• Ogłoszenie:

Spolszczenie do risen

Spolszczenia albo jak kto woli polskie nakładki. Poszukiwane spolszczenia, problemy ze spolszczeniami oraz możliwość dodawania spolszczeń.

Spolszczenie do risen

Postprzez kajtekjr 07 Paź 2009, 21:59

reklama
Image Risen - Spolszczenie Image

Image

Image

Instrukcja:

    1. Ściągamy paczuszkę z linku niżej
    2. Kopiujemy pliczek strings.pak do folderu Deep Silver\Risen\data\compiled
    3. Otwórz notatnikiem plik ConfigDefault.xml z folderu RisenDataIni
    4. Poszukaj SubtitleLanguage=`Russian (moze byc inny jezyk) zmień na SubtitleLanguage=`Polish


Kod: Zaznacz wszystko
http://rapidshare.com/files/296540405/Spolszczenie.do.Risen.for.forum.programosy.pl.by.kajtekjr.rar


Autor postu otrzymał pochwałę
Ostatnio edytowany przez kajtekjr, 22 Paź 2009, 22:14, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
kajtekjr
~user
 
Posty: 8079
Dołączenie: 06 Paź 2005, 15:39
Miejscowość: Września
Pochwały: 306



Spolszczenie do risen

Postprzez Mikou@j 07 Paź 2009, 22:01

Kajtuś, wiesz może, czy to jest oficjalne spolszczenie Cenegi ?
Awatar użytkownika
Mikou@j
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 12734
Dołączenie: 03 Sty 2006, 21:48
Miejscowość: Katowice
Pochwały: 1007



Spolszczenie do risen

Postprzez kajtekjr 07 Paź 2009, 22:03

Pliczek pochodzi podobno z polskojęzycznej wersji gry, która pojawiła się na BT.
Awatar użytkownika
kajtekjr
~user
 
Posty: 8079
Dołączenie: 06 Paź 2005, 15:39
Miejscowość: Września
Pochwały: 306



Spolszczenie do risen

Postprzez Mikou@j 07 Paź 2009, 22:06

No to gitara :D Jutro obczaję jak się sprawa ma, mimo, że już pod koniec gry jestem :)
Awatar użytkownika
Mikou@j
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 12734
Dołączenie: 03 Sty 2006, 21:48
Miejscowość: Katowice
Pochwały: 1007



Spolszczenie do risen

Postprzez like2 24 Paź 2009, 19:59

Napisałęś: Poszukaj SubtitleLanguage=`Russian (moze byc inny jezyk) zmień na SubtitleLanguage=`Polish nie moge tego wkleje a ty pokaz gdzie to ok?


- <global>
- <Engine>
- <Debug DisplayEntities="false" LogFilterLevel="normal" MemoryCorruptionMonitor="false" ObserveMemory="Audio">
<Snapshots MaxSnapshots="150" Prefix="Snapshot_" />
<Resolutions Test1="800x600xWindow" Test2="960x540xWindow" Test3="1024x768xWindow" Test4="1024x576xWindow" Test5="1280x960xWindow" Test6="1280x720xWindow" Test7="1280x1024xWindow" />
</Debug>
- <GUI>
<Aspect4x3 VirtalWidth="1024" VirtalHeight="768" EnableDrawScale="True" />
<Aspect16x9 VirtalWidth="1365" VirtalHeight="768" EnableDrawScale="True" />
<Aspect10x9 VirtalWidth="1024" VirtalHeight="768" EnableDrawScale="True" />
<Aspect5x4 VirtalWidth="1024" VirtalHeight="768" EnableDrawScale="True" />
</GUI>
<Window AdapterNumber="0" Bottom="768" CaptureCursor="true" Center="false" FullScreen="true" Left="0" Name="RISEN" RefreshRate="0" Right="1024" Top="0" />
<Profiler FrameQueueLength="64" HideBelow="1.0" LogToFile="false" MaxNodesPerLevel="20" PeakAlert="0.0" RecursionDepth="1" RedAlert="20.0" SortMode="2" UpdateInterval="1000" YellowAlert="5.0" />
<FPU DenormalExceptionsEnabled="false" DivByZeroExceptionsEnabled="false" InvalidExceptionsEnabled="false" OverflowExceptionsEnabled="false" UnderflowExceptionsEnabled="false" />
<Timer AverageFPS="30.000000" FixedFPS="-1.000000" MaxFPS="120.000000" MinFPS="10.000000" />
- <Render FoV="75.000000" PostProcessingEnabled="true" RenderDebug="false" ScreenObjectDistanceCulling="0.008000" VegetationRenderingEnabled="true" ViewDistance="3" zBias="0.050000" zFarHigh="60000.000000" zFarMedium="30000.000000" zFarLow="15000.000000" zNear="25.000000" MSAA="0">
<Shader CurrentShaderVersion="3_0" EnableErrorMaterial="true" EnableMaterialFallbacks="true" />
<PostProcessing DefaultEffect="DoF" />
- <Shadows Quality="Medium">
<Off DetailShadowMapCount="2" DetailShadowMapSize="512" DetailShadowMapSplitFactor="0.65000" DetailShadowMapViewRange="3500.000000" EnableDetailShadows="false" EnableTerrainShadows="false" TerrainShadowMapSize="512" ScreenSpaceAmbientOcclison="false" SoftShadows="false" />
<Low DetailShadowMapCount="2" DetailShadowMapSize="512" DetailShadowMapSplitFactor="0.5000" DetailShadowMapViewRange="3500.000000" EnableDetailShadows="true" EnableTerrainShadows="true" TerrainShadowMapSize="512" ScreenSpaceAmbientOcclison="false" SoftShadows="false" />
<Medium DetailShadowMapCount="3" DetailShadowMapSize="512" DetailShadowMapSplitFactor="0.65000" DetailShadowMapViewRange="5000.000000" EnableDetailShadows="true" EnableTerrainShadows="true" TerrainShadowMapSize="512" ScreenSpaceAmbientOcclison="true" SoftShadows="true" />
<High DetailShadowMapCount="3" DetailShadowMapSize="1024" DetailShadowMapSplitFactor="0.4000" DetailShadowMapViewRange="7500.000000" EnableDetailShadows="true" EnableTerrainShadows="true" TerrainShadowMapSize="1024" ScreenSpaceAmbientOcclison="true" SoftShadows="true" />
</Shadows>
</Render>
- <Input>
<Mouse ForceNumLockDisabled="true" SensitivityX="0.5f" SensitivityY="0.5f" InvertX="false" InvertY="false" />
</Input>
- <Audio DisableAudio="false" LowPassFilter="true" MaxChannels="128" OcclusionGeometry="true" Reverb="true" SoftwareOcclusion="true" SpeakerMode="2" WorldSize="200000" EnableProfiling="false" EncodeFileMaxSizeKB="250" UseHardwareSounds="true">
<Volume Ambient="215" Effect="215" Master="255" Music="178" Speech="255" />
</Audio>
- <Graphics TextureFilterMode="4">
<Mixer Brightness="0.000000" Contrast="0.000000" GammaBlue="0.000000" GammaGreen="0.000000" GammaRed="0.000000" />
</Graphics>
- <Cache Preset="High">
- <Image>
- <Mounts>
- <_Intern Path="data/raw/images/_intern" NoMip="True">
- <Qualities>
<Low MinWidth="512" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="1024" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</_Intern>
- <_InternCommon Path="data/common/images/_intern" NoMip="True">
- <Qualities>
<Low MinWidth="512" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="1024" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</_InternCommon>
- <Animation Path="data/raw/images/Animation" NoMip="false">
- <Qualities>
<Low MinWidth="64" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="256" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</Animation>
- <EditSupporter Path="data/raw/images/EditSupporter" NoMip="False">
- <Qualities>
<Low MinWidth="64" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="256" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="512" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</EditSupporter>
- <GUI Path="data/raw/images/GUI" NoMip="true">
- <Qualities>
<Low MinWidth="512" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="1024" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</GUI>
- <Items Path="data/raw/images/Items" NoMip="False">
- <Qualities>
<Low MinWidth="128" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="512" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</Items>
- <Level Path="data/raw/images/Level" NoMip="False">
- <Qualities>
<Low MinWidth="32" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="64" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</Level>
- <Lightmaps Path="data/raw/images/lightmaps" NoMip="False">
- <Qualities>
<Low MinWidth="512" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="1024" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</Lightmaps>
- <Sky Path="data/raw/images/Sky" NoMip="False">
- <Qualities>
<Low MinWidth="128" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="256" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="1024" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</Sky>
- <NoMip Path="data/raw/images/NoMip" NoMip="True">
- <Qualities>
<Low MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
<Medium MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</NoMip>
- <Special Path="data/raw/images/Special" NoMip="False">
- <Qualities>
<Low MinWidth="64" NumSkipMips="2" />
<Medium MinWidth="1024" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</Special>
- <Speedtree Path="data/raw/images/Speedtree" NoMip="False">
- <Qualities>
<Low MinWidth="128" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="1024" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</Speedtree>
- <Startscreen Path="data/raw/images/Startscreen" NoMip="true">
- <Qualities>
<Low MinWidth="512" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="1024" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</Startscreen>
- <TestLevel Path="data/raw/images/TestLevel_01" NoMip="False">
- <Qualities>
<Low MinWidth="256" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="512" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="1024" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</TestLevel>
- <VFX Path="data/raw/images/Vfx" NoMip="False">
- <Qualities>
<Low MinWidth="128" NumSkipMips="3" />
<Medium MinWidth="512" NumSkipMips="1" />
<High MinWidth="2048" NumSkipMips="0" />
</Qualities>
</VFX>
</Mounts>
- <Levels>
<Low _Intern="High" _InternCommon="High" Animation="Low" EditSupporter="Low" GUI="High" Items="Low" Level="Low" Lightmaps="Low" Sky="Low" NoMip="High" Special="Low" Speedtree="Low" Startscreen="High" TestLevel="Low" VFX="Low" />
<Medium _InternCommon="High" _Intern="High" Animation="Medium" EditSupporter="Medium" GUI="High" Items="Medium" Level="Medium" Lightmaps="Medium" Sky="Medium" NoMip="High" Special="Medium" Speedtree="Medium" Startscreen="High" TestLevel="Medium" VFX="Medium" />
<High _Intern="High" _InternCommon="High" Animation="High" EditSupporter="High" GUI="High" Items="High" Level="High" Lightmaps="High" Sky="High" NoMip="High" Special="High" Speedtree="High" Startscreen="High" TestLevel="High" VFX="High" />
<Xbox360 _Intern="High" _InternCommon="High" Animation="Medium" EditSupporter="Low" GUI="High" Items="Medium" Level="Medium" Lightmaps="High" Sky="Medium" NoMip="High" Special="Medium" Speedtree="High" Startscreen="High" TestLevel="Low" VFX="Medium" />
</Levels>
</Image>
- <Presets>
- <Image>
<High HardLimit="268435456" SoftLimit="218103808" />
<Medium HardLimit="167772160" SoftLimit="134217728" />
<Low HardLimit="100663296" SoftLimit="78643200" />
<Xbox360 HardLimit="167772160" SoftLimit="134217728" />
</Image>
- <Material>
<High HardLimit="1572864" SoftLimit="1048576" />
<Medium HardLimit="1572864" SoftLimit="1048576" />
<Low HardLimit="1572864" SoftLimit="1048576" />
<Xbox360 HardLimit="1572864" SoftLimit="1048576" />
</Material>
- <Mesh>
<High HardLimit="134217728" SoftLimit="83886080" />
<Medium HardLimit="134217728" SoftLimit="83886080" />
<Low HardLimit="134217728" SoftLimit="83886080" />
<Xbox360 HardLimit="134217728" SoftLimit="83886080" />
</Mesh>
- <Motion>
<High HardLimit="50331648" SoftLimit="31457280" />
<Medium HardLimit="50331648" SoftLimit="20971520" />
<Low HardLimit="50331648" SoftLimit="20971520" />
<Xbox360 HardLimit="50331648" SoftLimit="20971520" />
</Motion>
- <MotionActor>
<High HardLimit="50331648" SoftLimit="41943040" />
<Medium HardLimit="33554432" SoftLimit="29360128" />
<Low HardLimit="33554432" SoftLimit="29360128" />
<Xbox360 HardLimit="33554432" SoftLimit="29360128" />
</MotionActor>
- <Sound>
<High HardLimit="62914560" SoftLimit="41943040" />
<Medium HardLimit="39845888" SoftLimit="31457280" />
<Low HardLimit="39845888" SoftLimit="31457280" />
<Xbox360 HardLimit="39845888" SoftLimit="31457280" />
</Sound>
- <CollisionMesh>
<High HardLimit="39845888" SoftLimit="20971520" />
<Medium HardLimit="14680064" SoftLimit="8388608" />
<Low HardLimit="14680064" SoftLimit="8388608" />
<Xbox360 HardLimit="14680064" SoftLimit="8388608" />
</CollisionMesh>
- <Speedtree>
<High HardLimit="1048576" SoftLimit="819200" />
<Xbox360 HardLimit="1048576" SoftLimit="819200" />
</Speedtree>
</Presets>
</Cache>
- <Vegetation Quality="High" WindBase="0.0" WindFactor="15.0" WindBendWeight="0.002" WindWaveSpeed="2.0">
<Off ViewRange="2500.000000" Enabled="False" Density="8" />
<Low ViewRange="2500.000000" Enabled="True" Density="3" />
<Medium ViewRange="4000.000000" Enabled="True" Density="1" />
<High ViewRange="7500.000000" Enabled="True" Density="1" />
</Vegetation>
<Animation DefaultFadeTime="0.200000" RagDollForceDistribution="5" RagDollManualSleepDetection="true" RagDollSleepDetectInterval="0.500000" RagDollSleepDetectThreshold="0.001000" RagDollDeathPoseThreshold="1.0" RagDollDampingThreshold="1.0" RagDollStartDampingTime="20.000000" RagDollDampPerSecond="10.000000" RagDollMaxDamping="100.000000" />
<Scene EntitiesPerLeaf="12" EntityROI="4000.000000" ProcessEntitiesEnabled="true" TemplateLoading="1" />
<Physics Disabled="false" />
</Engine>
- <Game Difficulty="1" IgnoreUserOptions="false" MenuDisabled="false" PlayerStart="PC_Hero" RetroQuestMessageSystem="false" TutorialDisabled="false" AutoSave="true" InvertMouseY="false" ShowFocusHighlights="true" ShowFocusNames="true">
<Language CompleteLocTable="true" ForceSubtitles="true" SubtitleLanguage="English" VoiceLanguage="English" />
<Workspace BackupFolder="Backup" Name="Data" SaveGamesFolder="Save" ScriptAutoLoading="true" ScriptFolder="Scripts" />
<Camera AziSpeedScale="0.100000" ElevSpeedScale="0.070000" Keep1stPerson="false" MaxDistToPlayer="500.000000" MoveAccelerator="50.000000" MoveDeccelerator="0.300000" MoveSpeed="100.000000" OcclusionScanFutureTime="0.300000" RelaxCamera="10.000000" RelaxDist="60.000000" RelaxDistFuturePos="1.000000" RelaxFoV="25.000000" RelaxPlayer="2.000000" RelaxXAxis="8.000000" RelaxYAxis="15.000000" />
<Benchmark RunBenchmarkOnHardwareChange="true" BenchmarkLastVendorID="0" BenchmarkLastDeviceID="0" LowestPixelsPerSec="120000000" LowPixelsPerSec="200000000" MediumPixelsPerSec="300000000" LowTrianglesPerSec="100000000" MediumTrianglesPerSec="250000000" />
- <Autodetection DetectionDone="false" HighMemoryLimit="1000000000" HighSMLimit="768" ID_ATI="4098" ID_NVIDIA="4318" MediumMemoryLimit="750000000" MediumSMLimit="512">
- <NVIDIA>
<Low Entry_00="64" Entry_01="65" Entry_02="66" Entry_03="67" Entry_04="68" Entry_05="69" Entry_06="70" Entry_07="71" Entry_08="72" Entry_09="78" Entry_10="144" Entry_11="145" Entry_12="146" Entry_13="147" Entry_14="149" Entry_15="157" Entry_16="192" Entry_17="193" Entry_18="194" Entry_19="195" Entry_20="204" Entry_21="205" Entry_22="206" Entry_23="241" Entry_24="242" Entry_25="243" Entry_26="250" Entry_27="251" Entry_28="252" Entry_29="320" Entry_30="321" Entry_31="322" Entry_32="323" Entry_33="324" Entry_34="325" Entry_35="327" Entry_36="328" Entry_37="330" Entry_38="331" Entry_39="332" Entry_40="333" Entry_41="334" Entry_42="335" Entry_43="352" Entry_44="353" Entry_45="354" Entry_46="355" Entry_47="356" Entry_48="357" Entry_49="359" Entry_50="361" Entry_51="362" Entry_52="366" Entry_53="576" Entry_54="577" Entry_55="578" Entry_56="769" Entry_57="770" Entry_58="776" Entry_59="777" Entry_60="785" Entry_61="786" Entry_62="787" Entry_63="788" Entry_64="794" Entry_65="795" Entry_66="796" Entry_67="800" Entry_68="801" Entry_69="802" Entry_70="803" Entry_71="804" Entry_72="805" Entry_73="806" Entry_74="807" Entry_75="808" Entry_76="810" Entry_77="811" Entry_78="812" Entry_79="813" Entry_80="815" Entry_81="816" Entry_82="817" Entry_83="818" Entry_84="819" Entry_85="820" Entry_86="824" Entry_87="831" Entry_88="833" Entry_89="834" Entry_90="835" Entry_91="836" Entry_92="837" Entry_93="846" Entry_94="847" Entry_95="839" Entry_96="840" Entry_97="844" />
<Medium Entry_00="464" Entry_01="465" Entry_02="467" Entry_03="475" Entry_04="477" Entry_05="478" Entry_06="479" Entry_07="529" Entry_08="530" Entry_09="533" Entry_10="536" Entry_11="545" Entry_12="546" Entry_13="576" Entry_14="577" Entry_15="578" Entry_16="581" Entry_17="656" Entry_18="657" Entry_19="658" Entry_20="659" Entry_21="660" Entry_22="661" Entry_23="668" Entry_24="669" Entry_25="670" Entry_26="671" Entry_27="736" Entry_28="737" Entry_29="738" Entry_30="739" Entry_31="740" Entry_32="912" Entry_33="913" Entry_34="914" Entry_35="915" Entry_36="916" Entry_37="917" Entry_38="926" Entry_39="976" Entry_40="977" Entry_41="978" Entry_42="981" Entry_43="1024" Entry_44="1025" Entry_45="1026" Entry_46="1027" Entry_47="1028" Entry_48="1030" Entry_49="1034" Entry_50="1038" Entry_51="1039" Entry_52="1056" Entry_53="1057" Entry_54="1058" Entry_55="1059" Entry_56="1060" Entry_57="1068" Entry_58="1071" Entry_59="1338" Entry_60="1339" Entry_61="1342" Entry_62="1570" Entry_63="1571" Entry_64="1600" Entry_65="1601" Entry_66="1602" Entry_67="1603" Entry_68="1604" Entry_69="1760" Entry_70="1761" Entry_71="1762" Entry_72="1763" Entry_73="1764" Entry_74="1785" Entry_75="2016" Entry_76="2017" Entry_77="2018" Entry_78="2019" Entry_79="2021" Entry_80="2120" Entry_81="2121" Entry_82="2122" Entry_83="2123" Entry_84="2124" Entry_85="2125" Entry_86="2127" />
</NVIDIA>
- <ATI>
<Low Entry_00="12626" Entry_01="16708" Entry_02="16713" Entry_03="16740" Entry_04="16745" Entry_05="18791" Entry_06="18790" Entry_07="18798" Entry_08="18799" Entry_09="19558" Entry_10="19559" Entry_11="19567" Entry_12="20048" Entry_13="20050" Entry_14="20054" Entry_15="20813" Entry_16="21600" Entry_17="21601" Entry_18="22581" Entry_19="22848" Entry_20="22849" Entry_21="22850" Entry_22="22880" Entry_23="22881" Entry_24="22882" Entry_25="22884" Entry_26="23392" Entry_27="23408" Entry_28="23649" Entry_29="23651" Entry_30="23876" Entry_31="30772" />
<Medium Entry_00="28992" Entry_01="28998" Entry_02="29006" Entry_03="29022" Entry_04="29005" Entry_05="29056" Entry_06="28994" Entry_07="29059" Entry_08="29063" Entry_09="29088" Entry_10="29037" Entry_11="29095" Entry_12="29091" Entry_13="29002" Entry_14="29004" Entry_15="29003" Entry_16="29001" Entry_17="29078" Entry_18="29067" Entry_19="29068" Entry_20="28997" Entry_21="29069" Entry_22="29062" Entry_23="37888" Entry_24="37893" Entry_25="37952" Entry_26="37954" Entry_27="37966" Entry_28="37984" Entry_29="37964" Entry_30="38417" Entry_31="38419" Entry_32="38023" Entry_33="38031" Entry_34="38032" Entry_35="38037" Entry_36="38040" Entry_37="38081" Entry_38="38083" Entry_39="38084" Entry_40="38086" Entry_41="38087" Entry_42="38092" Entry_43="38145" Entry_44="38149" Entry_45="38151" Entry_46="38208" Entry_47="38223" Entry_48="38278" Entry_49="38279" Entry_50="38280" Entry_51="38281" Entry_52="38282" Entry_53="38294" Entry_54="38295" Entry_55="38296" Entry_56="38336" Entry_57="38341" Entry_58="38342" Entry_59="38416" Entry_60="38418" Entry_61="38420" />
</ATI>
</Autodetection>
</Game>
</global>
like2
~user
 
Posty: 9
Dołączenie: 24 Paź 2009, 19:29



Spolszczenie do risen

Postprzez Mikou@j 24 Paź 2009, 20:02

Żartujesz ? w [code] trzeba było chociaż to wstawić. Wystarczy w notatniku nacisnąć ctrl + f, wpisać SubtitleLanguage=`Russian' i samo ci znajdzie.
Awatar użytkownika
Mikou@j
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 12734
Dołączenie: 03 Sty 2006, 21:48
Miejscowość: Katowice
Pochwały: 1007



Spolszczenie do risen

Postprzez like2 24 Paź 2009, 20:09

i pisze że nie mona z nalezc ;/
like2
~user
 
Posty: 9
Dołączenie: 24 Paź 2009, 19:29



Spolszczenie do risen

Postprzez kajtekjr 24 Paź 2009, 20:10

like2 napisał(a):<Language CompleteLocTable="true" ForceSubtitles="true" SubtitleLanguage="English" VoiceLanguage="English" />


To jest linijka w Twoim kodzie ;) Inaczej nie wiem jak Ci pokazać gdzie to :P
Awatar użytkownika
kajtekjr
~user
 
Posty: 8079
Dołączenie: 06 Paź 2005, 15:39
Miejscowość: Września
Pochwały: 306



Spolszczenie do risen

Postprzez like2 24 Paź 2009, 20:11

z kopiuj to co wkleiłem do notatnika i sprawc czy ci znajduje ;/

Dodano Dzisiaj, 20:13:
mam znalazłem ale nie moge tego zminicna polish toczeba do notatnika?
like2
~user
 
Posty: 9
Dołączenie: 24 Paź 2009, 19:29



Spolszczenie do risen

Postprzez kajtekjr 24 Paź 2009, 20:13

like2 napisał(a):z kopiuj to co wkleiłem do notatnika i sprawc czy ci znajduje ;/

I Ci nie znajdzie bo masz English a nie Russian ;) Zacytowałem dokładnie linijkę kodu którą masz szukać w swoim pliku ;)
Awatar użytkownika
kajtekjr
~user
 
Posty: 8079
Dołączenie: 06 Paź 2005, 15:39
Miejscowość: Września
Pochwały: 306



Spolszczenie do risen

Postprzez like2 24 Paź 2009, 20:16

mam znalazlem ale teraz nie wiem jak to zminic w notatniku??xp
like2
~user
 
Posty: 9
Dołączenie: 24 Paź 2009, 19:29



Spolszczenie do risen

Postprzez Mikou@j 24 Paź 2009, 20:17

Usunąć english , wkleić polish ?
Awatar użytkownika
Mikou@j
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 12734
Dołączenie: 03 Sty 2006, 21:48
Miejscowość: Katowice
Pochwały: 1007



Spolszczenie do risen

Postprzez like2 24 Paź 2009, 20:18

heh tak.... ale naciskam plik ConfigDefault.xml wyskakuje mi itam nie moge tego zminic;/ nie da suie pisac i nic;/
like2
~user
 
Posty: 9
Dołączenie: 24 Paź 2009, 19:29



Spolszczenie do risen

Postprzez Mikou@j 24 Paź 2009, 20:19

klikasz na niego prawym przyciskiem myszy -> otwórz za pomocą -> notatnik
Awatar użytkownika
Mikou@j
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 12734
Dołączenie: 03 Sty 2006, 21:48
Miejscowość: Katowice
Pochwały: 1007



Spolszczenie do risen

Postprzez kajtekjr 24 Paź 2009, 20:21

Tu masz ten plik edytowany wystarczy podmienić:

http://www.sendspace.com/file/97a3k4

PS. Mam nadzieję że wyżej wkleiłeś cały ten plik ConfigDefault.xml, bo jeśli nie to nie zadziała .. :P
Awatar użytkownika
kajtekjr
~user
 
Posty: 8079
Dołączenie: 06 Paź 2005, 15:39
Miejscowość: Września
Pochwały: 306



Spolszczenie do risen

Postprzez like2 24 Paź 2009, 20:40

dzienki mam ale mam teraz pytanko ::::Mam głos w grze wszystko jak bije sie i takie ale nei słysze jak ktoś mówi ;/ czemu??
like2
~user
 
Posty: 9
Dołączenie: 24 Paź 2009, 19:29



Spolszczenie do risen

Postprzez Mikou@j 24 Paź 2009, 20:45

jaką wersję językową masz gry ?
w zależności od języka przy VoiceLanguage= musi być odpowiedni wpisany - english, russian etc.
Awatar użytkownika
Mikou@j
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 12734
Dołączenie: 03 Sty 2006, 21:48
Miejscowość: Katowice
Pochwały: 1007



Spolszczenie do risen

Postprzez like2 25 Paź 2009, 10:25

thx wszyskto mam teraz tylko czekać na polski dubling xD
like2
~user
 
Posty: 9
Dołączenie: 24 Paź 2009, 19:29



Spolszczenie do risen

Postprzez Mikou@j 25 Paź 2009, 10:26

like2 napisał(a):dubling

raczej dubbing.
Poza tym w Risenie nie będzie polskiego dubbingu, tylko napisy pl.
Awatar użytkownika
Mikou@j
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 12734
Dołączenie: 03 Sty 2006, 21:48
Miejscowość: Katowice
Pochwały: 1007



Spolszczenie do risen

Postprzez like2 25 Paź 2009, 10:34

ale podobno ma być czytałem że ktoś z wŁadcy pierścienia będzie podkładał ;p
like2
~user
 
Posty: 9
Dołączenie: 24 Paź 2009, 19:29



Następna

Powróć do Spolszczenia

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości