Sprzedający wystąpił do Allegro o zwrot prowizji, wybierając następujący powód niesfinalizowania transakcji:
Przedmiot został odesłany przez Kupującego w ramach zwrotu lub reklamacji
Jeżeli transakcja rzeczywiście nie została sfinalizowana, nie odpowiadaj na tę wiadomość. Sprzedający automatycznie otrzyma zwrot prowizji.
Dane oferty:
Nazwa: Mysz X-748K A4Tech X748 Oscar Extra Fire Łodz, 1847722777
Data zakończenia: śro 12 paź 2011 21:23:24 CEST
Cena: 69,99 zł
Sprzedający: perfect_
Ważne informacje
Prowizję zwraca Sprzedającemu serwis Allegro.
Jeśli transakcja została sfinalizowana, a Sprzedający niesłusznie ubiega się o zwrot prowizji, prześlij wyjaśnienie w ciągu 7 dni od wysłania tej wiadomości.
Niezależnie od przebiegu transakcji możesz wystawić do niej odpowiedni komentarz. W tym celu przejdź do zakładki Moje Allegro > Komentarze > Wystaw.
Pozdrawiamy,
Zespół Allegro
Kontakt z obsługą Użytkowników
Niestety wylądował w folderze SPAM i nie zauważyłem go. Dziś dostałem maila o następującej treści:
Witaj floyd252!
Procedura zwrotu prowizji
Sprzedający otrzymał od Allegro zwrot naliczonej prowizji.
Dane oferty:
Nazwa: Mysz X-748K A4Tech X748 Oscar Extra Fire Łodz, 1847722777
Cena: 69,99 zł
Data zakończenia: śro 12 paź 2011 21:23:24 CEST
Sprzedający: perfect_
Podany przez Sprzedającego powód niesfinalizowania transakcji:
Przedmiot został odesłany przez Kupującego w ramach zwrotu lub reklamacji
Ważne informacje
Allegro pobiera prowizję w chwili sprzedaży przedmiotu. Jeśli nie dojdzie do finalizacji transakcji, Sprzedający może wystąpić do serwisu o zwrot prowizji.
Pozdrawiamy,
Zespół Allegro
Kontakt z obsługą Użytkowników
Ponieważ nie zauważyłem maila na czas nie wysłałem zgłoszenia, ale myszki wcale nie zwracałem ani nie reklamowałem. Tu pojawia się pytanie - czy muszę się tym przejmować? Warto sobie tym zawracać głowę?