Wymieniałem mojego Razer Diamondbacka 2 razy. Za pierwszym razem "nie znalazlem" karty gwarancyjnej. Mozliwe ,że zgubilem. Byc może nie wydał mi jej sklep. Nie wiem bo nie pamiętam. Zwróciłem się z awarią do sklepu a ten powiedział ,że mam to załatwiać prosto z razerem. Niestety za naprawe (czyt. wymiane na nową myszkę) zapłaciłem 60zł zamiast 140zł. Razem z nowym pudlekiem dostałem rachunek z serwisu.
Po roku Diamondback znów się zepsuł tym razem na samym rachunku serwisowym bez problemu wymienili mi myszkę na nową. Za drugim razem dostałem rachunek oraz zieloną kartę gwarancyjną niestety niepodbitą pieczątką. Dodzwonilem się tam i okazało się ,że wystarczy sam rachunek i nie mam się czym martwić.
Nie mam skanera ale wszelkie info mogę Ci podać.
mail:
pomoc@mmv.pltel: (0 22)338 90 30 , faks (0 22)338 90 19
infolinia: 0 801 080 221
http://www.mmv.pl
Za każdym razem robiłem tak: wypełniałem internetowo wniosek -> dzwoniłem do serwisu -> wysyłałem paczkę.
Powodzenia.
Masz jakieś pytania to odpowiem.