Tak jak w temacie: Gdy gram w Chili Con Carnage na emulatorze PPSSPP na PC, emulacja gry Chili Con Carnage powiodła sie, ale po przewinięciu filmiku z jakiego kolwiek rozdziału gry, muzyka jest taka sama co na przykład: Z menu, jak wyłączam rozdział i powracam do menu, to jest to samo i nie wiem jak to rozwiązać. Grzebałem w emulatorze ustawienia Dźwięku i też nic. Utwory są odczytywane niewłaściwie i do tego jeszcze wycina głos niektórych dialogów w rozdziałach. Podam moje ustawienia w Grafice i Dźwięku w emulatorze PPSSPP. Grafika: Tryb renderowania: Backend OpenGL. Tryb: Renderowanie buforowe. Symuluj transfer bloków (nieskończony) włączony. Kontrola ilości klatek: Pomijanie klatek 2. Automatyczne pomijanie klatek włączone. Ograniczenie do 60 FPS włączone. Alternatywna prędkość: 0. Opcje: Przetwarzanie cieniów wyłączone. Pełny Ekran, Rozciąganie do ekranu i mały wyświetlacz wyłączone. Wydajność: Rozdzielczość renderowania 3x PSP. Synchronizacja Pionowa włączona. Mipmapping włączony. Przekształcanie sprzętowe włączone. Programowy skinning włączony. Pamięć podręczna wierzchołków włączona. Buforowanie leniwych tekstur włączone. Wyłącz spowalniające efekty włączone. Krzywe niskiej jakości włączone. Skalowanie tekstur: Poziom skalowania 3x. Rodzaj skalowania xBRZ. Deposteryzacja wyłączona. Filtrowanie tekstur: Filtrowanie anizotropowe 16x. Filtr tekstur Automatyczny. Filtr skalowania ekranu Liniowy. Ustawienia specjalne: Timer hack wyłączony. Wyłącz test alpha i wzorca wyłączone. Stosuj głęboki zapis wyłączony. Przyśpiesz współrzędne tekstur włączone. Depth range hack wyłączony. Lower resolution for effects Agresywne. Nakładka informacyjna: Pokaż licznik FPS Oba rodzaje. Pokaż Statyski debugowania wyłączone. Debugowanie: Zrzuć następną klatkę do logu niedostępne. Renderowanie programowe wyłączone. A teraz Dźwięk: Włącz dźwięk włączone. Audio backend Auto. Opóźnienie dźwięku Niskie. Usprawnienia dźwięku: Usprawnienia dźwięku (Dead Or Alive, itp.) wyłączone. Prosze o pomoc. Moja wersja gry Chili Con Carnage to USA.