• Ogłoszenie:

rozłącza ci telefon w simplusie - zobacz

Poradniki związane z telefonią komórkową.

rozłącza ci telefon w simplusie - zobacz

Postprzez Robertj 11 Cze 2005, 21:51

reklama
Jako że od kilku dni ciągle ktoś ma problemy z tym, więc teraz temat będzie przyklejony.
Lista telefonów współpracujących z Simplus, w których limit jest sprawdzany za pomocą Krótkiego Kodu:
LG
B 1200

Motorola
MPX 200, MPX 220, V3*

Nokia
3200, 3650, 3660, 5140, 6220, 6230 , 6600, 6810, 6820, 7200, 7600, 7610, 7650, N-GAGE, N-GAGE QD, 2650, 5140, 6260, 6630, 6670, 9500, 9300, 6020, 6170, 3220, 6822a, 7280, 7710, 6021, 6101, 3230, 5140i, 6230i

Siemens
SX1

Aktywacja usługi sprawdzania limitu Krótkim Kodem dostępna jest dla taryf Team4, Team7 oraz 1_Sekunda
Aktywacja usługi „Dostępny limit Krótkim Kodem” następuje poprzez wpisanie: *101*11*99# i naciśnięcie przycisku inicjującego połączenie. Ważne: po przełączeniu nie ma możliwości powrotu do sprawdzania limitu na karcie SIM.
Sprawdzanie aktualnego limitu: *100# oraz po połączeniu - SMS klasy „0”

Szczegóły również na stronie http://www.simplus.pl/simplus/showDoc.do?alias=infos_simplus_wspolpracujace
Ostatnio edytowany przez Robertj 03 Lis 2005, 18:41, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Robertj
~user
 
Posty: 1203
Dołączenie: 27 Sty 2004, 12:28
Pochwały: 121



pytanie

Postprzez ksiezyc_1 03 Lis 2005, 11:53

no, dobra ale jezeli np rozlacza sie nokia 3200 to o co chodzi?
Kasia
ksiezyc_1
~user
 
Posty: 25
Dołączenie: 28 Wrz 2005, 14:20
Miejscowość: wielkopolska
Pochwały: 1



Postprzez Robertj 03 Lis 2005, 19:02

używanie karty SIM pre-paid Polkomtel S.A. z większością dostępnych na rynku modeli aparatów telefonicznych jest możliwe wyłącznie w chwili przejścia użytkownika na tzw. nową platformę. Użytkownik pre-paid Polkomtel S.A. korzystający z tzw. starej platformy nie może korzystać z telefonów, które nie wspierają technologi AoC ( rozliczania kosztów na poziomie telefonu ). Przejście na "nową platformę" nie zostało zaproponowane do dziś użytkownikom oferty Sami-Swoi. Korzystając z tzw. starej platformy mają oni za to możliwość bieżącego monitorowania stanu konta użytkownika bez względu na to, czy konto jest aktywne dla połączeń wychodzących, czy nie. To samo dotyczy Simplusa, którego użytkownik nie zmienił platformy na zmodernizowaną. Po przejściu na "nową platformę", w chwili zablokowania konta dla połączeń wychodzących nie można sprawdzić ani stanu środków na koncie ( *100# ) ani daty ważności konta na połączenia przychodzące ( *125# )

Ale się naszukałem 8) Myślę, że w tym temacie wszystko jasne.

Źródło informacji http://www.gsmbiz.livenet.pl/gsm/statystyka/prepaid_30_06_2005.html
Awatar użytkownika
Robertj
~user
 
Posty: 1203
Dołączenie: 27 Sty 2004, 12:28
Pochwały: 121



Postprzez helmer 12 Lip 2006, 19:18

Elo a model nokia 3220 może tez miec takik problem.Bo mój kolo ma właśnie taki model i jak gdzies dzwoni zrywa mu połączenie po 3 sekundach.Jeżeli można tak zrobić jak pisaliście powyżej napiszcie odp.
z góry dzienki :wink:

[ Dodano: Dzisiaj o 19:58 ]
oka już niepotrzebne chodzi pozdro
Awatar użytkownika
helmer
~user
 
Posty: 116
Dołączenie: 10 Lut 2006, 16:05



Postprzez spicmean 05 Paź 2006, 17:17

mój znajony ma ten sam problem z 6103 po 2 sek zrywa mu połączenie
spicmean
~user
 
Posty: 1
Dołączenie: 05 Paź 2006, 15:31



Postprzez Bocian16 21 Kwi 2007, 16:54

I u mnie coś się zwaliło. Przyszła mi wiad. "aktualizacja karty sim nieudana" i żeby zadzwonić do biura klijenta, ale niestety po 3 s włancza się sygnał "zajęte" gdziekolwiek nie dzwonię z noki 5200.
Proszę o pomoc. ;)

[ Dodano: Dzisiaj o 16:18 ]
Już wszystko załatwione. Okazało się, że muszę zmienić sposób aktualizacji środków na koncie. Pani z obsługi klienta kazała wybrać kod:
*101*11*99# dzięki czemu po każdej rozmowie dostaje sms z czasem i jej kosztem a dostępne środki na koncie sprawdzam przy pomocy:
*100#

Pozdro. Może się komuś to przyda jeśli będzie miał taki sam problem jak ja...
Awatar użytkownika
Bocian16
~user
 
Posty: 17
Dołączenie: 22 Lut 2007, 19:32



Postprzez Robertj 21 Kwi 2007, 19:07

Widzisz Bocian16 jakbyś poczytał pierwszy post w tym temacie i do niego się zastosował, to nie musiałbyś zawracać głowy
Bocian16 napisał(a):Pani z obsługi klienta
Awatar użytkownika
Robertj
~user
 
Posty: 1203
Dołączenie: 27 Sty 2004, 12:28
Pochwały: 121



Postprzez Bocian16 22 Kwi 2007, 12:26

Ja po prostu myślałem, że to ma związek z tym sms o niepoprawnej aktalizacji karty sim, ale wszystko już się rozwiązało.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Bocian16
~user
 
Posty: 17
Dołączenie: 22 Lut 2007, 19:32




Powróć do GSM - telefonia komórkowa

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości