Witam
po pierwsze czy masz zaznaczona w skaypie opcje
z jakiego kozystasz lacza upload download
(128kbit\s w obie strony daje b.dobra jakosc)
osobiscie kozystam z tlenefonu a oto co pisza o tym problemie
- Kod: Zaznacz wszystko
* Mój rozmówca mnie nie słyszy, co może być powodem?
1. Nieprawidłowe ustawienie karty dźwiękowej/mikrofonu. Aby to wykluczyć należy wykręcić bezpłatny numer 321 (echo) i sprawdzić, czy można usłyszeć własny głos. Jeśli nie to należy upewnić się, że w ustawieniach dźwięku, w systemie operacyjnym jako źródło dźwięku wybrany jest (tylko) mikrofon. Czyli: Panel sterowania - Dźwięki i urządzenia audio - zakładka "Głos" - kliknij klawisz "Głośność" w module "Nagrywanie głosu". Tutaj powinien być zaznaczony tylko mikrofon (wycisz "Wave"). Należy też sprawdzić, czy w Komunikatorze Tlen.pl/Ustawienia/Pluginy/Tlenofon jest podane prawidłowe źródło dźwięku.
2. Upewnij się, że żadne oprogramowania na Twoim komputerze nie blokuje dostępu do portu 4569 UDP. Np. Panda AntiVirus, Zone Alarm itd. Mieliśmy też zgłoszenia, że Tlenofon nie działał poprawnie po wykupieniu usługi e-Bezpieczeństwo w Neostradzie.
3. Upewnij się, że Twój dostawca internetu nie stosuje żadnych ograniczeń w dostępie do portu 4569 UDP.
4. Sprawdź drożność Twojego łącza w kierunku od Twojego komputera do Internetu. Minimalna potrzebna przepustowość to 56kbps (zalecana 115kbps).
cytat z http://tlenofon.pl/index.php?dzial=faq_ask&nr_kat=24&nr_ask=135&nam_kat=Wykonywanie%20po%B3%B1cze%F1
ps
nifo zamiescilem gdyz programy dzialaja na podobnej zasadzie
(skayp kozysta z innych portow)