
1.) Stwórz plik tekstowy np w notatniku
2.) Skopiuj poniższy kod do tego pliku testowego:
// ---- Wytnij tutaj --
//
!SetGameMode(s) // SetGameLogic(key.GetSParam(0), false);
!StartRace(s) // m_sRaceToStart = key.GetSParam(0);
!TestCar(s) // m_sTestCar = key.GetSParam(0);
!ReplayOnStart(s) // m_sReplayOnStart = key.GetSParam(0);
!ReplayOnKey(s) // m_sReplayOnKey = key.GetSParam(0);
!ReplayLoop(i) // m_bReplayLoop = (key.GetIParam(0) != 0);
!MenuEditor(i) // m_bMenuEditor = (key.GetIParam(0) == 1);
!TrackReversed(i) // m_bTrackReversed = (key.GetIParam(0) == 1);
!CurveEditor(i) // m_bCurveEditor = (key.GetIParam(0) == 1);
!ShowFPS(i) // m_bShowFPS = (key.GetIParam(0) == 1);
!Debug(i) // m_bDebug = (key.GetIParam(0) == 1);
!NoMusic(i) // m_bNoMusic = (key.GetIParam(0) == 1);
!RenderGrass(i) // m_bRenderGrass = (key.GetIParam(0) == 1);
!RenderTrees(i) // m_bRenderTrees = (key.GetIParam(0) == 1);
// else if(!m_bRenderTrees)
// DisableTrees();
!RenderWater(i) // m_bRenderWater = (key.GetIParam(0) == 1);
!RenderSky(i) // m_bRenderSky = (key.GetIParam(0) == 1);
!ODEClutchingEnabled(i) // m_bODEClutchingEnabled = (key.GetIParam(0) == 1);
!ConsoleCommand(s) // m_vConsoleCommands.addElement(key.GetSParam(0));
!NetRace(s) // m_sNetRace = key.GetSParam(0);
!SkipCarCheck() // m_bSkipCarCheck = true;
!EnableAllRaces() // m_bEnableAllRaces = true;
!DontLoadCarsInMenu() // MenuCar3D.ms_bLoadCar = false;
!UseDeveloperKeys(i) // {
// m_bUseDeveloperKeys = (key.GetIParam(0) != 0);
// bCheats = m_bUseDeveloperKeys;
// }
!NoGhosts() // m_bNoGhosts = true;
!ShowTrackDistance() // HumanRaceDriver.m_bShowDistanceFromStart = true;
!MenuIdleTimeToRunDemoRace(f) // m_fMenuIdleTimeToRunDemoRace =
// key.GetFParam(0);
!ShowPlayingSounds() // m_bShowPlayingSounds = true;
//--------------------------------------------------
//Settings:
//--------------------------------------------------
SetGameMode("Testmode") // "Testmode", "Net"
//StartRace() //
TestCar("FPU1") // car directories?
//ReplayOnStart() // ?
//ReplayOnKey() // ?
ReplayLoop(0) //
MenuEditor(0) // 1 = activate Menu Editor, 0 = disable
TrackReversed(0) //
CurveEditor(0) //
ShowFPS(1) //
Debug(1) //
NoMusic(0) //
RenderGrass(1) //
RenderTrees(1) //
RenderWater(1) //
RenderSky(1) //
ODEClutchingEnabled(0) //
//ConsoleCommand() //
NetRace("Test") // "Test"
SkipCarCheck() // delete or comment to disable
EnableAllRaces(1) // delete or comment to disable
DontLoadCarsInMenu() // delete or comment to disable
UseDeveloperKeys(1) // no fun without it
//NoGhosts() // delete or comment to disable
ShowTrackDistance() // delete or comment to disable
MenuIdleTimeToRunDemoRace(10) //
ShowPlayingSounds() // delete or comment to disable
// ----Wytnij tutaj --
3.) Zapisz plik jako "debugconf.scr"
4.) Skopuj utworzony plik "debugconf.scr" do katalogu z grą Xpand Rally /data/ i nadpisz oryginalny plik.
UWAGA: przed uzyciem kodów zawsze stworz kopie zapasowa oryginalnego pliku "debugconf.scr"
5.) Uruchom grę. W menu wciśnij F12 aby aktywować God Mode któe daje max pieniędzy, samochody, trasy.
Przycisk - Rezultat:
F10 = Toggle HUD
F9 = Pause game
F8 = Stop Race
F7 = Toggle Respawn
O = Physics Reset
I = Toggle engine damage
Num Pad = Toggle car damage (wheels, driver, engine)
Insert/Del/Pos1/End/PgUp/PgDn = Move drivers seat (camera)
G = Destroy/Repair windows
1 = Toggle Wipers
Pause/Break = Fly around (also try Shift, Alt, Ctrl)
B/N = Display additional Information (when flying around)
Max007 napisał(a):A chciałby mieć dostęp do wszystkiego w tej grze
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 46 gości