A jak już odpali to pracuje równo czy kuleje ? Bo może któryś z czujników Halla - czyli obrotów wału korbowego albo wałka rozrządu.
Może też być czujnik zasysanego powietrza. Będzie walnięty i będzie dawał informacje do komputera, że jest np. +35'C, a w rzeczywistości -4'C i od razu idzie inna dawka paliwa na rozruch
Dodatkowo sprawdziłbym przekaźnik świec żarowych i świece czy napewno grzeją, bo to że są nowe to jeszcze nie znaczy że sprawne
Już nie raz zdarzało się że nowa część już w kartoniku była trefna (pracuję w branży więc spotykam się z tym nacodzień).
Z drugiej jednak strony moje Clio II 1.5 dCi zeszłej zimy odpalało na jednej świecy przy -6'C po dłuższym zakręceniu więc to może nie być to
Nie kojarzę czy Clio II Ph I ma już interface OBDII
Jeśli ma to do elektromechanika i podpiąć komputer - błąd powinien być zapisany
Gniazdo OBDII w Clio II Ph II jest pod popielniczką. Trzeba wyciągnąć i powinno być takie gniazdo na 16-pinów: