Tytuł posta mniej więcej opisuje to wszystko. Obecnie pracuję nad sprawnym lerpowaniem pomiędzy dwiema stosunkowo dużymi teksturami (w Unity). Obecnie mam szybki i łatwy shader obliczeniowy napisany do próbkowania obu i wykonywania interpolacji, ale teraz zastanawiam się, czy może mógłbym wykorzystać sprzętowe łączenie alfa, aby przyspieszyć.
Nie jestem do końca pewien, jak wyglądałby taki shader, ani czy możesz nawet określić alfa do użycia podczas mieszania za pomocą zmiennej uniform. A potem, nawet poza tym, nie jestem pewien, czy faktycznie byłoby szybciej.
Jeśli pamięć służy, ktoś tutaj próbował tego!
Dodano Dzisiaj, 11:07:
RoshaBeli napisał(a):Hej wszystkim,
Tytuł posta mniej więcej opisuje to wszystko. Obecnie pracuję nad sprawnym lerpowaniem pomiędzy dwiema stosunkowo dużymi teksturami (w Unity). Obecnie mam szybki i łatwy shader obliczeniowy napisany do próbkowania obu i wykonywania interpolacji, ale teraz zastanawiam się, czy może mógłbym wykorzystać sprzętowe łączenie alfa, aby przyspieszyć.
Nie jestem do końca pewien, jak wyglądałby taki shader, ani czy możesz nawet o10.0.0.0.1 192.168.1.254
kreślić alfa do użycia podczas mieszania za pomocą zmiennej uniform. A potem, nawet poza tym, nie jestem pewien, czy faktycznie byłoby szybciej.
Jeśli pamięć służy, ktoś tutaj próbował tego!
issue got solvedd