Prawda jest taka że taką Pandę 1.1/1.2 zarejestruje na siebie nawet i opłaty nie będą tragiczne (mam na myśli samo OC), a wspomniana Honda Prelude za ok. 8K PLN będzie w roczniku 97-98, gdzie paleta silników zaczyna się od 2.0 16V 136KM, a kończy się na 2.2 16V 200KM, więc opłaty pewnie by gościa zjadły. Nie mówiąc o zapotrzebowaniu na paliwo w wersji 2.2 16V
Nie sztuką jest kupić samochód - sztuką jest go utrzymać, niestety
Dodano 12.06.2013 23:59:43:Generalnie jeśli jeszcze nie kupił auta to szukałbym czegoś w stylu Renault Clio II, Peugeot 206, Opel Corsa, Ford Fiesta, Seat Ibiza
Najlepiej z małym i nowoczesnym silnikiem benzynowym z 16 zaworami na 2 walkach rozrządu, bo są to silniki o stosunkowo nie duzym apetycie na paliwo a dość dynamiczne jeśli chodzi o miasto
Wystrzegałbym się dCi, HDI, DTI, TDCI i TDi ze względu na kosztowne naprawy układów wtryskowych, a w autach z początku wieku 2001-> te silniki są jeszcze nie dopracowane i bardzo często awaryjne.
Przykład. Sam mam Renault Clio II 1.5 dCi, autentyczny przebieg 92500 km w aucie z 2002 roku czyli nie wielki w stosunku do innych aut z tego rocznika
Niestety trafiłem na osprzęt Delphi dla mojego dCi, choć jakby nie miałem wpływu bo Renault zaczęło montować mniej awaryjny osprzęt Simensa od 2004 lub 2005 roku
Na chwilę obecną jeden z wtryskiwaczy Common Rail do regeneracji - czekam aż reszta padnie i zrobię komplet
Koszt - 4 końcówki wtrysku Delphi to ok 1000 zł + koszt wyciągnięcia wtrysku, regeneracji i włożenia go spowrotem, razem +/- 1600 PLN do auta o wartości ok 6000 zł bo mam wersje bez klimy
Sporo co nie ?