1. Domyślam się, że system masz na bieżąco z aktualizacjami.
2. Startujesz instalację z konta Administrator (nie z konta o uprawnieniach administratora) - taki numer zdarzył mi się zdarzył mi się przy DDS 9.
3. Nie instalujesz wersji dla serwerów, prawda?
ok dzieki spróbuję. system mam WinXP sp2. a mozliwe ze to pzez to ze mam tylko 128 MB ramu
[ Dodano: Dzisiaj o 14:07 ] Zalogowanie się na koncie Administratora nic nie daje (loguję się w trybie nieawaryjnym, bo w awaryjnym w ogóle jest odmowa wykonania pliku w tym trybie): takie same objawy jak opisałem w poście - czyli nic się nie dzieje!!!
Problem dotyczy programów:
ACRONIS Disk Director Suite 10.0.0.2126 PL
ACRONIS True Image 9.0.0.3657 Home PL
Z kolei instalacja ACRONIS Disk Director Suite 10.0.2117 w wersji anglojęzycznej przebiega bezproblemowo!!!
Mam Windowsa XP Professional SP2 plus poprawki uaktualniające do czerwca 2006.