• Ogłoszenie:

utrata partycji

Wszystko na temat programów: skąd pobrać, instalacja, użytkowanie, problemy, poszukiwane programy.

utrata partycji

Postprzez lisi 05 Kwi 2005, 01:00

reklama
Witam serdecznie i z góry przepraszam jeśli przez przypadek znalazłam sie w nieodpowiednim miejscu.
Niestety jestem zupełnym laikiem komputerowym i nawet nie wiem gdzie moge szukać pomocy.
Więc po krótce opisze mój problem: Na moim kompie miałm dwa dyski główny z 4 partycjami C:WindowsXP, E:Programy,F:Filmy,G:Różne oraz kieszeń z 3 partycjami.
Pewnego dnia włączając komputer okazało sie że kieszeń wogóle nie działa(wprawdzie już wczesniej szwankowała dlatego kupiliśmy nowy dysk)tzn wszystkie partycje kieszeni były widoczne ale puste!!! Najgorsze jednak jest to że wywaliło jednocześnie partycje G:Różne a miałam tam jeszcze niezgrane zdjęcia min.z własnego wesela :cry: więc zaczełam szukać informacji czy można w jakikolwiek sposób to odzyskać.
Trafiłam na wasze forum i na program PC Inspector File Recowery lecz niestety dalej stoje w miejscu bo wiele wskazówek jest dla mnie niezrozumiałych :?
A pozatym przy każdym tego typu programie widnieje informacja że dane można odzyskać ale nie należy używac danego dydku bądz partycji do tego momentu.
Niestety w moim przypadku to już nastąpiło tzn po całym tym zdarzeniu mąż próbował sam coś kombinować najpierw próbował cofnąć system niestety to nie pomogło choć za pierwszym razem na partycji G: pojawił sie jakiś dziwny folder o długiej nazwie (pusty) wiec cofnoł przywracanie w miedzy czasie wyjął kieszeń i kombinował coś jeszcze z połączeniem sieciowym a potem próbował utworzyć nowy folder na zniszczonej partycji wiec troche namieszał o ile to wszystko co robił :oops:
A teraz już nie wiem czy odzyskiwanie danych ma jeszcze jakiś sens? czy istnieje jeszcze jakakolwiek szansa bym zobaczyła moje zdjęcia jeśli tak to co ja mam teraz zrobić? :?: ?
Bede bardzo wdzieczna za pomoc ewentualnie o pokierowanie mnie do odpowiednich wątków!!!