
Napster napisał(a):640 MB RAM?
jeszcze nikt nie wie bo nie ma tej gry.ale juz jest patch poprawiajacy bledy w grze
Napster napisał(a):640 MB RAM?
wojtas19162 napisał(a):Napster napisał(a):640 MB RAM?
jeszcze nikt nie wie bo nie ma tej gry.ale juz jest patch poprawiajacy bledy w grze
STRINGER napisał(a):dać demko no nie
STRINGER napisał(a):ale i tak 3 XI predziutko do sklepu
wojtas19162 napisał(a):ma wyjsc po premierz Gothica (nei wiem po co)
http://www.filefactory.com/file/0e3127/
http://www.filefactory.com/file/237530/
http://www.filefactory.com/file/4e1255/
http://www.filefactory.com/file/665654/
http://www.filefactory.com/file/bcfc9a/
http://www.filefactory.com/file/cb7e23/
http://www.filefactory.com/file/72dbd3/
http://www.filefactory.com/file/7fed24/
http://www.filefactory.com/file/787228/
http://www.filefactory.com/file/384ba2/
http://www.filefactory.com/file/cf41df/
Pass:www.megaru.com
SendSpace:
http://www.sendspace.com/file/3x2mei
http://www.sendspace.com/file/qpp8ul
http://www.sendspace.com/file/slgaoe
http://www.sendspace.com/file/pfqink
http://www.sendspace.com/file/ysre1q
http://www.sendspace.com/file/pqkqk0
http://www.sendspace.com/file/mj829s
http://www.sendspace.com/file/isfav7
http://www.sendspace.com/file/6ux8wb
http://www.sendspace.com/file/iik7rr
http://www.sendspace.com/file/2pmz1x
http://www.sendspace.com/file/8r3fch
cenzura-spam:
http://www.cenzura-spam.com/?d=HT2PPYJM
http://www.cenzura-spam.com/?d=YCAN57S0
http://www.cenzura-spam.com/?d=PRE3NDF8
http://www.cenzura-spam.com/?d=CK9EDMOR
http://www.cenzura-spam.com/?d=V51O832Y
http://www.cenzura-spam.com/?d=KBFPNIWL
http://www.cenzura-spam.com/?d=IL3XYZ9T
http://www.cenzura-spam.com/?d=LSC54RVB
http://www.cenzura-spam.com/?d=U0NKGM0T
http://www.cenzura-spam.com/?d=6SJ836R7
http://www.cenzura-spam.com/?d=E8Q9T6K9
http://www.cenzura-spam.com/?d=9G6CTFJN
For All Pass:www.megaru.com
cycu99 napisał(a):A ja nie mam szans pograć sobie w moja ulubioną grę
filipyo napisał(a):i na dodatek zabezpieczenie Tages v5.5.2.1 + JoWood´s X-Prot v2
"O mój Boże, wyglądasz okropnie!" Tak skomentowała Sandra skutki siedmiu dni testów Gothica 3.
Niestety moja żona ma przeważnie rację. Kiedy mi się jakiś RPeG podoba to mogę siedzieć przed
komputerem do nieskończoności. Dzięki bogu zdarza się to bardzo rzadko, ostatnio w 2002 roku
przy Gothicu II. Po co się golić? po co czesać? po co spać? jak w tym czasie można grać!
Dwa tygodnie grałem wtedy, albo szukałem w internecie odpowiedzi. Każdy zrozumie jakie
miałem uczucia, jak dostałem Gothica 3. Każdy powinien wiedzieć, że gra, która była "robiona"
przez około 3 lata, posiada wiele błędów. Koch Media mimo błędom przekazała grę do testów
prasowych. Jeden z magazynów napisał "Błędowy skandal" i "wielka porażka". Za wcześnie
oceniali? Z pewnością. Koledzy z tego magazynu powinni poczekać do drugiego gold-mastera.
Aczkolwiek wersja która wejdzie do sklepów 13.10 będzie posiadać też dużo błędów, Gothic 3
mimo to nie zawiedzie jego użytkowników.
Pierwszą ocenę (odnośnik so tekstu) opublikowaliśmy przed jakimś tygodniem, potwierdziła
się ona: Gothic 3 okazał się wielką "radością". Ten, kto posiada odpowiedni komputer, przeżyje
z tą grą wspaniałe chwile. Przejdźmy do rzeczy: po pierwsze - potrzebujecie RAM, dużo RAM-u.
Z mniej niż 1 Gb gra wygląda trochę lepiej od pokazu slajdów. Najlepiej jest mieć 2 albo 4 Gb.
Do tego też procesor (około 3 GHz) i nowszego typu kartę graficzną. Z takim sprzętem można
"płynnie" grać w G3. Na "normalnych" komputerach potrzeba będzie wyłączyć trochę dodatkowych
efektów. Po drugie - błędy typu A czyli oprogramowania gry, które zniechęcają do grania.
Na szczęście nie znalazłem ich w ogóle, ale za to znalazłem błędy typu B. (tutaj wymienione
te same błędy, które zostały zamieszczone w raporcie CD-PROJECT'U, z powodu którego przesunęli
premierę). Koniec listy. Więcej błędów nie znalazłem podczas tego tygodnia testów.
ORKOWIE SĄ ŹLI!! CZY NIE??
G3 przenosi nas w prawdziwą rzeźnię pomiędzy Orkami a ludźmi. Po rozpoczęciu gry, wyskakuje
okienko informujące nas o sterowaniu podczas walki, po nim od razu musimy walczyć.
kliknięcie w lewo dla normalnego uderzenia, kliknięcie w prawo dla szybkiego ciosu.
No i można też blokować (przytrzymując w prawo) i bardzo mocno uderzyć (przytrzymując w lewo).
Brzmi prosto, ale nie ma nic wspólnego z poprzednim typem sterowania.
Kogo ja muszę w tej walce "nawalać"?? Orkowie są źli - to wiemy z G2, dlatego rzucam się od
razu na wszystko co ma futro. Klikam wszystkie klawisze po kolei, wszyscy orkowie padają,
jestem naprawdę uzdolniony! Klik, klik, klik. Po pewnym czasie jeden z Orków obraca się w
moją stronę i nabiera rozmachu siekierą. Nawet nie sekundę później leże na ziemi zwijając się.
Jak już powstałem z powrotem na nogi, to walka się już skończyła. Naprawdę nie rozumiałem o
co tu chodzi, ale to już bez znaczenia. Wygrałem, a dookoła leży mnóstwo broni po Orkach,
które po chwili spakowałem do plecaka. Muszę przyznać, że wejście w świat Gothica inaczej
sobie wyobrażałem, przyjemniej. Wystarczył by mi zwyczajny wilk za wieżą Xardasa.
W czasie, kiedy okradałem leżących przeciwników na ziemi, nie chciałem dopuścić do siebie
tej myśli. Po około 15 minutach miałem już przy sobie przedmioty o wartości 1.000 sztuk złota?
Według mnie może być tak dalej!!! Jestem gotów!!!
Po "przywitaniu" walką robi się spokojniej, odpowiedni czas aby pogadać w wszystkimi postaciami
w wiosce, aby otrzymać aktualny obraz świata. Podczas gdy nasz bohater przebywał na "wakacyjnej"
wyspie Khorinis i walczył o przetrwanie, na Wyspie Królewskiej wybuchła wojna z orkami.
Ludzie sie poddali Orkom. W obleganej stolicy rządzi dalej król Rhobar, na całej wyspie
można spotkać rebelii. Tym dale się jest w grze, tym bardzie komplikują się sprawy polityczne.
Niektórzy popierają Orków, wśród których można spotkać szpiegów. Istni9eje jeszcze jedna frakcja
- Najemnicy, są oni samodzielni. Po jakimś czasie można spotkać Xardasa, ale dlaczego on teraz
popiera Orków?? Są jeszcze Druidzi, Barbarzyńcy z Nordmaru, gildia złodziei itd.
Kategorie jak dobro, czy zło są w G3 bardzo podobne do siebie. można powiedzieć, że przyłączyć
się można do jednego z trzech scenariuszy, które prowadzą do różnych zakończeń.
Przyłączymy się do Rebelii, Orków, albo do najemników. Mamy dużo czasu na wybór, bo na początku
wszystkie te grupy mają taki sam cel. Na początku Lester zaprowadzi nas do Rebelii, gdzie
dostaniemy typowe zadania: Zabijanie dzików, zorganizowanie broni, zabicie pełzaczy itd.
Zanim się zdążysz zaglądnąć do dziennika, to on już będzie pełny zadań. Niektóre z nich
prowadzą nas do sąsiednich miejscowości. Z tych znowu zadania będą nas prowadzić dalej i dalej.
BIEGNIJ FOREST!!!! BIEGNIJ!!!!
Piranha Bytes odwaliło kawał roboty z systemem zadań. Każde zadanie prowadzi nas do miejsca,
gdzie czeka na nas następne zadanie. Nie ma się tego uczucia, żę jest się liniowo sterowany.
Niektóre zadania można rozwiązać na dwa, bądź więcej sposobów. Jeśli się próbuje rozwiązać
zadanie, z którym powinno się jeszcze trochę poczekać, to potwory w nim występujące będą
silniejsze i nie zdołamy ich pokonać. Z powodu ogromnej wielkości wyspy, zastosowane są
ponownie runy teleportacyjne. Można je znaleźć w prawie każdym z 20 miast, choć czasami są
bardzo ciężko schowane. Mimo run jedynym środkiem transportu są nogi, zastosowano także
pasek kondycji, dzięki któremu możemy przez pare set metrów przytrzymując shift biedz szybciej.
Nie spotkałem potwora, który zdołał dogonić naszego bohatera w pełnym biegu.
Twórcy chcieli stworzyć bardziej realistyczny świat, poprzez np. wolniejszy bieg pod górę.
Teoretycznie to dobry pomysł, bo praktycznie cała wyspa pokryta jest wzniesieniami.
Kolejnym bugiem jest to, że niektóre postacie wybierają dosyć dziwne drogi (np. przez mury,
skały itp.).
OBLIVION PŁYNNIEJSZY, GOTHIC Z WIĘKSZĄ ATMOSFERĄ
Przejdźmy do grafiki. Grafika jest świetna i całe 50% atmosfery zawdzięczamy grafice.
Przepięknym wioskom, lasom, rzekom i morzom. Kolejne 25% pochodzą z muzyki.
Silnik 3-d Obliviona działa według mnie płynniej od silnika Gothica, ale świat Piranha Bytes
wygląda bardziej naturalnie, pożera przy tym dużo RAM-u. Na "świeżym powietrzu" jak i w
budynkach i jaskiniach (na największych detalach i w trybie SLI) wszystko wygląda jak
prawdziwe (jakby można było wszystko dotknąć). Dotknąć można tak naprawdę wszystko:
w domach i salach królewskich stoją pełne misy i koszyki z owocami, napoje, złote kielichy.
Aczkolwiek zabrać to powinno się tylko, jakt nikt nie widzi (ze względu na konsekwencje).
Nawet wystarczy zabrać marchewkę, aby usłyszeć "złodziej!!!", w takich przypadkach pomaga
tylko czar zapomnienia. Na szczęście przy każdym rogu można spotkać handlarza z odpowiednim
towarem. Dlatego nie przeszkadza, jak któryś z handlarzy przypadkowo zginie, albo reputacja
w jakimś miejscu jest dla nas niekorzystna. Poprzez system reputacji podobny do tego z
World of Warcraft, każda "złą rzecz" jaką uczynimy dociera do władz danego miasta, gdzie
dostajemy, lub zostają one nam odejmowane punkty refutacyjne. Został też zachowany system
z G2, że np. jak się chciało wejść do górnego miasta, to trzeba było najpierw zrobić jakieś
zadania. Naturalnie zadania te zastępują teraz punkty. Jak się te punkty dostaje???
Oczywiście, że zadania!!! Na szczęście są one różne i nie polegają np. na zebraniu X
przedmiotów typu Y. Jeśli kończymy jakieś zadanie z nie najlepszym rezultatem i idzie się
przez jedną ze stref (kraina lodowa, góry, pustynia), można się wtedy spodziewać walki.
Walka podzielona jest na trzy tymy: walka bliska, walka oddalona, magia.
W każdej ze szkół można zostawić dowolną ilość punktów nauki. Specjalizować można się,
w czym się chce i przynosi to spore korzyści. Jeśli nauczyliśmy się np. wiedzy
starożytnej, zręczności i siły, to możemy się nauczyć około 50 unikalnych umiejętności,
np. umiejętność polowania na Orki, szybkie uczenie się magii, walka z dwiema brońmi.
Aby zakupić średnią zbroję potrzeba około 60.000 sztuk złota.
CZAS NA ODWET
Powróćmy do początku. Klik, klik, klik. Pojawia się Bezimienny. Bardzo dobry wojownik
wyjmuje ciężki łuk i cofa się 20 kroków. Wybieram ognistą strzałę i przykładam ją do
łuku. Koncentracja! Oddech zwalnia, po około 1 sekundzie czuć, że strzała jest już gotowa
do wystrzału. Małe V na środku ekranu wskazuje na klatkę piersiową Orka. Moja łuk
puszcza strzałę, strzała trafia Orka, Ork spada na ziemię, a jego kolega, z wrzaskiem
rzuca się na mnie. Ja wyciągam ognisty miecz i tarcze i czekam na niego. Krótki
klick w lewo i Ork się wycofuje. Później długi klik w lewo, krótko w prawo. Ork
jest historią. I właśnie tak to idzie!!! Nowy system sterowania bardzo mi się podoba!!!
Ocena:
Ta gra jest tak gorąca jak moja karta graficzna po sześciu godzinach 3d Mark 06!!!
W G3 można spotkać - oprócz koni - wszystko czego się spodziewałem.
NA pewno przejdę go trzy razy, w każdy sposób. Oblivion nie ma szans!!!
Dajemy G3 9/10 ptk. DAjemy rozkaz do Piranha Bytes, aby usunęli wszystkie błędy jak
naj prędzej!! Mogliby też ulepszyć troszkę kod gry aby można było w nią grać na każdym
komputerze. Jeśli wam się to uda, to damy 10/10 ptk!!
Czy zdołają to zrobić??? Morzę już to zrobili wczoraj, albo dziś rano. Patch jest już
od dłuższego czasu potwierdzony. Zadzwoniliśmy wczoraj do Koch Media, ale nie
powiedzieli nam nic nowego.
Opowiedzenie komuś, o takiej świetnej grze jest naprawdę ciężkie, bo można zdradzić
za dużo, ale się postaraliśmy aby nie powiedzieć za dużo, mamy nadzieje, żę wam się
podobało. W razie pytań proszę zajrzeć na nasze forum.
Autor: Thomas Borovskis - www.eurogamer.de
Przetłumaczył: Nok - Konrad Teresiński
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości