A jak już odpali to pracuje równo czy kuleje ? Bo może któryś z czujników Halla - czyli obrotów wału korbowego albo wałka rozrządu.
Może też być czujnik zasysanego powietrza. Będzie walnięty i będzie dawał informacje do komputera, że jest np. +35'C, a w rzeczywistości -4'C i od razu idzie inna dawka paliwa na rozruch
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dodatkowo sprawdziłbym przekaźnik świec żarowych i świece czy napewno grzeją, bo to że są nowe to jeszcze nie znaczy że sprawne
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Już nie raz zdarzało się że nowa część już w kartoniku była trefna (pracuję w branży więc spotykam się z tym nacodzień).
Z drugiej jednak strony moje Clio II 1.5 dCi zeszłej zimy odpalało na jednej świecy przy -6'C po dłuższym zakręceniu więc to może nie być to
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nie kojarzę czy Clio II Ph I ma już interface OBDII
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Jeśli ma to do elektromechanika i podpiąć komputer - błąd powinien być zapisany
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gniazdo OBDII w Clio II Ph II jest pod popielniczką. Trzeba wyciągnąć i powinno być takie gniazdo na 16-pinów:
![Image](http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTWQNNh0F7-i_uuDIWYVNaL_i7UigopX3goGRgX_t7qvvQ19Z68w3kuRC_w)