WD5000AAKX-001CA0 (SATA)