• Ogłoszenie:

Instalacja xp - instalator nie może uzyskać dostępu do dysku

Wszystko odnośnie systemów z rodziny Microsoft

Instalacja xp - instalator nie może uzyskać dostępu do dysku

Postprzez RIO 13 Paź 2009, 19:01

reklama
Witam.
Mam problem z instalacją XP. Zaczęło się od zacięcia komputera podczas gry w gta 4.Zresetowałem, wtedy podczas uruchamiania pasek xp ładował się w nieskończoność. Postanowiłem wgrać na nowo system, włożyłem cd z xp i zaczęła się instalacja. W momencie w którym mam wybrać/usunąć/zakończyć partycje wciskam enter/d/f3 (każdej opcji już próbowałemm na dole pisze jeszcze że, instalator nie może uzyskać dostępu do dysku) wyskakuje mi blue screen. Pisze tam komputer zostanie wyłączony itp na dole pisze : "*** stop: 0x00000050 (0xfof00000, 0x00000000, 0x.80819481, 0x00000000)" i coś o jakimś pliku setupdd. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach, jak ktoś może to niech podpowie co mam zrobić krok po kroku.(Gdzieś na forum czytałem że, moze być to wina ram. Próbowałem każdą kostkę w każdym gniazdku, nic. mam 2x 2gb ddram2, płytę s775 asus p5kpl,tysk twardy sata II 16mb seagate)
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam.
niezgodna wielkość sygnaturki - usunięta.
Awatar użytkownika
RIO
~user
 
Posty: 85
Dołączenie: 08 Maj 2008, 16:26



Instalacja xp - instalator nie może uzyskać dostępu do dysku

Postprzez MUTOPOMPKA 13 Paź 2009, 22:13

RIO napisał(a):W momencie w którym mam wybrać/usunąć/zakończyć partycje wciskam enter/d/f3 (każdej opcji już próbowałemm na dole pisze jeszcze że, instalator nie może uzyskać dostępu do dysku) wyskakuje mi blue screen. Pisze tam komputer zostanie wyłączony itp na dole pisze : "*** stop: 0x00000050 (0xfof00000, 0x00000000, 0x.80819481, 0x00000000)" i coś o jakimś pliku setupdd.
RIO napisał(a):twardy sata II 16mb seagate

1. Czy ten dysk jest widoczny w biosie?
2. Czy masz możliwośc wybory partycji podczas instalowania systemu?