• Ogłoszenie:

sea dogs grafika

Informacje oraz porady dla sympatyków wirtualnej rozrywki.
Instalacja, opinie, solucje... Zapraszamy

Sea Dogs Grafika

Postprzez Arobar 13 Maj 2006, 21:59

reklama
Czy jest jakiś sposób aby w grze Sea Dogs była ładniejsza grafika? Jakieś plugi, nowe textury, przeróbki w .ini czy może jakieś polecenia w XML'u? Gra jest ciekawa, ale grafiki jest mizerna jak na dzisiejsze standardy, przy dzisiejszych sprzęta ma się ochote na coś więcej :?
Awatar użytkownika
Arobar
~user
 
Posty: 371
Dołączenie: 03 Cze 2005, 22:38
Pochwały: 12



Postprzez DeadOrAlive 13 Maj 2006, 22:02

Gra stara jak świat i poprostu tak stworzona więc nic nie poradzisz.
Znalazłe jedynie patcha do tej gry, może cos tam poprawia, ake raczej jak już to ew. błędy w wyświetlaniu grafiki...
:arrow: http://rapidshare.de/files/20375650/sd_patch106_eng.zip.html
Ostatnio edytowany przez DeadOrAlive, 13 Maj 2006, 22:07, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
DeadOrAlive
~user
 
Posty: 10790
Dołączenie: 02 Cze 2005, 19:58
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 511



Postprzez Arobar 13 Maj 2006, 22:05

Słyszałem, że jak się tworzy gry to się daje wszystkie możliwe opcje, które są potem wyłączane aby ktoś gre mógł uruchomić. Temu liczyłem na jakieś możliwości na polepszenie :wink:
Awatar użytkownika
Arobar
~user
 
Posty: 371
Dołączenie: 03 Cze 2005, 22:38
Pochwały: 12



Postprzez DeadOrAlive 13 Maj 2006, 22:08

Arobar napisał(a):to się daje wszystkie możliwe opcje, które są potem wyłączane aby ktoś gre mógł uruchomić

Nie bardzo rozumiem :?
Awatar użytkownika
DeadOrAlive
~user
 
Posty: 10790
Dołączenie: 02 Cze 2005, 19:58
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 511



Postprzez krisu 13 Maj 2006, 22:14

DeadOrAlive napisał(a):
Arobar napisał(a):to się daje wszystkie możliwe opcje, które są potem wyłączane aby ktoś gre mógł uruchomić

Nie bardzo rozumiem :?

chyba chodzi mu o opcje jakości grafiki, detali itp w ustawieniach gry ;)
Awatar użytkownika
krisu
~user
 
Posty: 1761
Dołączenie: 16 Gru 2005, 22:39
Pochwały: 84



Postprzez DeadOrAlive 13 Maj 2006, 22:16

krisu napisał(a):chyba chodzi mu o opcje jakości grafiki, detali itp w ustawieniach gry

Dalej nie rozumiem jaki to miałoby sens :?
Awatar użytkownika
DeadOrAlive
~user
 
Posty: 10790
Dołączenie: 02 Cze 2005, 19:58
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 511



Postprzez krisu 13 Maj 2006, 22:24

jakości grafiki już nie zwiekszysz, jak podoba ci sie Sea Dogs to sobie załatw (:P) Piratów z Karaibów - super grafika, dalej mi sie podoba :D
a teraz PiK są w jakiejś taniej serii po 20zł chyba ;)
Awatar użytkownika
krisu
~user
 
Posty: 1761
Dołączenie: 16 Gru 2005, 22:39
Pochwały: 84



Postprzez Arobar 13 Maj 2006, 22:28

Wydaje mi się, że podczas tworzenia gry autorzy dają textury w wysokiej rozdzielczości a potem odpowiednio je zmniejszają aby można było w tą grę grać, a nie oglądać pokaz slajdów. Tak samo powinno być z cieniami itp.

Na dole na tej http://graphics.cs.brown.edu/games/SteepParallax/ stronie są podane jakieś polecenia, i zastanawiam się czy nie można ich jakoś wykorzystać to polepszenia grafiki. Tylko w sea dogs raczej nie będzie bump mappy, ale może inne opcje można by było wsadzić i tym samym polepszyć grafikę
Awatar użytkownika
Arobar
~user
 
Posty: 371
Dołączenie: 03 Cze 2005, 22:38
Pochwały: 12



Postprzez DeadOrAlive 13 Maj 2006, 22:31

Arobar napisał(a):Wydaje mi się, że podczas tworzenia gry autorzy dają textury w wysokiej rozdzielczości a potem odpowiednio je zmniejszają aby można było w tą grę grać

Raczej wręcz odwrotnie, gry są tak robione żeby zmuszać do kupowania coraz to mocniejszych maszyn (w pogaduchach jest temat o tym).
Awatar użytkownika
DeadOrAlive
~user
 
Posty: 10790
Dołączenie: 02 Cze 2005, 19:58
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 511



Postprzez Arobar 13 Maj 2006, 22:39

Z pewnej strony tak, ale wymagania tej gry to było 128RAM więc autorzy nie mogli wstawić textur w tak dużej rozdzielczości jak np. w Oblivionie bo nikt bytego nie kupił.
Awatar użytkownika
Arobar
~user
 
Posty: 371
Dołączenie: 03 Cze 2005, 22:38
Pochwały: 12



Postprzez DeadOrAlive 13 Maj 2006, 22:49

Arobar napisał(a):autorzy nie mogli wstawić textur w tak dużej rozdzielczości jak np. w Oblivionie bo nikt bytego nie kupił.

Dlaczego nie, mogli by dać możliwość wyboru rozdzielczości/jakści textur (tak jak to często bywa).
Poza tym jakoś nie widzę obiekcji twórców gier do stawiania wysokich wymagań sprzętowych dla swoich produktów.
Awatar użytkownika
DeadOrAlive
~user
 
Posty: 10790
Dołączenie: 02 Cze 2005, 19:58
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 511



Sea dogs grafika

Postprzez TeresaWimbs 07 Kwi 2023, 05:18

TeresaWimbs
~user
 
Posty: 56
Dołączenie: 11 Mar 2023, 10:54



Sea dogs grafika

Postprzez TeresaWimbs 02 Maj 2023, 04:35

TeresaWimbs
~user
 
Posty: 56
Dołączenie: 11 Mar 2023, 10:54




Powróć do Gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości