Witam. mam problem ze skanowaniem. Mam drukarkę HP Deskjet 3050A. drukowanie działa normalnie i kopiowanie również ale skanowanie działało jeszcze jakieś 2 tygodnie temu gdy coś skanowałem a teraz lipa. Jak skanuje za pomocą HP Scan w kompie to po przejściu 1cm laser się zatrzymuje i wyskakuje okienko że wystąpił błąd podczas skanowania. Natomiast jeśli używam przycisku na drukarce skanuj wybieram gdzie ma się zeskanować czyli nazwa komputera która się wyświetla i wszystko oczywiście nie uległo zmianie od ostatniego skanowania, to wyświetla się wtedy na monitorku w drukarce komunikat ,,Utracono aktywację. Sprawdź, czy jest aktywne połączenie klikając ,,Zarządzaj skanowaniem do komputera'' w komputerze i spróbuj zeskanować ponownie'' , ale niestety nie mam pojęcia gdzie w to wejść bo już szukałem ale nie znalazłem. Robiłem też reinstalacje nawet 3 razy i nic. Proszę o pomoc.