• Ogłoszenie:

Czy da się coś z tym zrobić?

Wszystko odnośnie systemów z rodziny Microsoft

Czy da się coś z tym zrobić?

Postprzez -maro- 22 Lis 2004, 15:06

reklama
Mój problem polega na tyn iż po włączeniu komp. i załadowaniu OS Wind. XP Pro muszę dość długo czekać na że tak powiem połączenie z internetem. Wcześniej miałem neostr. a teraz mam itern. radiowy i w każdym przypadku tak samo długo musiałem (muszę) czekać ąż otworzy się strona startowa.
Internet jest również podłączony do innego kompa (OS Wind. Me) i tam praktycznie natychmiast po załadowaniu systemu jest dostęp do netu.
Co może być tego przyczyną i czy da się coś z tym zrobić bo trochę mnie to wqu....a
Nie znam się za bardzo na komp. więc jeżeli palnołem coś głupiego to przepraszam i z góry dziękuję za odpowiedź.
-maro-
 



Postprzez Tom@szek 22 Lis 2004, 17:25

Powiem tak.Prawdopodobnie udostępniasz połaczenie z int. na drugim kompie-czyli jeśli chcesz uzyskać łączność z int. musi być włączony komp który udostępnia to połączenia. Istnieje jeszcze obawa iż firewall(jeśli jest na twoim komputerze) blokuje połączenia pomiędzy tymi kompami. Wyłącz firewalla i sprawdź lub pozwól na połączenie z IP tego drugiego kompa.
:wink:
Tom@szek
 



Postprzez -maro- 22 Lis 2004, 18:20

To z mojego komp. jest udostępniane połączenie na ten drugi i tam jest naychmiast połączenie a ja muszę jeszcze czekać.