BZIKU napisał(a):Węże masz napewno sztywne i twarde jak penis nieboszczyka
OMG Dobre!!!
holi12 napisał(a):wymiana uszczelki pod głowicą to robota na juz?
Nie na już! To na WCZORAJ!!! Sprawy sobie nie zdajesz co możesz silniczkowi zrobić... A to nie dobrze
holi12 napisał(a):musi do lutego posmigac
No to bez naprawy powodzenia życzę i od razu lawetę załatw na złom z autkiem...
Uszczelka pod głowicą jest najważniejszą uszczelką w silniku. Gdy strzeli przyczynami mogą być:
- zatarcie silnika;
- zanieczyszczenie oleju płynem chłodniczym (doprowadzić może do zatarcia panewek wału korbowego) a z kolei koszt naprawy będzie wynosił ponad 2 kilo złotówek;
- spadek mocy silnika
- emisja szkodliwych substancji (spalanie oleju/płynu) wraz z paliwem
- ewentualny mandacik za "kopcenie"
- sprawność silnika spadnie i to wiele
- eksploatując taki silnik na 10000% wykrzywisz głowicę, a to już potem planowanie głowicy oraz szlif, a co za tym idzie następny wydatek.
Więc zamiast ładować kupę kasy w ewentualne szkody wyrządzone przez uszczelkę wartą 50-100zł chyba nie warto, prawda?