Prawda jest taka że taką Pandę 1.1/1.2 zarejestruje na siebie nawet i opłaty nie będą tragiczne (mam na myśli samo OC), a wspomniana Honda Prelude za ok. 8K PLN będzie w roczniku 97-98, gdzie paleta silników zaczyna się od 2.0 16V 136KM, a kończy się na 2.2 16V 200KM, więc opłaty pewnie by gościa zjadły. Nie mówiąc o zapotrzebowaniu na paliwo w wersji 2.2 16V 

Nie sztuką jest kupić samochód - sztuką jest go utrzymać, niestety 
 Dodano 12.06.2013 23:59:43:
Dodano 12.06.2013 23:59:43:Generalnie jeśli jeszcze nie kupił auta to szukałbym czegoś w stylu Renault Clio II, Peugeot 206, Opel Corsa, Ford Fiesta, Seat Ibiza 

Najlepiej z małym i nowoczesnym silnikiem benzynowym z 16 zaworami na 2 walkach rozrządu, bo są to silniki o stosunkowo nie duzym apetycie na paliwo a dość dynamiczne jeśli chodzi o miasto 
 
 Wystrzegałbym się dCi, HDI, DTI, TDCI i TDi ze względu na kosztowne naprawy układów wtryskowych, a w autach z początku wieku 2001-> te silniki są jeszcze nie dopracowane i bardzo często awaryjne.
Przykład. Sam mam Renault Clio II 1.5 dCi, autentyczny przebieg 92500 km w aucie z 2002 roku czyli nie wielki w stosunku do innych aut z tego rocznika 

 Niestety trafiłem na osprzęt Delphi dla mojego dCi, choć jakby nie miałem wpływu bo Renault zaczęło montować mniej awaryjny osprzęt Simensa od 2004 lub 2005 roku 
 
 Na chwilę obecną jeden z wtryskiwaczy Common Rail do regeneracji - czekam aż reszta padnie i zrobię komplet 

 Koszt - 4 końcówki wtrysku Delphi to ok 1000 zł + koszt wyciągnięcia wtrysku, regeneracji i włożenia go spowrotem, razem +/- 1600 PLN do auta o wartości ok 6000 zł bo mam wersje bez klimy 

 Sporo co nie ?  
