• Ogłoszenie:

Czy ktos znajdzie mi ten zasilacz ?

Regulamin forum
Prosimy o dokładne opisanie problemu, tylko w ten sposób szybko doczekasz się trafnej odpowiedzi.

Wyślij odpowiedź


Przepisz dokładnie kod z obrazka. Wielkość liter nie ma znaczenia, zero nie występuje.
Uśmieszki
:) :wink: :D :lol: <rotfl> :( :cry: :wow: :? 8) :x :evil: :P :oops: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :-| :ok: :lipa: :1: sciana :banan: :papryczka:
Pokaż więcej uśmieszków
BBCode włączony
[img] włączone
[flash] wyłączony
[url] włączony
Uśmieszki włączone
Przegląd tematu
   

Pełny widok Przegląd tematu: Czy ktos znajdzie mi ten zasilacz ?

Czy ktos znajdzie mi ten zasilacz ?

Post przez Mikou@j » 01 Maj 2016, 18:47

FORTRON FSP300-60E 300W

Nic ponad to nie potrzeba.

Czy ktos znajdzie mi ten zasilacz ?

Post przez nikt to nikt 234 » 01 Maj 2016, 16:15

Acha. Mogę wydać do 200 zł na nowy zasilacz a komputer jest stary ma 512 mb pamięci ram ddr2 procesor intel prentium 4 dysk Samsung napęd sony system windows xp karty graficznej reszty nie znam to znaczy jeszcze znam że obudowa jest firmy pcf myśle że takie informacje wystarczą

Czy ktos znajdzie mi ten zasilacz ?

Post przez Mikou@j » 30 Kwi 2016, 11:50

nikt to nikt 234 napisał(a):czy jak bym do komputera który miał zasilacz 290 w podłączył zasilacz 300w to komputer by się spalił czy jak ?

Nie spaliłby się.

Ile masz do wydania i co to za komputer ?

Czy ktos znajdzie mi ten zasilacz ?

Post przez nikt to nikt 234 » 29 Kwi 2016, 23:06

witam na szybko czy ktoś mi znajdzie zasilacz firmy ENlight to pc 290w na allegro bo nie mogę znaleźć i drugie pytanie czy jak bym do komputera który miał zasilacz 290 w podłączył zasilacz 300w to komputer by się spalił czy jak ? z góry dzięki pozdro

Góra