• Ogłoszenie:

Wyszukiwarka znalazła 2622 wyniki(ów)

Wróć do zaawansowanego wyszukiwania

Samodzielne dobieranie czesci i skladanie pc opinie i sugest

Tanie Coffe Lake tez beda - a w zamian w przyszlosci bedziesz mogl wrzucic 6-rdzeniowe procesory, kupujac teraz zatrzymasz sie na 4 rdzeniach.
przez Bambosz
21 Sie 2017, 15:32
 
Forum: Hardware
Temat: Samodzielne dobieranie czesci i skladanie pc opinie i sugest
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 806

Samodzielne dobieranie czesci i skladanie pc opinie i sugest

Jezeli ma byc przyszlosciowo to lepiej poczekac do premiery Coffe Lake - premiera pod koniec wrzesnia, a starsze plyty nie obsluza nowych CPU.
przez Bambosz
21 Sie 2017, 14:50
 
Forum: Hardware
Temat: Samodzielne dobieranie czesci i skladanie pc opinie i sugest
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 806

Klawiatura - poszukuję

To odmiana klawiatur membranowych - nieco trwalsze i wygodniejsze, w laptopach sa montowane klawiatury nozycowe. Do mechanicznej bym sie nie zrazal - nie bedzie klikac, bo to przelacznik liniowy, nie powinna byc szczegolnie glosniejsza od zwyklych klawiatur.
przez Bambosz
18 Sie 2017, 22:00
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Klawiatura - poszukuję
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 1151

Klawiatura - poszukuję

W tej cenie mozna miec calkiem fajne klawiatury nozycowe tj Cougar Vantar czy Gigabyte Force K7, nie przychodzi mi jednak do glowy zaden model bez klawiatury numerycznej. EDIT Tutaj jest Trust GXT870 w fajnej cenie - przelaczniki to jakies ponoc niezle podrobki MX Red - czyli liniowe, nie powinna by...
przez Bambosz
18 Sie 2017, 20:41
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Klawiatura - poszukuję
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 1151

Zasilacz do komputera - ile w?

Nie podales jaki to dokladnie zasilacz, ale jezeli to cos porzadnego to 450W wystarczy.
przez Bambosz
06 Sie 2017, 10:56
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Zasilacz do komputera - ile w?
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 3204

Modernizacja komputera

Ryzen dziala na Win7 dokladnie tak samo jak Kaby - czyli dziala, ale w niektorych zadaniach wolniej, nie bedzie dostawal aktualizacji itd. Z sama instalacja nie bedzie problemu.
M4000 - do pracy tak, w gry na niej nie pograsz.
przez Bambosz
12 Lip 2017, 19:43
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Modernizacja komputera
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 5719

Modernizacja komputera

To karta graficzna nie wyrabia, a nie procesor.
Piotrek1200 napisał(a):Slyszalem tez ze moze byc problem z Windows 7 na Ryzen. Wole zaplacic wiecej za procesor Intela niz ryzykowac.

Nowe Intele tak samo nie obsluguja Win7, jak i Ryzeny.
przez Bambosz
12 Lip 2017, 02:40
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Modernizacja komputera
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 5719

Gpu 1060

Tak, to moga byc rozne karty.
przez Bambosz
26 Cze 2017, 20:09
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Gpu 1060
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 4340

Gpu 1060

większy otrzymasz rachunek za prąd niż zyskasz coś z tej kopalnii Masz stare dane, kopanie ETC/ETH jest oplacalne. kiedyś do tej technologii nie używało się żadnych łączeń pomiędzy kartami i one działały niezależnie ale i zarazem razem. wszystko było w sterownikach i oprogramowaniu. To tez nieprawd...
przez Bambosz
26 Cze 2017, 15:31
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Gpu 1060
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 4340

Modernizacja starszego kompa do 500 zł

Tak jak napisalem - nie, plyta nie obsluzy nowszych procesorow, a 1GB RAM i 1-rdzeniowy procesor to za malo na Windows 7. Nie ma sensu inwestowac w ten PC.
przez Bambosz
16 Cze 2017, 16:03
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Modernizacja starszego kompa do 500 zł
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 7671

Modernizacja starszego kompa do 500 zł

Gajwer , wsadzanie SSD do PC z 1 rdzeniem i 512MB RAMu to tak debilny pomysl na danie reflinka, ze nawet nie wiem co ci powiedziec. Marquss , z tego PC juz nic nie bedzie, za niecale 300zl mozna miec np Della z Core 2 Duo i 4GB RAM - to o wiele lepszy pomysl niz ladowanie pieniedzy w ten sprzet.
przez Bambosz
15 Cze 2017, 16:51
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Modernizacja starszego kompa do 500 zł
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 7671

Dysk ssd 250gb do 350zł

Icy Box jest ok. Natec Rhino tez jest w porzadku.
przez Bambosz
23 Maj 2017, 15:27
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Dysk ssd 250gb do 350zł
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 12987

Dysk ssd 250gb do 350zł

Lepszy bylby Goodram Iridium Pro 240GB - jest troche mniejszy, ale za to oparty o lepsze pamieci MLC, do tego ma 5 lat gwarancji zamiast 3.
przez Bambosz
23 Maj 2017, 11:58
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Dysk ssd 250gb do 350zł
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 12987

Ulepszanie 775 ;_;

Xeon E5450 to odpowiednik Q9650 - sila rzeczy jest szybszy od Q9550, zazwyczaj tez lepiej sie kreci. Do tego 2GB RAM, jezeli starczy pieniedzy.
przez Bambosz
09 Maj 2017, 19:49
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Ulepszanie 775 ;_;
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 8405

Ulepszanie 775 ;_;

Jaka jest reszta zestawu? Jaka plyta glowna? Troche taniej wyjdzie mod 775 na 771 i kupienie jakiegos Xeona np E5450.
przez Bambosz
08 Maj 2017, 22:21
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Ulepszanie 775 ;_;
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 8405

Pc - 2000zł pod późniejszą rozbudowę

Niestety bez jakiegos Skylake sie nie obejdzie, najszybciej bedzie zaniesc PC do serwisu, powinni to zrobic za jakies 20zl.
przez Bambosz
08 Maj 2017, 22:20
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Pc - 2000zł pod późniejszą rozbudowę
Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 17744

Komputer do gier 2500 zł + 600 zł monitor

W tej cenie masz dwie opcje - albo z mocniejszym GPU, albo CPU, jezeli zamierzasz zmieniac cos w przyszlosci to IMO lepiej wziac wersje z mocniejszym CPU - karty graficzne szybciej traca na wartosci. Dlatego najpierw wersja z mocniejszym CPU i wolniejszym GPU: Roccat Lua A4Tech Bloody B120 Silentium...
przez Bambosz
08 Maj 2017, 18:36
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Komputer do gier 2500 zł + 600 zł monitor
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 10072

Laptop za około 4500zł

Bartheezy napisał(a):Jest opcja na coś podobnego z i7

Jest wersja z i7 po doplacie - klik, natomiast w wypadku tych laptopow waskim gardlem i tak bedzie karta graficzna - dlatego IMO i7 nie jest tutaj zbyt potrzebne.
przez Bambosz
08 Maj 2017, 18:12
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Laptop za około 4500zł
Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 10700

Laptop za około 4500zł

Na temat Lenovo Y700 nie znalazłem złych opinii poza matrycą, a jednak każdy odradza tego laptopa, bez żadnego konkretnego argumentu. Ten laptop jest bardzo awaryjny, powszechne sa chociazby problemy z podwojnym klikiem na klawiaturze i niesprawnym touchpadem. Dobrym modelem w tej cenie jest HP Ome...
przez Bambosz
07 Maj 2017, 21:19
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Laptop za około 4500zł
Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 10700

Laptop w granicach 3500

Gajwer napisał(a): ma lepszą grafikę o 30 % jak GTX950m

I jesy wybitnie awaryjny.
przez Bambosz
02 Maj 2017, 22:10
 
Forum: Modernizacje, zakup sprzętu komputerowego i RTV
Temat: Laptop w granicach 3500
Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 24052
Następna

Wróć do zaawansowanego wyszukiwania