
bakubakusq
Jakbyś nie zauważył temat nosi nazwę "neostrada, zerwanie umowy"..
Ty zaś wpadasz i zachwalasz TPSA jakby była niebem na rynku..
Jakoś nie widze tam aniołków, bo te nie bulą kar za swoje przekręty..
Poza tym, jeśli i tak uważasz że TPSA jest najlepsza, to wyraź to neutralnie w stylu:
"Nie mam nic przeciw zmianie operatora ale jest kilka aspektów na które powinniście zwrócić uwage przed zerwaniem umowy."
Ty zaś wylatujesz i zaczynasz jechać po nas jak po stadzie kretynów, których zamroczyło na chwile i podczas tego zamroczenie skręcili na złą ścieżkę..
Jakbyś był klientem Netii a obecnie przeszedł na TPSA to byś mógł mówić rzeczy typu..
bakubakusq napisał(a):teraz bedziecie na serwis czekac kilka dni i nie probujcie dzwonic do tp bo nic to wam nie pomoze
Skąd możesz wiedzieć ile dni skoro tam nie pracujesz i z dotychczasowych informacji nic nie wspakuje że miałeś Netie..
Twoje sugestie nawet jeśli słuszne są przepełnione osobistymi emocjami, przez co tracą na wiarygodności..
Poza tym.. Czy ty nam zabraniasz zmiany operatora?
Brzmi conajmniej jakbyś był wysłany przez TP w celu zatrzymywania ludzi..
Każdy ma prawo zmieniać operatora, jeśli daje korzystniejsze warunki, a TP budzi sie ze swoimi chyba najpóźniej, kiedy już ma grząski grunt pod nogami..
To czy będziemy mieli lepiej czy gorzej to nasza sprawa i nie musisz sie o nas troszczyć (urocze, nie?

P.S. Zresztą i tak już po wszystkim, ci co chcieli zrezygnowali, a ci co nie to zostali, więc nie wiem po co wogle zabrałeś głos? Starasz sie pokazać wyższość czy co? Ja byłem dość długo w TPSA i wiem jak tu jest, zaś na starych śmieciach siedzą tylko zdziadziali i zbabciali staruszkowie..