 w tym segmencie masz A3 (raczej poza zasięgiem cenowym), golfa 4, bore, megane, 307, Xsara - które są droższe w eksploatacji
 w tym segmencie masz A3 (raczej poza zasięgiem cenowym), golfa 4, bore, megane, 307, Xsara - które są droższe w eksploatacji  
 Wysłane z mojego GalaxyS II za pomocą Tapatalk 2
 w tym segmencie masz A3 (raczej poza zasięgiem cenowym), golfa 4, bore, megane, 307, Xsara - które są droższe w eksploatacji
 w tym segmencie masz A3 (raczej poza zasięgiem cenowym), golfa 4, bore, megane, 307, Xsara - które są droższe w eksploatacji  
 
 
	


 
	
(Teus) napisał(a):Co myslicie o Toyocie MR2 czy Mazdzie MX-5 ?
 
   Nawet serwis Mazdy rozkłada często ręce.. A używany to 5 tyś PLN w górę
 Nawet serwis Mazdy rozkłada często ręce.. A używany to 5 tyś PLN w górę  A samo auto warte ok 22 000 PLN
 A samo auto warte ok 22 000 PLN  
 (Teus) napisał(a): a Audi TT
 Blacha i zawieszenie drogie
 Blacha i zawieszenie drogie 



 
	

 
	
nevesu napisał(a):ciesząc się spalaniem 6.2 w mieszanym



 
	
_min.jpg)

 
	



 
	
nevesu napisał(a):Ogólnie problemem VAGów jest ich popularność i idiotyzm ludzi, którzy wierzą w okazje rzędu B5FL 99 rok, 200 tyś przebiegu.
 FL szedł od końca 2000 roku, bodajże od października lub listopada
 FL szedł od końca 2000 roku, bodajże od października lub listopada 
 Benzyna i przebieg ok 200 tyś jest możliwa, ale diesel ze szwabi z 99 roku to ma ok pół miliona na blacie
 Benzyna i przebieg ok 200 tyś jest możliwa, ale diesel ze szwabi z 99 roku to ma ok pół miliona na blacie  Później trafia do Mirka albo innego handlarza i cud! 196 tyś na blacie
 Później trafia do Mirka albo innego handlarza i cud! 196 tyś na blacie 
nevesu napisał(a):VW daje Ci 10 lat gwarancji na blachę i jakoś nie widać, żeby u mnie rdza wychodziła,

nevesu napisał(a):pozdrawiam szczęśliwie, ciesząc się spalaniem 6.2 w mieszanym, mając silnik zchipwany na 150 ps ...

 Auto ojca, ale dosyć często nim śmigam
 Auto ojca, ale dosyć często nim śmigam  I bardzo polecam D4D na łańcuchu rozrządu
 I bardzo polecam D4D na łańcuchu rozrządu 
Robert napisał(a):Mój pali max 5.5 w mieszanym. Obecnie mam 4.7
 Toyota w mieście przy mojej jeździe pali 10-12L/100 więc sami oceńcie moją jazdę
 Toyota w mieście przy mojej jeździe pali 10-12L/100 więc sami oceńcie moją jazdę   
 nevesu napisał(a):Wiesz, mi ostatnio tyle wyszło jak się starałem bo rezerwa się ostro paliła, tylko w gruncie rzeczy wolę, żeby silnik miał czym oddychać i się nie męczył, niż oszczędzać paliwo i potem wymieniać dwumas.
 
  
  
 Robert napisał(a):Nie robię eko-drivingu. Nie duszę silnika, nie jadę jak emeryt. Po prostu jak mam przyspieszyć to dynamicznie
 
 Robert napisał(a):jadę to płynnie bez gwałtownych przyspieszań i hamowań.
 
 Robert napisał(a):W moim dieslu ni ma dwumasu i DPF
 W Toyocie jest ale nie sprawia problemów
 W Toyocie jest ale nie sprawia problemów  

 
	
kajtekjr napisał(a): Robert napisał(a):jadę to płynnie bez gwałtownych przyspieszań i hamowań.
Nuda


 
	
Robert napisał(a):Spoko. Jednak wyprzedzanie na zakorkowanych ulicach najeżonych skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych o 1 pasie ruchu w 1 stronę to nie dla mnie. A na dłuższe podróże wolę jechać równo niż wyprzedzać wszystko i wszędzie i jechać ile fabryka dała bo za kilka km i tak takiego pacana doganiam, a spalanie mam 2 l mniejsze.
 Więc śmiało można jechać ile fabryka dała i w tym przypadku jeśli nie pojedziesz podobnie to nie jesteś wstanie dogonić nawet jak jakaś ciężarówka przyblokuje na lewym pasie
 Więc śmiało można jechać ile fabryka dała i w tym przypadku jeśli nie pojedziesz podobnie to nie jesteś wstanie dogonić nawet jak jakaś ciężarówka przyblokuje na lewym pasie  
 


 
	


 
	
Robert napisał(a):tym bardziej na jazdę na duszonym silniku.
 ? Możesz mi to wyjaśnić
 ? Możesz mi to wyjaśnić 

 
	


 
	
Robert napisał(a):Lecz po paru tyś km może wywalić wał korbowy, dziurę w silniku,

 
	
 
	
kajtekjr napisał(a):Robert napisał(a):Lecz po paru tyś km może wywalić wał korbowy, dziurę w silniku,
Ja jeszcze nie słyszałem, żeby przy spokojnej jeździe ktoś zrobił dziurę w silniku, albo wywalił wał korbowy, albo żeby korba wyszła miską olejową.. Zatkanie wtrysków? No może bo nie ta przepustowość ale to też potrzeba czasu.. najbardziej ucierpi DPF...


 
	
Robert napisał(a): A ja nawet widziałem na żywo taki silnik.


 
	

 
	
Mike napisał(a):Chodzi o sytuację, gdy jedziesz przykładowo 40km/h na 5 przełożeniu. Silnik będzie tak szarpał, że faktycznie może kopyto wystawić.


 
	


 
	
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości