[ Dodano: Dzisiaj o 19:48 ]
poinsatalowałem jeszcze kilka innych wersji i tez sie zacina i grafa się rozwaliła jak pisałem wyżej... nie wiem co mam już robić
dresik napisał(a):congif do najlepszej grafy
r_mmx "1"
r_sse "1"
r_sse2 "1"
r_3dnow "1"
voice_dsound 0
mat_forceaniso "0"
mat_trilinear "0"
mat_bumpmap "0"
mat_specular "0"
mat_fastnobump "1"
mat_fastspecular "0"
mat_compressedtextures "1"
mat_picmip "2"
r_renderoverlayfragment "0"
r_decal_cullsize "5"
r_drawflecks "0"
mat_texturelist_directories "0"
mat_texture_list_all "0"
mat_texturelist_files "1"
mat_debugdepth "0"
mat_debugdepthmode "0"
r_worldlights "0.9"
mat_showlightmapcomponent "0"
g_ragdoll_fadespeed "10"
cl_ragdoll_collide "0"
cl_ragdoll_physics_enable "0"
r_teeth "0"
r_lod "0"
r_rootlod "7"
r_modellodscale "0.1"
cl_minmodels 0
cl_min_ct 2
cl_min_t 2
mat_antialias "0"
fps_max "400"
mat_vsync "0"
mat_forcehardwaresync "0"
mat_monitorgamma "1.6"
mat_reducefillrate "1"
r_fastzreject "1"
cl_forcepreload "1"
mat_envmaptgasize "16"
mat_envmapsize "32"
mat_filterlightmaps "0"
mat_hdr_enabled "0"
mat_hdr_level "0"
mat_disable_bloom "1"
mat_bloomscale "0"
mat_bloomamount_rate "0"
mat_autoexposure_max "0"
mat_autoexposure_min "0"
muzzleflash_light "0"
cl_c4dynamiclight "0"
r_dynamic "0"
r_maxdlights "0" // (orig. 32)
r_maxnewsamples "0"
r_minnewsamples "0"
r_maxsampledist "0"
r_occlusion "0"
mat_fastspecular "1"
r_shadows "0"
r_shadowrendertotexture "0"
r_shadowmaxrendered "1"
r_lightaverage "0"
r_worldlightmin "1"
r_PhysPropStaticLighting "0"
r_forcewaterleaf "0"
r_waterforceexpensive "0"
r_waterdrawreflection "0"
r_waterdrawrefraction "0"
r_waterforcereflectentities "0"
mat_wateroverlaysize "16"
mat_clipz "0"
r_cheapwaterend "0.1"
r_cheapwaterstart "0"
cl_show_splashes "0"
r_drawbatchdecals "1"
r_decals "50"
mp_decals "50"
r_drawmodeldecals "1"
r_maxmodeldecal "50"
r_spray_lifetime "1"
cl_ejectbrass "0"
rope_smooth "0"
rope_averagelight "0"
rope_wind_dist "0"
rope_subdiv "0"
rope_shake "0"
rope_collide "0"
cl_phys_props_max "0"
props_break_max_pieces "-1"
r_eyeglintlodpixels "0"
r_eyeshift_x "0"
r_eyeshift_y "0"
r_eyeshift_z "0"
r_eyegloss "0"
r_eyemove "0"
r_eyesize "0"
r_eyes "0"
r_flex "0"
dsp_slow_cpu "1"
volume "1.0"
snd_musicvolume "0.0"
cl_radartype "0"
cl_radaralpha "100"
cl_locationalpha "255"
cl_interpolate "1"
cl_interp "0.01"
cl_interp_all "1"
cl_lagcompensation "1"
cl_lagcomp_errorcheck "1")
cl_smooth "0"
cl_smoothtime "0.1"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_pred_optimize "2"
cl_resend "6"
net_maxfragments "1280"
net_maxfilesize "16"
cl_showpluginmessages "1"
hud_saytext_time "12"
hud_centerid "0" .
cl_downloadfilter "all"
cl_downloadfilter "all"
cl_downloadfilter "all"
cl_downloadfilter "all"
budget_show_history "0"
gl_clear "1"
showhitlocation "1"
bind f1 "buy ak47; buy m4a1; buy primammo; buy vest; buy hegrenade; buy hegrenade; buyf flashbang "
cl_ragdoll_physics_enable "1"
pusiek napisał(a):Bar22 napisał(a):pusiek
wszystko jasne i broń tylko w lewej ręce ? jeżeli tak to zmień w ustawieniach gry/ grafika software na opengl
Dzięki! Na grafikę pomogło ... ale jeszcze sie zacina powiedzcie mi co do tych sterowników (bo instalowałem kilka i nic ) czy to mają by jakieś starsze??
r_forcewaterleaf "0"
r_waterforceexpensive "0"
r_waterdrawreflection "0"
r_waterdrawrefraction "0"
r_waterforcereflectentities "0"
r_shadows "0" na "1"
pusiek napisał(a):pusiek napisał(a):Bar22 napisał(a):pusiek
wszystko jasne i broń tylko w lewej ręce ? jeżeli tak to zmień w ustawieniach gry/ grafika software na opengl
Dzięki! Na grafikę pomogło ... ale jeszcze sie zacina powiedzcie mi co do tych sterowników (bo instalowałem kilka i nic ) czy to mają by jakieś starsze??
juz nie wiem czy to od sterowników sie zacina posiedziałem troche i poinstalowałem sporo wersji i na wszystkich to samo... instalowałem i nowe i stare więc myślę że jeśli to by od nich zależało to powinno już być dobrze a nie jest macie może jakieś inne pomysły??
cl_himodels "1"
cl_minimodels "0"
cl_shadows "1"
cl_weather "3"
gl_clear "1"
gl_cull "0"
gl_dither "1"
gl_keepjunctions "1"
gl_max_size "512"
gl_monolights "1"
gl_picmip "0"
gl_playermip "0"
gl_round_down "0"
gl_texture_mode "gl_linear_mipmap_linear"
gl_wateramp "1"
max_shells "999"
max_smokepuffs "999"
mp_decals "300"
r_decals "300"
r_detailtextures "1"
r_dynamic "1"
r_lightmap "1"
r_mirroralpha "1"
r_novis "1"
violence_ablood "1"
violence_hblood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości