Prawda jest taka że taką Pandę 1.1/1.2 zarejestruje na siebie nawet i opłaty nie będą tragiczne (mam na myśli samo OC), a wspomniana Honda Prelude za ok. 8K PLN będzie w roczniku 97-98, gdzie paleta silników zaczyna się od 2.0 16V 136KM, a kończy się na 2.2 16V 200KM, więc opłaty pewnie by gościa zjadły. Nie mówiąc o zapotrzebowaniu na paliwo w wersji 2.2 16V
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nie sztuką jest kupić samochód - sztuką jest go utrzymać, niestety
Dodano 12.06.2013 23:59:43:Generalnie jeśli jeszcze nie kupił auta to szukałbym czegoś w stylu Renault Clio II, Peugeot 206, Opel Corsa, Ford Fiesta, Seat Ibiza
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Najlepiej z małym i nowoczesnym silnikiem benzynowym z 16 zaworami na 2 walkach rozrządu, bo są to silniki o stosunkowo nie duzym apetycie na paliwo a dość dynamiczne jeśli chodzi o miasto
Wystrzegałbym się dCi, HDI, DTI, TDCI i TDi ze względu na kosztowne naprawy układów wtryskowych, a w autach z początku wieku 2001-> te silniki są jeszcze nie dopracowane i bardzo często awaryjne.
Przykład. Sam mam Renault Clio II 1.5 dCi, autentyczny przebieg 92500 km w aucie z 2002 roku czyli nie wielki w stosunku do innych aut z tego rocznika
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niestety trafiłem na osprzęt Delphi dla mojego dCi, choć jakby nie miałem wpływu bo Renault zaczęło montować mniej awaryjny osprzęt Simensa od 2004 lub 2005 roku
Na chwilę obecną jeden z wtryskiwaczy Common Rail do regeneracji - czekam aż reszta padnie i zrobię komplet
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Koszt - 4 końcówki wtrysku Delphi to ok 1000 zł + koszt wyciągnięcia wtrysku, regeneracji i włożenia go spowrotem, razem +/- 1600 PLN do auta o wartości ok 6000 zł bo mam wersje bez klimy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sporo co nie ?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)